Huutonetissä huutavat!
Olenko minä ymmärtänyt idean väärin, kun olen ihan ärsyyntynyt siitä että tuotetta huudetaan ja nostetaan hullun lailla vaikka aikaa sulkeutumiseen on vaik kuinka??
Siis itse nostatte hintaa tahalleen, mä ainakin huutaisin vasta vika päivänä, vika tunteina, vika hetkinä..
Kommentit (6)
Ei ole aikaa eikä mielenkiintoa kytätä milloin joku sulkeutuu. Ärsyynny ihan vapaasti.
ennen aikojaan!
Viisi kertaa käynyt niin, että olen laittanut jonkun kiinnostavan kohteen kirjanmerkkeihin ja ajatellut huutaa sitä just ennen sulkeutumista, niin myyjäpä onkin sulkenut kohteen jo päiviä ennen oikeaa sulkeutumis päivää!
Ajoissa huutamalla voi myös tiputtaa heti pois onnen onkijat: halvalla hyvää haaveilijat.
Meillä kaikilla ei ole mahdollisuuksia roikkua netissä joka sopiva hetki eli on tehtävä ratkaisuja suuntaan tai toiseen.
Itse myyjänä olen myös sellainen tyhmyri, että lopetan kauppoja aiemminkin, jos hinta alkaa olla kohdalla - ja esim. muita kauppoja samoihin aikoihin valmistuu.
en tiennytkään että huutokaupan voi sulkea ennen aikojaan, luulin ett se aika on tarkka ja just se.
Ei mulla aikaa ole koko ajan kytätä, kunhan kirjaan ylos sen sulkeutumispäivän ja ajan
koko huutoani. Yllättäen sitten saatankin voittaa huudon. Jos jotain TODELLA haluan, yleensä laitan kirjanmerkiksi ja huutelen sitä sitten lähempänä huudon loppumista. Vähän ajan ja viitseliäisyyden mukaan.