Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
801/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt käy sääliksi näitä miehiä, joiden on pakko panna vastenmielisiä naisia. Mikä ihmeen pakko. Ketään ei ole pakko panna. Sehän on kuin raiskais itsensä.

Vierailija
802/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna treffailee vääriä miehiä, aika harva normaali mitoissa oleva mies haluaa itselleen naista joka on ylipainoinen. Väittäisin että ylipainoisista miehistä melkein jokainen kyllä huolisi Jonnan kumppaniksi jos hänellä ei ole esim mt ongelmia tai päihdeongelmia. 

Minua myös kiinnostaisi tietää se että minkä näköisiä miehiä se Jonna on sitten tavannut? Oliko ne ylipainoisia vai ei? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder toimii sillä lailla, että osapuolet tykkäävät toistensa profiileista, ja sitten voi jutella ja jopa sopia treffit. Menee hiukan kohtuuttomaksi, kun miehet tykkäävät kaikista, ja naisen pitäisi vieläpä ymmärtää, tykkäisivätkö ihan oikeasti ja pitäisi kieltäytyä treffeistä "tasoaan ylempien" kanssa.

Ei sillä, kyllä minäkin usein ruksitan ihan sillä perusteella, että mies vaikuttaa liian hyvännäkiseltä minulle, mutta muuten yritän kyllä käyttää sovellusta kuten tarkoitettu eli laittaa oikealle minua viehättäviä, enkä niitä joiden ajattelen vain kelpuuttavan minut.

Et varmaan myöskään ihmettele iltapäivälehdissä, miksi se komea mies ei halunnutkaan naimisiin vaan pillua

No sellaista ei ole käynyt, että olisin ihmetellyt, koska olen ollut tyytyväinen jos olen saanut seksiä, enkä kovin monen kanssa halua parisuhdetta - vaikka olisi komeakin, heh. Olen sikäli aika immuuni valehteleville hyväksikäyttäjille, koska lähtökohtaisesti ajattelen miehistä pahaa ja etsin virheitä, eikä parisuhde ole ajankohtainen kuin vasta kuukausien tapailun jälkeen. Jutun nainen ei ole kyyninen, vaan hän vielä uskoo miehistä hyvää.

Tuntuu hurjalta että miehet harrastavat seksiä ihmisen kanssa joka ei viehätä. No ei siinä mitään, siksi minä panenkin 10 vuotta nuorempia miehiä kun kerta suostuvat vanhaa polkemaan. Kiitos siitä.

Erittäin monet miehet harrastavat seksiä naisten kanssa, joita pitävät todella vastenmielisinä. Tämän kun naiset oppisivat ymmärtämään.

Erittäin moni mies kertoo, että heillä ei heppiin tule mitään liikettä ellei se alaston nainen siinä edessä ole kaunis.

Omasta kokemuksesta voin kertoa että ainakin itse pystyn panemaan lähes ketä tahansa naista ihan helposti.

Kiitos tiedosta Raimo!

Mikä järki tuossa on, mitä iloa siitä saa jos panee mielestään epäviehättävää ihmistä? Kassit kun saa tyhjennettyä itsekin.

Ole hyvä Pirkko!

Saan itse nautintoa siitä kun toinen nauttii, näinhän seksi usein toimii.

Eli harrastat hyväntekeväisyyttä

En vaan harrastan seksiä koska pidän siitä

Vierailija
804/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan normaalin näköinen, pyöreähkö nainen, mutta näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tuhdista meikistä? Olettaisin ehkä 35-vuotiaaksi.

Pyöreähkö :D hän on miltei pyöreä.

Mieluummin pyöreä kuin paskamainen ihminen.

Vierailija
805/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia mikä kiinnostaa on se että minkä näköisiä miehiä tää Jonna on sitten treffaillu? Oliko ne miehet lihavia myös mitä treffaili?

Miksi  lihavan pitäisi kelpuuttaa vain lihavia miehiä? Mä en tajua.

Olen itse lihava, mutta en mä painon perusteella katso kuka mun silmää miellyttää. On ollut myös lihavia miehiä, mutta suurin osa normaalipainoisia. Jotkut suorastaan on tykännyt kun on mistä ottaa kiinni. :D Nytkin olen salasuhteessa normaalipainoisen komean varatun miehen kanssa, eipä häntä ole mun kilot häirinneet. Puolisonsa on normaalipainoinen.

Mulla on toki painonpudotus menossa koska haluan normaalipainoon. Mä en kuitenkaan tule normaalipainoisena kelpuuttamaan niitä miehiä joille en kelvannut lihavana. Ei se painonpudotus mua ihmisenä muuta vaan sama ihminen olen edelleen luonteeltani.  

No sanoppas sinä miksi miehet ei kiinnostu tästä leidistä?

No mistäs mä sen tietäisin? Ehkä hän on törmännyt pinnallisiin, lapsellisiin, ääliömäisiin moukkiin. 

Tai siis oikeammin: hän on törmännyt IKÄISIINSÄ miehiin.

24-vuotias on (tottakai) aikuinen, mutta ei se silti tarkoita sitä, että etenkään tuon ikäiset miehet osaisivat käyttäytyä kovin kypsästi. 

Tuon ikäluokan miehet ovat kasvaneet aikuisuuteen älypuhelin kädessä. Jokainen tietää, minkä näköisiä naisia, ja millaisissa pukeissa olevia, sieltä katsellaan. 

Lisäksi he ovat.. no, nuoria. Heitä kiinnostaa naisessa ulkonäkö eniten, hyvänä kakkosena valmius sksiin.

Ei heillä yleensä ole tavoitteena pitkä parisuhde, vakiintuminen ja lapsihaaveet, joita on jo ehkä useammallakin tuon ikäisellä naisella.

Tuon ikäisille miehille pitkää sitoutumista saattaa tarkoittaa esimerkiksi kesän yli tapahtuva tapailu.

Tuossa iässä miehet.. siis pojat, lähinnä haluavat naisista lyhytaikaista seuraa ja sksikokemuksia. Ja mitä ns. kauniimman naisen kanssa, sitä hienompaa (on jotakin kehumista muille pojille). 

Eipäs nyt yleistetä kaikkia nuoria miehiä noin junteiksi. Moni on ihan vakaassa suhteessa tuon ikäisenä. Osalla on jopa lapsia.

Vierailija
806/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt käy sääliksi näitä miehiä, joiden on pakko panna vastenmielisiä naisia. Mikä ihmeen pakko. Ketään ei ole pakko panna. Sehän on kuin raiskais itsensä.

Turhaan säälit, seksi on kivaa vaikka kumppani ei välttämättä omaan silmään järin kaunis olisikaan

Vierailija
807/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millasia kuvia tolla on ollut profiilissa mutta onko se ottanut sellasia kuvia missä ylipainoa ei huomaa tai onko ollu esim filttereitä käytössä missä ei huomaa esim huonoa ihoa? 

Itse miehenä olen joutunut pari kertaa pettymään treffeillä kun kuva ei ole vastannut todellisuutta, en kyllä ole haukkunut siitä naista vaan olen ghostannu treffien jälkeen ne. 

Vierailija
808/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder toimii sillä lailla, että osapuolet tykkäävät toistensa profiileista, ja sitten voi jutella ja jopa sopia treffit. Menee hiukan kohtuuttomaksi, kun miehet tykkäävät kaikista, ja naisen pitäisi vieläpä ymmärtää, tykkäisivätkö ihan oikeasti ja pitäisi kieltäytyä treffeistä "tasoaan ylempien" kanssa.

Ei sillä, kyllä minäkin usein ruksitan ihan sillä perusteella, että mies vaikuttaa liian hyvännäkiseltä minulle, mutta muuten yritän kyllä käyttää sovellusta kuten tarkoitettu eli laittaa oikealle minua viehättäviä, enkä niitä joiden ajattelen vain kelpuuttavan minut.

Et varmaan myöskään ihmettele iltapäivälehdissä, miksi se komea mies ei halunnutkaan naimisiin vaan pillua

No sellaista ei ole käynyt, että olisin ihmetellyt, koska olen ollut tyytyväinen jos olen saanut seksiä, enkä kovin monen kanssa halua parisuhdetta - vaikka olisi komeakin, heh. Olen sikäli aika immuuni valehteleville hyväksikäyttäjille, koska lähtökohtaisesti ajattelen miehistä pahaa ja etsin virheitä, eikä parisuhde ole ajankohtainen kuin vasta kuukausien tapailun jälkeen. Jutun nainen ei ole kyyninen, vaan hän vielä uskoo miehistä hyvää.

Tuntuu hurjalta että miehet harrastavat seksiä ihmisen kanssa joka ei viehätä. No ei siinä mitään, siksi minä panenkin 10 vuotta nuorempia miehiä kun kerta suostuvat vanhaa polkemaan. Kiitos siitä.

Erittäin monet miehet harrastavat seksiä naisten kanssa, joita pitävät todella vastenmielisinä. Tämän kun naiset oppisivat ymmärtämään.

Miksi? Miten silloin edes seisoo?

Vierailija
809/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen monta kertaa pettynyt treffeille tulevaan mieheen. Olen sanonut, että en nyt ole tarpeeksi kiinnostunut mutta oli kiva tavata. Hei hei.

Vierailija
810/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa painoasiassa pitää olla rehellinen, kaikkien osapuolien. Ymmärrän sen, että joillekin suuri ylipaino on turn off ja se on hyvä asia ajoissa. Sitä en ymmärrä, että monet miehet kitisevät, kun nainen ei ole bmi 19, vaan esim. bmi 23 tai 26.

Totta. Se vaikuttaa paljon myös harrastuksiin, ajanviettoon. Joillakin ylipainoisilla on kyllä kuntoakin, mutta ei kaikilla. Oikein aktiivinen urheilu ei ehkä luonnistu.

Vierailija
811/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miten silloin edes seisoo?

Koska seksi on mukavaa? Jos nainen on halukas ja ehdottelee niin aika hirviö saa olla ettei seisoisi.

Vierailija
812/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnan kulmakarvat on hirveät mutta muuten ihan nätti nainen. Ja hän ei todellakaan ole mikään alemman tason nainen. Suurin osa miehistä on ykkönen verrattuna häneen. Jonna on vahva 8+. Miehillä on hieman suuret luulot itsestään jos luulee edes olevansa suurin osa kelvollisia vertaamaan itseään häneen. 

Todellinen taso nähdään aina vasta meikkien pesemisen jälkeen ja muotoilevat vaatteet mielellään pois myös. Jos reilusti lihava nainen on vahva 8, niin mitä mallit sitten oikein ovat? Tason 16 naisia?

Vierailija
813/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinne varmaan kertoa miten vaikeaa on plus-kokoisella miehellä? Vähintään tuplasti vielä vaikeampaa. Ei paljon kannata edes haaveilla että yksikään hoikka nainen edes viitsisi vilkaista päin.

Sanopas yksikin hyvä syy, miksi minun normaalipainoisen naisen pitäisi kiinnostua lihavasta miehestä. Meillä on selvästi eriävät ruokatottumukset sekä elintavat. En myöskään halua seksiä lihavan miehen kanssa. Kaveriksi kyllä kelpaat.

Hän voisi olla rakastava ja mukava kumppani, jos vain suostuisit katsomaan pintaa syvemmälle.

Ei naisille tuollaiset asiat merkitse, he ovat sosioekonomisesti hypergamisia ja kaikin puolin miehiä pinnallisempia. Lähes kaikessa.

Vierailija
814/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan normaalin näköinen, pyöreähkö nainen, mutta näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tuhdista meikistä? Olettaisin ehkä 35-vuotiaaksi.

Pyöreähkö :D hän on miltei pyöreä.

Näin pitkästä matikasta seiskan saaneena nelikymppisenä miehenä sanoisin, että ihan kätevää kun vaimon voi laskea V = 4 r3 / 3

Vierailija
815/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumoisin luin jutun aamulla, olipa viehättävä nuori nainen, myös todella kiva ääni hänellä. En jotenkin kuitenkaan ole käsittänyt, että hänen kuvaamiaan asioita todella tapahtuu, vaikka on noinkin upea ja tyylikäs nuori nainen. Hän todella osaa pukeutua viehättävästi ja muutenkin miellyttävän oloinen. 

En ole käsittänyt lainkaan todellisuutta, missä pyöreämpi nainen elää. Olikohan ennen samanlaista? Minulla ei ollut  ystävänä ketään pyöreämpää naista. 

Vierailija
816/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyttäytyy ihan kuin naisen ylipaino tai rumuus olisi joku henkilökohtainen loukkaus häntä vastaan. Outoa.

