Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse kotona puoliso kolme päivää juhlimassa

Vierailija
03.09.2023 |

Minulle on ihan sama vaikka puoliso välillä kävisisikin juhlimassa. Nyt hän lähti perjantai aamuna Tampereelle kiertelemään keskustassa ja juhlimaa
hän tulee sunnuntai iltana takaisin.
Mutta omasta mielestäni olisi reilua jos puoliso edes vähän kertoisi missä ovat käyneet ja mitä tehneet. Nyt ei mitään, lapset soittaneet muutaman kerran videopuhelun ja silloinkin on ollut aina vaikea puhua. Näin on käynyt joka kerta kun hän on lähtenyt
Aina mitä olen käynyt esim vaeltamassa ja vastaavaa niin olen kertonut miten mennyt ja missä.
Maksan nyt ehkä potut pottuina sillä työni puolesta
Itselläni olisi tiedossa kuukauden päästä mahdollisuus käydä ulkomailla tutustumassa uuteen projektiin. En taida kertoa muuta kuin milloin tulen takaisin
Miten muilla toimitaan?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tämmöiset asiat pitäs hoitaa kotona asian omaisten kesken eikä täällä palstoilla puoli julkisesti itse voin helposti lähteä pariksi päiväksi reissun päälle ja jos haluan olla rauhassa niin jätän puhelimen kotiin

Vierailija
42/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas sentään. Jos joskus lähtee risteilylle tai mökkiviikonloppua viettämään kaveriporukassa tai juhlimisviikonloppua, niin sieltäkö pitäisi raportoida; " Nyt lähdettiin syömään", "Nyt lähdettiin baarista hotellille", "Nyt mennään vesille"... Pitäisikö esim. laivalta soitella kotiin ja kysyä miten siellä sujuu? Jos kotona sujuu huonosti, mitä sieltä mereltä käsin voi asialle tehdä? Eikö jokainen ansaitse joskus oikeuden lähteä omalle reissulle ilman jatkuvaa yhteydenottoa kotiin? Eikö se riitä että sanoo lähtevänsä pe ja palaavansa su iltana? Eikö ole minkäänlaista luottamusta? Minä ainakin haluan, että sen harvan kerran kun mieheni johonkin lähtee, saa hän vähän vetää happea normaalista arjesta. Ei hänkään pommita minua yhteydenotoilla, jos joskus jossain käyn. Pidemmillä kalareissuilla ollaan sovittu, että hän laittaa lyhyen viestin että on rannassa, niin tiedän olevan hengissä. Muuta minun ei kalareissuilta tarvitse tietää. Todennäköisesti kosteita iltoja ja saunomista, mutta en siitä raporttia tarvitse.

Niimpä. Mutta saman pitäisi päteä kumpaakin suuntaan. Jos en kerro omilta kalareissuilta/ työreissuilra mitään ja ilmoittele niin helposti on viikkojen mykkäkoulut edessä. Ja mielestäni jossain erämaassa ei samalla tavalla petetä puolisoita kuin on päissään baarien iltaelämässä. Ap

No epäluuloinenhan miettisi, onko se kalareissulla vai ei ja vaatisi kuvia todisteeksi. Voihan sitä ilmoitella lähtevänsä vaikka mihin ja silti paneskella jotain toista. Mitä se baarireissulla raportointikaan mitään takaa? Meillä luottamus on molempiin suuntiin, eikä kumpikaan joudu raportoimaan, eikä toista kuulustele. En myöskään soittele kertoakseni mitä kotiin kuuluu. Arkiasiat ehtii kertomaan myöhemminkin. Kauheaa kontrollointia ja kahlintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän tämmöiset asiat pitäs hoitaa kotona asian omaisten kesken eikä täällä palstoilla puoli julkisesti itse voin helposti lähteä pariksi päiväksi reissun päälle ja jos haluan olla rauhassa niin jätän puhelimen kotiin

Jos tarkkoja ollaan niin ap kysy miten muilla. Joskus tuntuu että täällä palstalla ei ymmärretä lukemaansa.

Vierailija
44/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistä pihalle.

Tää on naurettavaa, kun oli kyse mistä tahansa, niin aina pitää jättää se sika, tai pistää pihalle. Ketkä näitä neuvoja antaa?? Katkerat yh:t, vanhat piiat ja peräkammarin pojat?? Ei parisuhteita noin hoideta, että heti vain pistetään välit poikki, ja toinen vaihtoon. Naurettavaa 🙄

Ohis, ja tiedän, että tää voi järkyttää, mutta monetkaan vanhatpiiat tai yh:t ei oo katkeria. Ton toistelu on tosi vahingollinen stereotypia varsinkin yh:iden lapsille. Ihminen ei oo tippaakaan huonompi vaikka ei eläis parisuhteessa, eikä sillä ole mitään syytä olla katkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi