JOULUKSI KUNTOON -Tunnelmat ja tulokset!
Hei kaikille!
Otin hieman varaslähtöä tämän tulosketjun avaamiseen. Huomenna kun voi olla, että moni on jo joulun vietossa (eikä pääse koneelle).
Tämä ketju on siis tarkoitettu kaikille meille, jotka olemme tämän syksyn aikana kirjoitelleet " Jouluksi kuntoon" -otsikon alle. Alkuunhan meitä oli melkein parikymmentä, mutta ajan kuluessa väki väheni. Olisi kiva kuulla myös heidän mietteitään, jotka eivät hetkeen ole kirjoitelleet.
Siis:
Lähtöpaino?:
Pituus:
Tavoite?:
Paino nyt?:
Painonpudotus yhteensä?:
Jatkuuko laihdutus?:
Yleisfiilikset?:
On siis tuloksien ja tunnelmien aika. Leidit, olkaa hyvä!
Kommentit (3)
Täälläkin tavoitteessa.. Niinkun olen tainnut jo moneen kertaan hehkuttaa ;)
Elikkä lyhyesti:
Lähtöpaino?: 63kg
Pituus: 162
Tavoite?: 57-58
Paino nyt?: 56,2kg
Painonpudotus yhteensä?: 6,8kg
Jatkuuko laihdutus?: kyllä, 55kg on tavoite
Yleisfiilikset?: Olo on niin mahtava, että ei sitä oikein osaa sanoin kuvatakaan.. Niin monta kertaa ennen (siis jo ennen lapsen syntymää) olen yrittänyt päästä muutamasta kilosta eroon. Siinä kuitenkaan onnistumatta..Osittain siksi olen hämmästynyt siitä kuinka helpolla kilot nyt lähtivät (näin jälkeenpäin ajatellen...) Olen aina liikkunut paljon, tarkkaillut syömisiäni yms. mutta jostain syystä siltikään paino ei laskenut.. Ehkä tämä ylöskirjaus auttoi asiaa ja antoi sen viimeisen tarvittavan rutistuksen tähän projektiin. Ja siitä tietysti iso kiitos muille kanssatsemppajille.. Ryhmän tuki on tärkeää, tässä sen huomaa =)
Jouluna otan hiukan löysemmin, jouluruuat eivät kuulu suosikkeihin, joten siinä ei sen suurempaa ongelmaa ole odotettavissa.. Mutta ne suklaat yms. muut herkut joita tulee aivan huomaamatta pupellettua.. Pitää yrittää olla tarkkana..
Hyvää joulua kaikille ja jatketaanhan ensi vuonna?
-Ansku-
Jess, minulla meni tähän aamuun, mutta 80kg on nyt alitettu! Tosin vaan 100grammalla, mutta kuitenkin! Joulun aikaan tulee varmasti hiukan takapakkia, ei noita ruokia mitenkään voi vastustaa, eikä kyllä pidäkkään. Joulu on vain kerran vuodessa! Uuden vuoden suolaisia myös jo kammolla odotan...ja innolla=)
Nyt rauhoitun Joulun viettoon, lähdemme kohta äitini luokse.
Oikein rauhallista ja lämmintä Joulua kaikille! Tavataan ensi vuoden puolella, sitten olemme varmaan Kesäksi Kuntoon-pino?!
Omat tietoni:
aloituspvm. 11.8.06
ikä: 25v.
pituus: 165cm
aloituspaino: 88,2kg
paino nyt: 79,9kg!
pudotus/vko: -300g
En muista yhtään, mitä kaikkea noissa tiedoissa kysyttiin, mutta tuossa nyt joitakin. Täydennän, jos puuttuu jotain. Iloista mieltä kaikille!!
=) Tinttu
pudotus yht. 8,3kg.
Olen tavoitteessani!!!
Lähtöpaino?: 74 kg
Pituus: 163 cm
Tavoite?: 65
Paino nyt?: 64,4
Painonpudotus yhteensä?: 9,6 kg
Jatkuuko laihdutus?: Kyllä, keväälle tavoite 60 kg
Yleisfiilikset?:Ihan mielettömän hieno tunnelma. Kyllä nyt kelpaa joulun tulla! Laihduttaminen oli loppujen lopuksi helppoa, kun sen oikein oivalsi ja sisäisti. Myös etenemisen raportoiminen tälle palstalle toimi hyvänä motivaattorina.
Kiitos kaikille tsemppaajille ja vertaistuelle, jota täältä palstalta olen saanut.
-Diina-