Tämä. Ihan käsittämätöntä miten paljon jonkun randomien naisten ylipaino voi triggeröidä miehiä. Sitten miehen on ihan pakko haukkua lihava nainen, vaikka yhtä hyvin voisi vain kohteliaasti kieltäytyä ja olla deittailematta näitä lihavia

Aivotutkimukset selittää tämänkin. Miehen aivoissa käynnistyy ärsyyntymiskeskus nähdessään omasta mielestään epäviehättävän naisen. Naisen aivoissa sitten taas ei tapahdu yksinkertaisesti mitään naisen nähdessä epäviehättävän miehen, aivan kuin mies olisi näkymätön naiselle. ( Ja niinhän he ovat :) )

Jännä ilmiö mutta lisää voi googlata aivotutkimuksista.

Onko tosiaan näin? Olenkin aina ihmetellyt miksi miehet kiinnittävät niin paljon huomiota naisiin jotka ovat heidän mielestään epäviehättäviä. Ja pahiten apinan tasolle jääneet miehet myös kokevat oikeudekseen kommentoida näille naisille rumasti.

On. Aivojen erot miehillä ja naisilla on mielenkiintoinen aihe ja suosittelen jokaista naista perehtymään asiaan. Aivoja ja psykologiaa opiskelemalla ymmärtää miehen luontoa ja mieltä paremmin. Myös koko genetiikka on parempi ja vahvempi naisilla mitä miehillä. Tästä on kattava kirjakin olemassa The Better Half jonka suosittelen myös lukemaan.

Voisi tehdä hyvää myös miehille lukea tuota.

No luin kirja-arvostelun Guardianista. Siinä todettiin että tekijä jättää huomioimatta omia teesejään vastaan olevan tutkimustiedon.

Lisäksi esim. värisokeus nähtiin vain haittana (sitä ei juuri naisilla ole, lisäksi naisilla parempi värien erottelukyky yleensä) vaikka jo kauan on tiedetty että värisokeilla on esim. parempi hämäränäkö. Merkittävä asia tuokin ollut evoluutioympäristössämme.

Joka kirjassa tapahtuu niin että tutkimusaineisto valitaan. Kaikkea ei saa, eikä se ole tarkoituksenmukaista tai järkevää. En tunne kirjaa, mutta otan sen luottavaksi.

Vai niin. No siitä on kauan kun minä opiskelin tieteenfilosofiaa, mutta ainakin silloin mentiin antiteesin kautta teorianmuodostuksessa. Peircelaisuus ja popperilaisuus olivat arvostettuja menetelmiä. Ehkä tämäkin on muuttunut?

Tälle alapeukun antanut ei edes ole lukenut sitä kirjaa, ei ei riitä englannin taito eikä kongnitiiviset kyvyt.

Vierailija
817/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumoisin luin jutun aamulla, olipa viehättävä nuori nainen, myös todella kiva ääni hänellä. En jotenkin kuitenkaan ole käsittänyt, että hänen kuvaamiaan asioita todella tapahtuu, vaikka on noinkin upea ja tyylikäs nuori nainen. Hän todella osaa pukeutua viehättävästi ja muutenkin miellyttävän oloinen. 

En ole käsittänyt lainkaan todellisuutta, missä pyöreämpi nainen elää. Olikohan ennen samanlaista? Minulla ei ollut  ystävänä ketään pyöreämpää naista. 

Nykyään on helppo ilkeillä, kun sen voi tehdä verkossa. Munatonta meininkiähän se on.

Vierailija
818/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa painoasiassa pitää olla rehellinen, kaikkien osapuolien. Ymmärrän sen, että joillekin suuri ylipaino on turn off ja se on hyvä asia ajoissa. Sitä en ymmärrä, että monet miehet kitisevät, kun nainen ei ole bmi 19, vaan esim. bmi 23 tai 26.

Totta. Se vaikuttaa paljon myös harrastuksiin, ajanviettoon. Joillakin ylipainoisilla on kyllä kuntoakin, mutta ei kaikilla. Oikein aktiivinen urheilu ei ehkä luonnistu.

Niin, ja sanon tämän ylipainoisena keski-ikäisenä naisena, joka ei kovin rankkaa vaellusta tai sulkapallomatsia jaksa.

Vierailija
819/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siis et ollut käsittänyt, että pyöreät naiset harrastavat seksiä Tinderin suosituimpien panomiesten kanssa ja itkevät sen jälkeen, ettei tullut parisuhdetta?

Vierailija
820/2541 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreämpi nainen toimii usein porukan jätesankona jolle tuupataan ne hyi yök miehet jotka tulee iskemään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi