Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse kotona puoliso kolme päivää juhlimassa

Vierailija
03.09.2023 |

Minulle on ihan sama vaikka puoliso välillä kävisisikin juhlimassa. Nyt hän lähti perjantai aamuna Tampereelle kiertelemään keskustassa ja juhlimaa
hän tulee sunnuntai iltana takaisin.
Mutta omasta mielestäni olisi reilua jos puoliso edes vähän kertoisi missä ovat käyneet ja mitä tehneet. Nyt ei mitään, lapset soittaneet muutaman kerran videopuhelun ja silloinkin on ollut aina vaikea puhua. Näin on käynyt joka kerta kun hän on lähtenyt
Aina mitä olen käynyt esim vaeltamassa ja vastaavaa niin olen kertonut miten mennyt ja missä.
Maksan nyt ehkä potut pottuina sillä työni puolesta
Itselläni olisi tiedossa kuukauden päästä mahdollisuus käydä ulkomailla tutustumassa uuteen projektiin. En taida kertoa muuta kuin milloin tulen takaisin
Miten muilla toimitaan?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti hän on työtön tai vuorotyöläinen, kun pääsi perjantai-aamuna jo Tampereelle kiertelemään. Oliko joku ryyppyreissu? Kenen luona yöpyi? Kuinka usein näitä omia reissuja on? Onko omat reissut lisääntyneet enenevissä määrin? Jos omia reissuja on 4krt vuodessa ja teillä yhteisiä pieniä lapsia niin ihan ok. Jos mies on joka viikonloppu omilla reissuillaan monta päivää eikä teillä ole yhteisiä lapsia tai he ovat jo isoja niin nosta kytkintä.

Vierailija
22/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on sovittu, että menee niin miksi sieltä pitää sitten tehdä selontekoa. Yksi viikonloppu on lyhyt aika ja ehtii kertoa kotonakin mitä tehty. Pääasia, että lapset on saaneet yhteyden.

Onko ap itse ollut yhteydessä?

Jos tarkkoja ollaan niin ei olla sovittu mitään pari viikkoa sitten vaan ilmoitti että on menoa ja elä sovi itsellesi mitään.

Ja olen ollut itse yhdeydessä mitä ollaan tehty jne.

No ei aikuisen lupaa tarvi kysyä. Voi mennä jos on ohjelmaa ja toinen ei ole sopinut mitään. Aivan kamalaa olisi, jos pitäisi jännittää lupaako puoliso lähteä ja miten sitten kiukuttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt kerran pari vuodessa voi juhlia kunnolla. Jos sitä alkaa tapahtumaan useammin, niin alkaa olemaan ongelma. Usein noissa sovitaan, että ei pidetään sometauko kun juhlitaan. Ei siitä tule mitään, jos kaikilla on kännykät kädessä jatkusvasti ja aina jollain on kontrolloiva vaimo, joka keksii tikusta asiaa ja roikuttaa miestään puhelimessa.

Vierailija
24/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Trolli

Vierailija
25/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn.

Vierailija
26/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on sovittu, että menee niin miksi sieltä pitää sitten tehdä selontekoa. Yksi viikonloppu on lyhyt aika ja ehtii kertoa kotonakin mitä tehty. Pääasia, että lapset on saaneet yhteyden.

Jos tarkkoja ollaan niin ei olla sovittu mitään pari viikkoa sitten vaan ilmoitti että on menoa ja elä sovi itsellesi mitään.

No ei aikuisen lupaa tarvi kysyä. Voi mennä jos on ohjelmaa ja toinen ei ole sopinut mitään. Aivan kamalaa olisi, jos pitäisi jännittää lupaako puoliso lähteä ja miten sitten kiukuttelee.

