Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä sun mielestä on silkkaa rahan tuhlausta?

Vierailija
31.08.2008 |

Itse en esim. ikinä maksaisi jostakin meikistä 100e, vaikka itse asiassa olisi milloin tahansa varaa tähän.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc-tuoksut (etenkin ne seinään kiinnitettävät spray-meiningit),

meikit,

selluliittivoiteet,

monet koriste-esineet ja turistikrääsä.

Vierailija
42/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä korvikkeista viisastelija jätti sitten laskuista meidät, joilla on lääkitys joka estää imetyksen. :/ Kahden auton omistajalle sanoisin että ei ole pakko muuttaa sinne korpeen jossa tarvitaan edes yhtä autoa! Pitkän tukan fanittajalle sellainen tietoisku että kaikilla tukka ei kasva kauniisti, esim. minulla latvat menevät haperoksi heti kun pituus menee yli olkapäiden. Ja tykkään "poikamaisesta" (onpa stereotyyppinen ilmaisu, monessa maassa naisilla on nimenomaan lyhyt tukka!) leikkauksesta, se on kevyt ja helppo pitää. En kuitenkaan juokse kampaajalla kuin 3-4kk välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto. Täällä on loistava julkinen liikenne!

Vierailija
44/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettäminen sujui hyvin ja olet oikea superäiti!

Ja sehän tietenkän pätevöittää sinut parjaamaan niitä joille asia on ollut vaikea!

Vierailija
45/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä ostella niitä? Kyllä mä voin laittaa esim. johonkin meikkiin vaikka 200e, jos se sopii mulle paremmin kuin muut. Yleensä mun mielestä rahan tuhlausta on se, jos ostaa jotain mitä ei tarvitse, ostaa vaan ostamisen ilosta. Tosin, saahan sitä siitäkin sit kai mielihyvää...

Vierailija
46/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes yritä lopettaa...), kotiteatterit (jos haluan leffateatteritasoisen äänenlaadun, lähden leffateatteriin, enkä kyhjää kotisohvalla mikropoppareita syöden), yli-isot tila-autot (siis jos lapsia yksi tai kaksi, ja autona Grand Voyager, jota perustellaan turvallisuudella ja "tavaroiden" kuljettamisella), kesämökki okt-asujilla (ymmärrän kerrostalossa asuvien pihan ja saunan kaipuun, mutta okt-asukkaalla ne ovat kotonakin)... Onhan näitä...

Vierailija
47/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älytöntä ostaa vauvalle uutena samaan aikaan yhdistelmävaunut, turvakaukalo, kehto, pinnasänky, sitteri, vauvankiikku, kantoliinoja ja -kasseja, sähkömobile, itkuhälytin, tuttipullonlämmitin jnejne, kun kaikkia näitä saa myös käytettyinä?

Ja onko pöhkömpää esinettä kuin erikseen ostettu useamman kympin maksava vaippakassi (sellainen olkalaukku, johon ei edes kuulu mitään alustaa tms, pelkkä olkalaukku..)? Kyllä niitä vaippoja voi kantaa ihan mimmosessa vaan pussukassa...

Vierailija
48/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei sinä joka ihmettelit miksei ne lopeta: nikotiiniriippuvuus on riippuvuuden intensiteetiltä samaa tasoa heroiinitriippuvuuden kanssa. Kuulostaa karmealta. Mutta addiktoivuus on niin kova, että irrottautuminen on vaikeaa.

Vierailija
49/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken hllitöntä ryyppäämistä ihannoikaan, niin ehkä vielä pahempi on jatkuva tissuttelu: ettei ole sellaista lomapäivää, juhlaa, juhlan aattoa, ja ei oikein viikonloppuakaan, jolloin ei juotaisi edes vähän - paljonko se tekee vuositasolla? Ja tajuaako ihmiset millaisella tulella he leikkivät, kun alkoholisoituminen lähtee helposti käyntiin juuri noin?

Vierailija
50/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-shamppoiden ja hoitoaineiden ostaminen kampaajalta noin kymmenkertaisella hinnalla.

