Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin normaalipainoisena miehenä sanon ei kiitos plussakokosille naisille 🤗
Viehätyn naisellisista naisista jotka on normaalikokoisia tai pieniä.Ketä kiinnostaa mies, joka viettää "pikkulauantait" mammapalstalla ;-) Ei varmasti ole ensimmäinen eikä viimeinen syksy, kun viehätyt keskusteluista meidän mammojen kanssa enemmän kuin siitä, että olisit jossain tapaamassa naisellisia naisia.
Oisko ne vähän pelottavia? Mammojen sykyssä on turvallisempi olla, henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tiedä miltä hän näyttää ilman meikkiä. Mutta sen tiedän että tämä nainen kelpaa tummille hoikille miehille jotka tyypillisesti ei pidä laihoista vaan isosta p*rseestä ja tisseistä.
Olen vaalea hoikka mies ja tuon jutun nainenhan on upea. Tuskin uskaltaisin edes mennä juttelemaan hänelle.
Täsmälleen samat ajatukset mulla. Tuntuu käsittämättömältä, että tuo nainen ei ole niille tapailemilleen miehille kelvannut.
Kelpaako teille kuka tahansa nainen, joka näyttää yhtä hyvältä kuin kuvansa? Minä olen dumpannut monta miestä, jotka näyttävät kuviltaan mutta ovat muuten täysin epäsopivia tavattaessa.
Nuo miehet ovat ikänsä " seukanneet" kuvan ( Jallu/Kalle/PokeHub yms), niin ovat niin tottuneet siihen, että.sitten kun joutuvat tilanteeseen, että se nainen sanoo muutakin kuin "Yeah, you are so big. More, more!", niin niiltä tulee kykit housuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tiedä miltä hän näyttää ilman meikkiä. Mutta sen tiedän että tämä nainen kelpaa tummille hoikille miehille jotka tyypillisesti ei pidä laihoista vaan isosta p*rseestä ja tisseistä.
Olen vaalea hoikka mies ja tuon jutun nainenhan on upea. Tuskin uskaltaisin edes mennä juttelemaan hänelle.
Täsmälleen samat ajatukset mulla. Tuntuu käsittämättömältä, että tuo nainen ei ole niille tapailemilleen miehille kelvannut.
Kelpaako teille kuka tahansa nainen, joka näyttää yhtä hyvältä kuin kuvansa? Minä olen dumpannut monta miestä, jotka näyttävät kuviltaan mutta ovat muuten täysin epäsopivia tavattaessa.
No lähtökohtaisesti kelpaisi kyllä ainakin minulle, olettaen ettei naisella ole mitään arkea pahasti haittaavia mielisairauksia.
Se että saisin itselleni kumppanin, jota voisin täysin vilpittömästi kutsua kauniiksi, toisi valtavasti buustia elämänlaatuuni.
Kumppani jota voisi kutsua kauniiksi toisi buustia elämänlaatuun?
😂😂😂Kaikkea sitä saa kuulla.
Se että kumppani on hyvännäköinen, nostaa elämänlaatua, niin se vaan on. Mieti vaikka miten paljon kivempi olisi esimerkiksi istua aamupalapöydässä, kun sinua vastapäätä istuisi todella komea mies, jonka kanssa harrastit seksiä edellisiltana, ja jonka kainalossa nukuit yön.
Niin et se ois niinku kaunis esine? Juu, komee mies on kiva. Ihan kiva. Kuhan ei vaan avaa suuta. Ostuis hiljaa vaan.
Onhan se. Meilläkin Jason istuu aina mua vastapäätä ja tapittaa hiljaa mua ruskeilla silmillään. Aijjettä.
Tekee kai kaffet ja aamiaissämpylät? Aika täydellinen mies. Tajuaa paikkansa ja pitää suunsa kiinni, kun ei mitään kysytä.
Mulla on kokemusta deittailusta pullukkana ja hoikkana. En voi suositella laihtumista, koska nyt miehiä ei tunnu kiinnostavan mun ajatukset lainkaan. Yrittävät vain saada mut sänkyyn ties millä verukkeella mahd nopeasti. Joo, poistin koko tinderin. Mä mitään irtomunaa halua määrätöntä määrää. Nainen bmi 20
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta deittailusta pullukkana ja hoikkana. En voi suositella laihtumista, koska nyt miehiä ei tunnu kiinnostavan mun ajatukset lainkaan. Yrittävät vain saada mut sänkyyn ties millä verukkeella mahd nopeasti. Joo, poistin koko tinderin. Mä mitään irtomunaa halua määrätöntä määrää. Nainen bmi 20
Silloin kun deittailit pullukkana, halusivatko miehet sinua seksuaalisesti ollenkaan? Yrittivätkö he silloin saada sinua sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun deittailit pullukkana, halusivatko miehet sinua seksuaalisesti ollenkaan? Yrittivätkö he silloin saada sinua sänkyyn?
En ole tuo jolta kysyit, mutta oletko oikeasti jotenkin vajaa? Mikä saa sut ajattelemaan ja kysymään jotakin niin tyhmää? Mikä ihme saa sut kuvittelemaan, että miehet ei voisi haluta pullukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolta kysyit, mutta oletko oikeasti jotenkin vajaa? Mikä saa sut ajattelemaan ja kysymään jotakin niin tyhmää? Mikä ihme saa sut kuvittelemaan, että miehet ei voisi haluta pullukkaa?
No nää ei-Momoat on sitä mieltä, että pullukkaa ei haluta tai jos halutaankin, niin ainostaan seksiin, koska pullukka on helppo. 😆 Mutta jännästi ne ei itse saa edes pullukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa nyt ihan rauhallisesti.
Hän kirjoitti että laihtumisen jälkeen miehet alkoivat yrittää saada hänet sänkyyn mahdollisimman nopeasti. Tämän takia minulla heräsi kysymys, että eivätkö ne miehet sitten aikaisemmin yrittäneet saada häntä sänkyyn, silloin kun hän oli pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Momoan ylistysketju!
Minusta ihana käänne! Naisen solvaamisesta miehen ylistämiseen. Luulisi kaikkien olevan tyytyväisiä 😊. Momoa. Mmmmmmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nää ei-Momoat on sitä mieltä, että pullukkaa ei haluta tai jos halutaankin, niin ainostaan seksiin, koska pullukka on helppo. 😆 Mutta jännästi ne ei itse saa edes pullukkaa.
Happamia, sanoi jne.
Ketjuhan osoittaa miksi miehet ovat yhä, ja tässäkin ketjussa, aivan liian herrasmiesmäisiä naisia kohtaan.
Naiset hyökkäävät välittömästi lyhyitä ja kaljuuntuvia miehiä vastaan. Kaksi ominaisuutta joille ei voi itse mitään.
Miksi miesten pitäisi antaa vähääkään armoa kun on kyse ominaisuuksista jotka ovat itse aiheutettuja?
Vierailija kirjoitti:
Ketjuhan osoittaa miksi miehet ovat yhä, ja tässäkin ketjussa, aivan liian herrasmiesmäisiä naisia kohtaan.
Naiset hyökkäävät välittömästi lyhyitä ja kaljuuntuvia miehiä vastaan. Kaksi ominaisuutta joille ei voi itse mitään.
Miksi miesten pitäisi antaa vähääkään armoa kun on kyse ominaisuuksista jotka ovat itse aiheutettuja?
Eihän sinun tarvitsekaan. Jatka ihan rauhassa naisten solvaamista niin kuin tähänkin asti. Onneksi mieheni on kohtelias kaikkia naisia kohtaan. Mutta hän onkin Momoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos aivotoiminta on sulla tuolla tasolla, niin onkin paljon parempi, että pysyt sinkkuna etkä missään nimessä lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisikään eikä anneta! Naiset ovat perustaneet oikein vihaideologian ajamaan tätä samaa kaksoisstandardia, feminismin. Naiset ovat SAIRAITA!
Pysy vain siellä kopperossasi ihan rauhassa niin kuin tähänkin asti, jottet vaan missään törmää naisiin irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisikään eikä anneta! Naiset ovat perustaneet oikein vihaideologian ajamaan tätä samaa kaksoisstandardia, feminismin. Naiset ovat SAIRAITA!
Pysy vain siellä kopperossasi ihan rauhassa niin kuin tähänkin asti, jottet vaan missään törmää naisiin irl.
Pysyn, mutten lakkaa koskaan kritisoimasta sairaita kaksoisstandardejanne!!! TE ALOITITTE TÄMÄN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyn, mutten lakkaa koskaan kritisoimasta sairaita kaksoisstandardejanne!!! TE ALOITITTE TÄMÄN!
Miten on mahdollista ettet ole Momoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ns. kritiikkiä maailmaan mahtuu. Me naiset eletään sillä aikaa elämäämme Momoamme kainalossa. Ei haittaa!
Isoin vauva palstan ongelma on, että täällä ei voi estää tiettyjen kirjoittajien viestejä näkymästä minulle.
Tässäkin ketjussa muutama kirjoittaja tekee ketjusta ihan lukukelvottoman (toi kaljuista ja momoasta jauhava mielisairas, sekä tämä naisia vihaava inseli mies).
Miehenihän on Momoa, joten toki hän on syötävän komea, mutta that goes without saying. Niinhän se on kaikilla naisilla. Ei hän ulkonäöllään minun elämänlaatuuni mitään buustia tuo vaan ihan muilla jutuilla.