Aikuisten puolisoiden (joilla lapsiakin) sopisi kyllä jotenkin omista lähdöistään kertoa ja kuunnella toisenkin mielipiteitä. Jos mieheni vaan ykskaks ilmoittaisi, että "on parin viikon päästä koko viikonlopun menoa, että tiedoksi, älä sovi itsellesi mitään", ei kävisi minulle. Mistä sitä etukäteen tietää, mitä parin viikon kuluttua voi tapahtua esim. lapsille.

Vierailija
27/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten puolisoiden (joilla lapsiakin) sopisi kyllä jotenkin omista lähdöistään kertoa ja kuunnella toisenkin mielipiteitä. Jos mieheni vaan ykskaks ilmoittaisi, että "on parin viikon päästä koko viikonlopun menoa, että tiedoksi, älä sovi itsellesi mitään", ei kävisi minulle. Mistä sitä etukäteen tietää, mitä parin viikon kuluttua voi tapahtua esim. lapsille.

No ei tietenkään voi tietää, jos jotain sattuu. Ei kuitenkaan ole normaalia kysyä lupaa. Mitä jos toinen kieltää? Itselleni on ainakin selvä asia, että omia menoja on ja ne on ilmoitusluontoisia. Jos on puolisolla joku meno myös silloin tai jotain muuta ilmenee niin voi olla, että suunnitelmiin tulee muutos.

Vierailija
28/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin isäntä kertoo ja valoittaa asioita kun on reissuillaan ei tietenkään silloin kun on jossain on tilanne päällä. esim syömässä mutta infoon edes jotain kun pystyy. Sekin on paljon kun kertoo mitä aikoo illalla tehdä

Vierailija
29/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että näitä palstalaisten parisuhteita. Jatkuvaa valtataistelua ja jotain lapsellisia kostoja. Mutta jos koette, että tuo on paras tapa viettää ainoa elämänne, niin mikäs minä olen sitä kieltämään.

Vierailija
30/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään voi tietää, jos jotain sattuu. Ei kuitenkaan ole normaalia kysyä lupaa. Mitä jos toinen kieltää? Itselleni on ainakin selvä asia, että omia menoja on ja ne on ilmoitusluontoisia. Jos on puolisolla joku meno myös silloin tai jotain muuta ilmenee niin voi olla, että suunnitelmiin tulee muutos.

Joka tapauksessa oli miten äkkilähtö tahansa niin olis hyvä sentään jotain infoa tai suunnitelmaa antaa . Ap on kuitenkin kertonut omistaan.. itse en ainakaan hyväksyisi tuollaista käytöstä. Meillä käydään aika paljon yksin omissa reissussa.

Vierailija
31/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että näitä palstalaisten parisuhteita. Jatkuvaa valtataistelua ja jotain lapsellisia kostoja. Mutta jos koette, että tuo on paras tapa viettää ainoa elämänne, niin mikäs minä olen sitä kieltämään.

No monelta on unohtunut se, että puolisoksi kannattaa valita samoilla elämän arvoilla varustettu kumppani sen sijaan että valitaan se joka eniten miellyttää silmää.

Toki moni on pariutunut jo nuorena, eikä varmaan ole niitä omia arvojaan edes koskaan miettinyt. Sitten ihmetellään kun kumppani tekee asioita jotka ei itselle tulisi edes mieleen.

Vierailija
32/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monelta on unohtunut se, että puolisoksi kannattaa valita samoilla elämän arvoilla varustettu kumppani sen sijaan että valitaan se joka eniten miellyttää silmää.

Toki moni on pariutunut jo nuorena, eikä varmaan ole niitä omia arvojaan edes koskaan miettinyt. Sitten ihmetellään kun kumppani tekee asioita jotka ei itselle tulisi edes mieleen.

No vaikka olisi käynyt näin, niin onko silti viisasta tuhlata elämänsä taantumalla johonkin uhmaikäisen tasolle ja kohtelemalla puolisoaan vihollisena, joka pitää voittaa joka käänteessä? Eikö silloin kannattaisi vaan leikata tappionsa siihen paikkaan, ja lähteä eri teille, jos ei pysty eikä halua keksiä rakentavampia tapoja toimia yhdessä?