-miksi vaunujen pitää olla kaikista kalleimmat tuleeko siitä lapsesta fiksumpi ja onnellisempi kalliissa vaunuissa.

-merkkivaatteiden ostaminen pienelle lapselle en kyllä aina ymmärrä tätä aikuisellekkaan

-reimatecit

-citymaasturit

Yleensäkin en oleta että tuote/tavara olisi aina sen parempi jos se on kalliimpi ja hienompaa merkkiä.

Vierailija
51/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko pöhkömpää esinettä kuin erikseen ostettu useamman kympin maksava vaippakassi (sellainen olkalaukku, johon ei edes kuulu mitään alustaa tms, pelkkä olkalaukku..)? Kyllä niitä vaippoja voi kantaa ihan mimmosessa vaan pussukassa...

Vierailija
52/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim huonolaatuisia vaatteita, lapsille huonolaatuiset kengät tai ulkoiluvaatteet - kuitenkin joutuu ostamaan sitten uudet/toiset kun huonot ei kestä!

Vierailija
53/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rahantuhlausta on se, että katsoo vaan hintaa, että saa mahdollisimman halvalla. Sitten se kestää vaan vähän aikaa, ja taas joutuu ostamaan uuden. Mitä järkeä? Mieluummin satsaa kunnolliseen ja laadukkaaseen kerralla.

Vierailija
54/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä täytyy olla itsetunto heikoissa kantimissa, jos sitä buustataan merkeistä alituiseen kohkaamalla.

Tähän menee valtavasti turhaa rahaa.

Vierailija
55/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuota kyllä allekirjottaisi.

Minä saan tuhlattua rahaa enemmän kuin ostan kaupan shampoita. Ne ei ole riittoisia eikä halpoja.

Ostan kampaamosta tai hairstorelta halvalla siis tarjouksesta shampoot ja hoitoaineet ja ne vaan kestää ja kestää. Tulee oikeasti paljon halvemmaksi vaikka hankintahinta on yleensä paljon enemmän kuin se 6-8 euroa mikä menee kauppaan jos ostaa pienen purkin molempia.

Vierailija
56/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyviltä vie työaikaa ja muilta sitä muuta aikaa, jonka itsekukin voisi järkevämminkin käyttää...

Vierailija
57/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kuitenkin lurautan aina saman verran sitä shampoota, vaikka vain pieni määrä riittäisi. Yhtä nopeasti ne mulla hupenevat. Jos olisivat selvästi parempia niin sitten kyllä ostaisin niitä ehdottomasti, nyt en jaksa varta vasten lähteä jonnekin kampaamoon niitä ostamaan kun mulla niissä ei ole mitään eroa verrattuna markettishampooseen.

Ja sit itse kysymykseen: mun mielestä rahan tuhlaus ei ole ikinä turhaa, jos ostaa sellaista mistä tykkää. Oli se sit merkkivaate tai HM:n vaate, citymaasturi tai Nissan, jos sellaisen haluaa, ja on varaa, niin siitä vaan.

Vierailija
58/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian usein käy niin...

Vierailija
59/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tupakka

- baari-illat

- alkoholi

- valmisruoka

- muovikassit

sen sijaan mun mielestä ei ole rahantuhlausta ostaa esim kallista hyvälaatuista käsilaukkua, joka kestää vuosikaudet. Lastenvaatteissa satsaan myös laatuun, koska hyvillä vaatteilla on hyvä jälleenmyyntiarvo tai ne voi kierrättää seuraavalle lapselle. Huonekaluissakin suosin hyvälaatuisa ja ajattomia (ja ne ovat yleensä kalliita), mutta mitään turhaa en osta.

Vierailija
60/96 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin lähtisin jollekin harrastuslomalle (ratsastus, sukellus, riippuliito, mitä vaan).

Rahapelit.

Tupakointi.

Auto on hyödyllinen, jos sitä oikeasti tarvii (ei kaikki asu kaupungissa ja hyvin toimivien julkisten kulkuyhteyksien päässä). Myös kolmen lapsen harrastusten hoitaminen on aika mahdotonta ilman autoa, etenkin jos asuu taajamien ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi