Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä tai naisella on ollut +50 eri seksi kumppania (alle 40vuotiaana jo)

Vierailija
02.09.2023 |

Onko se huono piirre vakavassa seurustelussa ajateltuna?.
Mitä luulette onko tuollaisesta oikeasti vakavaan suhteeseen, ja voiko toimia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin paljoa ole. Jos ajatellaan, että 38-vuotiaalla, joka on aloittanut seksin harrastamisen 18-vuotiaana, olisi ollut 55 kumppania, ei se olisi kuin alle kolme kumppania vuositasolla. Selibaatissako pitäisi elää, jos sopivaa seurustelukumppania ei löydy?

Vierailija
2/7 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se mulle, koska ihminen suhtautuu (irto)seksiin silloin aivan eri tavalla kuin minä.

Tai vaihtoehtoisesti on niin epätoivoinen että päätyy (ainakin omissa kuvitelmissaan) parisuhteeseen käytännössä jokaisen tapaamansa vähänkin potentiaalisen kumppanin kanssa eli hänelle kelpaa kuka vaan kunhan on joku vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä!

Vierailija
4/7 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle se on ihan sama.

Kokematon ei naisille kelpaa, kokenut ei sekään käy.

Jos olet syntynyt munat jalkojen välissä, parasta tottua siihen että teet niin tai näin, aina se on väärin.

Vierailija
5/7 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle asialla ei sinänsä ole merkitystä.

Mutta jos kumppaniehdokas on lehtijutun mukainen "harrastin viiden eri ihmisen kanssa seksiä saman päivän aikana, olen vain seksuaalisesti aktiivinen"- tyyppi, niin ehkä hän on turhan aktiivinen minun makuuni.

Vierailija
6/7 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itsekkin miettinyt että onko väliä. Mutta eikös se myös kerro siitä että on suhteellisen helppo?.

Ja jos ns housut putoilee jokaisen kohdalla niin miten siinä sitten olet. 

Tälläiset naiset yleensä juuri toteavat että heillä on enempi miespuolisia tuttuja, mutta kun kyselet niin ei seksistisissä merkeissä on vastaus (mikä ei pidä paikkaansa kun heteroista/bi kyse.).

Vierailija
7/7 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se yököttävää ja turn off

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi