Yksinäisyys raastaa tänä iltana, joten
haluan toivottaa kaikille teille hyvää yötä ja tsemppiä tulevaan viikkon, missä elämäntilanteessa oletkaan ja huolimatta kamppailuistasi. On helpompaa yrittää jakaa jotain hyvää, sillä ajatuksella että joskus tuntisin saman tulevan kohdalleni.
Kommentit (6)
Toivottavasti löydät ystävän, yksinäinen. <3
Jos kulkee katse maassa, voi paljon hymyjä mennä ohi.
Yksin on pakko olla tässä elämässä.
Aina kun saa tietää jonkun kuolemasta, jonka kanssa on ollut jollain lailla tekemisissä, tuntuu aina piirun verran enemmän yksinäiseltä ja maailma kolkommalta paikalta :/
Minä olen ollut sielultani yksin jo 33 v kun jouduin vasten tahtoani eroon rakastamastani ihmisestä. Olen kyllä ollut senkin jälkeen suhteessa, pitkäänkin mutten ole löytänyt sellaista rakkautta ja yhteenkuuluvuutta kenenkään kanssa kuin sen jota rakastin ja jäin kaipaamaan.
Surullista sinällään että tältä osin elämä meni ohi. Olen niin yksiavioinen etten voi rakastaa kuin yhtä ja koska jostain syystä jäin kiinni siihen yhteen henkilöön niin en voi muitakaan oikeasti rakastaa.
Otalsun että tämä on nimenomaan se joka aiheuttaa tuota yksinäisyyttä sisimmässäni. Tunnetta ettei minulla ole sitä oikeaa.
Tosin ei minulla ole ollut 5 vuoteen ketään. En jaksa metsästää enkä kestä jatkuvia pettymyksiä ja törppöjä ehdokkaita, en edes ihastu enää kehenkään enkä ole sellainen tyrkky tyyppi joten jäin yksin. Surullista.
Jos läheisen mettää kirkolla on ilmaset suru ryhmät.Ei kysytä kuulutko kirkoon.Jos on yksin kirkon diakoonilta saa yksinäinen ystävän. Eikä liity uskontoon.Punainen risti järjestä ystävän yksinäiselle.Mene netti sela sen sivuja.Tai märehdi loppu elämäsi yksinäiyyttäsyytäsi.Edellä mainitut myös järjestää kursseja : Ryhdy ystäväksi yksinäiselle.Mikä estää?
Iso rutistus sinulle ap