Miksi kissa saa olla pöydällä???
Seuraan joitakin kivoja tubettajia ja instatyyppejä, joilla on kissa /kissoja.
En voi lakata ihmettelemästä, miksi ne saa oleskella ruokapöydällä ja muillakin keittiön tasoilla.
Ihan hirveesti yököttää ajatus, että siihen samaan kohtaan laittaisin leivän tai muuta ruokaa.. Vai käyttävätkö aina asetteja?
Onko kissoja hankala kouluttaa??
Kommentit (39)
Vaikkaei ole kissaa, niin silti käytän leipälautasta, enkä laita sitä suoraan pöydälle. Hyi.
Voi syödä lautaselta niin ei haittaa.
Kyllä mun kissa saa olla pöydällä. Toki en syö esim.leipää pöydältä, lautanen alla. Kuten olis muutenkin. Siistimpi mun kissa on kuin minä itse.
Siltä kassilta on helppo katsoa värkit nostamalla häntää.
On hyvä pitää kissa pöydällä, niin asiat tulee nakasti käsiteltyä aina.
Kissat saavat tehdä mitä haluavat, kissat ovat Jumalolentoja, maailmankaikkeuden kauneimpia ja suloisimpia otuksia!
Meillä ei yksikään kissa ole koskaan saanut olla pöydällä. Kyllä kissaakin pitää kouluttaa, jos sellaisen lemmikiksi hankkii.
Mun koti, mun eläin, mun säännöt. Meillä muuten siivotaan ahkerasti ja pyyhitään pöytä ennen jokaista ruokailua mutta täällä käytetään myös leipälautasia. Ap saa vaikka tukehtua siihen ällötykseensä.
Kissathan ovat todella siistejä eläimiä, pesevät itsensä ja tassunsa useita kertoja päivässä eli voit ap olla kohtuu huoleti. Ei meillä ainakaan ole minkäänlaisia vatsatauteja tms ollut, vaikka kissa välillä hyppääkin pöydälle :) Kissat kun tuppaavat menemään minne haluavat, enkä itse ainakaan näe mitään tarvetta "kouluttaa".
Ex-anoppilassa kissat saivat olla pöydillä eikä siellä käytetty leipälautasia. Oli melkosta taiteilua tehä voikkis toiseen käteen ja toisella kädellä hoitaa siihen voit, juustot yms päälliset.
Kouluttaminen on aika helppoa. Meillä on koulutettu kissa olemaan pöydällä.
Enemmän äklöttää se koirien pussaaminen kun ne kuitenkin on naama kiinni kaikissa kusisissa pusikoissa jatkuvasti ja osa jopa syö ulosteita.
Vierailija kirjoitti:
Kouluttaminen on aika helppoa. Meillä on koulutettu kissa olemaan pöydällä.
Meillä myös, Tosin se on itseoppinut. Oikea nero!
Kissa tarvitsee kolmannen ulottuvuuden. Leivän voi laittaa lautasen päälle eikä suoraan pöydälle.
Minäkin ihmettelen tuota että kissan sallitaan olla ruokapöydällä ym. keittiön tasoilla. Ei kyllä ole eläimen paikka todellakaan!
Meillä oli siamilainen kissa, joka istui aina pöydän päässä tarkkailemassa ruokailuamme. En nähnyt siinä mitään kummallista. Se oli seurallinen ja toinen vaihtoehto olisi ollut istua pöydän alla, jossa se olisi nähnyt vain meidän jalat. Nirsompien vieraiden aikana kissa nostettiin toki pois pöydältä ja se ymmärsi yskän eikä hypännyt takaisin. Kissa istui myös lavuaarin reunalla iltapesujen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelen tuota että kissan sallitaan olla ruokapöydällä ym. keittiön tasoilla. Ei kyllä ole eläimen paikka todellakaan!
Mulla on vielä kosketusnäppäimet hellan päällä. Siihen jos unohtuisi joku rasvainen kattila, niin kissa aiheuttaisi pahimmillaan tulipalon. Iduktioliesi, eikä ole kissaa. On kyllä lieden suunnitelijat ollut perseestä. Toi levyt voi mennä päälle, jos esim kattilasta lentää lämmintä vettä näppäimille.
Vierailija kirjoitti:
Ex-anoppilassa kissat saivat olla pöydillä eikä siellä käytetty leipälautasia. Oli melkosta taiteilua tehä voikkis toiseen käteen ja toisella kädellä hoitaa siihen voit, juustot yms päälliset.
Olisit ottanut lautasen kaapista?
Miksi ällöttää? Ei meitä ällötä, miksi pitäisi kissaa kouluttaa?