Vierailija
33/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin tyylillään. Meidän perheessä kyllä keskustellaan, eikä vaan ilmoiteta, et mä lähden parin viikon päästä omiin menoihini.

Vierailija
34/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan se sinäkään hälle mitään vastaisuudessa kerrot. Nauti elämästä ja anna muiden miettiä.

Vierailija
35/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset juhlat kestää aina vähintään kolme päivää, ihan normaalia.

Vierailija
36/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan tykkäisi jos ei mitään kuulumisia tulisi . Juhliessa ei tarvitse infota mutta jos ei välilläkään mitään kerro nii huono homma

Vierailija
37/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisi viikonloppureissulla puolison soitella kuulumisia. Onneksi olen sinkku.

Vierailija
38/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas sentään. Jos joskus lähtee risteilylle tai mökkiviikonloppua viettämään kaveriporukassa tai juhlimisviikonloppua, niin sieltäkö pitäisi raportoida; " Nyt lähdettiin syömään", "Nyt lähdettiin baarista hotellille", "Nyt mennään vesille"... Pitäisikö esim. laivalta soitella kotiin ja kysyä miten siellä sujuu? Jos kotona sujuu huonosti, mitä sieltä mereltä käsin voi asialle tehdä? Eikö jokainen ansaitse joskus oikeuden lähteä omalle reissulle ilman jatkuvaa yhteydenottoa kotiin? Eikö se riitä että sanoo lähtevänsä pe ja palaavansa su iltana? Eikö ole minkäänlaista luottamusta? Minä ainakin haluan, että sen harvan kerran kun mieheni johonkin lähtee, saa hän vähän vetää happea normaalista arjesta. Ei hänkään pommita minua yhteydenotoilla, jos joskus jossain käyn. Pidemmillä kalareissuilla ollaan sovittu, että hän laittaa lyhyen viestin että on rannassa, niin tiedän olevan hengissä. Muuta minun ei kalareissuilta tarvitse tietää. Todennäköisesti kosteita iltoja ja saunomista, mutta en siitä raporttia tarvitse.

Vierailija
39/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas sentään. Jos joskus lähtee risteilylle tai mökkiviikonloppua viettämään kaveriporukassa tai juhlimisviikonloppua, niin sieltäkö pitäisi raportoida; " Nyt lähdettiin syömään", "Nyt lähdettiin baarista hotellille", "Nyt mennään vesille"... Pitäisikö esim. laivalta soitella kotiin ja kysyä miten siellä sujuu? Jos kotona sujuu huonosti, mitä sieltä mereltä käsin voi asialle tehdä? Eikö jokainen ansaitse joskus oikeuden lähteä omalle reissulle ilman jatkuvaa yhteydenottoa kotiin? Eikö se riitä että sanoo lähtevänsä pe ja palaavansa su iltana? Eikö ole minkäänlaista luottamusta? Minä ainakin haluan, että sen harvan kerran kun mieheni johonkin lähtee, saa hän vähän vetää happea normaalista arjesta. Ei hänkään pommita minua yhteydenotoilla, jos joskus jossain käyn. Pidemmillä kalareissuilla ollaan sovittu, että hän laittaa lyhyen viestin että on rannassa, niin tiedän olevan hengissä. Muuta minun ei kalareissuilta tarvitse tietää. Todennäköisesti kosteita iltoja ja saunomista, mutta en siitä raporttia tarvitse.

Niimpä. Mutta saman pitäisi päteä kumpaakin suuntaan. Jos en kerro omilta kalareissuilta/ työreissuilra mitään ja ilmoittele niin helposti on viikkojen mykkäkoulut edessä. Ja mielestäni jossain erämaassa ei samalla tavalla petetä puolisoita kuin on päissään baarien iltaelämässä. Ap

Vierailija
40/44 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan