Mies juuri sanoi
Kun puhuttiin teini-ikäisen tyttären seurustelusta, että ei kai sen tarvitse jakaa itseään niin kuin sun. Siis mulla on ollut 6 seksikumppania ennen häntä. Hänelle minä olin ensimmäinen. Mikä siis on homman nimi? Miksi tämmöinen kommentti? Ja äijä ei todellakaan saa yhtään mitään ennen kun on pyytänyt anteeksi. Ollaan oltu yhdessä 23 vuotta. Koskaan en ole pettänyt.
Kommentit (27)
Mene nukkumaan!
Olet liian nuori provoilemaan.
Älä siedä tuollaista käytöstä. Tuota ei mikään anteeksipyyntö pelasta. Hän on varmasti pettänyt sinua. Ansaitset parempaa, jätä hänet.
Huumorintajuttomat ihmiset ovat huumorintajuttomia, eikä heille kannata puhua mitään.
Mikki, oma käsi ei ole vaimo eikä sukan pohjalla muhivat siittiöt tarkoita jälkikasvua.
Tarkoitti että ei kai tyttären poikkis ole aisurimiehiä.
Ihan kiva huomata, et mun elämä on liian outoo ollakseen totta. Ei ole todellakaan provo. Ap
Sä aloittelit siis jo hyvissä ajoin, kenties jossain mopojengissä?
Minun eukolla +60 ja alle 40 kymppinen
Miehesi ei tainnut tajuta , kuinka tuollainen
loukkaa naista. Jos miehelle tuon tapaisesti
sanois, niin tuskin paljoa heilauttais miehen
tunteita. Näin miehenä sanoisi, että älä nyt
ota niin raskaasti. Paha mokahan tuo oli kyllä.
Ap:n mies on vain kateellinen koska hänellä ei ole muita kokemuksia kuin vaimo. Voisin hyvin samaistua mieheesi kun meillä on ihan sama tilanne. Vaimolla oli jokunen ennen minua, vaimo minun ainut. En tosin ole koskaan vaimolta kysellyt, eikä hän minulta. Sen verran hän nuorempana puheli, että joistain miehistä ja yhdestä ex-poikaystävästä kuulin. Mutta kun vaimo oli 17 ja täytti heti 18v tavatessamme, niin eipä hänellekään ollut ehtinyt montaa kertyä. Minua ei häirinnyt, kun kerran voitin vaimoni itselleni. Eipä ole tarvinnut murehtia, että vaimo olisi lähtenyt tai haikaillut muista miehistä. Jos olisin ollut ensimmäinen, niin muuta ei olisi tarvinnut pelätkään kuin sitä päivää, kun käy vieraissa tai lähtee. Samaisesta syystä, en ole koskaan paljastanut vaimolle, että hän on minun ainut. Tietää minun bilettäneen paljon, muttei tiedä, ettei kukaan nainen kiinnostanut tarpeeksi ennen häntä. Ehkä jonain päivänä kerron, kun hänen ei enää tarvitse pelätä, että lähtisin.
AP:n kannattaisi niellä kiukku ja ymmärtää miestään. Pitää miehestä hyvää huolta ja kertoa, että on ollut aina kaikista rakkain. Kannattaa oikeasti panostaa mieheensä, että muiden naisten himo pysyy kurissa. Tiedän mitä se on.
Piimppi on vallankäytön väline. Ei puhettakaan, että ap aloittaisi asiallisen keskustelun asiasta, vaan siirtyy heti pakotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva huomata, et mun elämä on liian outoo ollakseen totta. Ei ole todellakaan provo. Ap
Mitä huttua sä täältä tuollaista kyselet: "Mikä siis on homman nimi? Miksi tämmöinen kommentti"?
Mee kysyy siltä mieheltäs, ei kai me pystytyä vastaamaan hänen puolestaan.
Tuo vaihe on tyypillisesti herkkä vaihe pari-
suhteessa, kun lapset alkavat seurustella ja
etsiä kumppania. Isät useimmiten ovat paljon
huolestuneempia tyttäristään kuin äidit .
Äidit ovat sitten huolestuneempia pojistaan.
Miehesi mitä ilmeisemmin tahtoi vaan sanoa,
että sinä et nyt vaan ymmärrä tilannetta ja
kuin kantaansa valottaakseen päästi tuon
ajatuksensa julki. Se ei ollut tarkoitettu sinulle
moitteeksi, vaan toteamukseksi, että sinun
ymmärryksesi on virheellinen varsinkin siihen
nähden mitä miehet ajattelee ja että hänen
huolensa tyttärensä puolesta on aiheellinen.
Siis se oli miehesi esittämä perustelu omalle
huolestumiselleen, ei minkäänlainen moite
sinulle eikä minkäänlainen arvostelu sinun
aiemman elämäsi suhteen.
Niin , siis älä nyt enää kiusaa miestäsi, hänellä
on sitä isänä olemisen tuskaa tuossa tilanteessa
ihan tarpeeksi muutenkin !
Nyt tuntuma on sellainen, että joku kiihko
feministi täällä vetää alapeukkuja, vaikka itsellä ei lle mitään kokemusta avioliitosta
tai parisuhteesta.
Miehesi ei ole liberaali moderni ihminen, vaan vanhanaikainen konservatiivi.
Menneinä aikoina isät ovat saattaneet olla
hyvinkin tiukkoja siinä , että kenelle hänen
tyttärensä naitetaan. En nyt sitä haikaile, mutta
se kuvastanee myös osaltaan isien erilaista
huolta tyttäriinsä nähden kuin mitä äideillä on.
Tytärtä mies ajattelee ei sua tai sitten olet tyrkky huorrr ja miehesi tietää että kumppaneita on ollut yli 600. Sait kuitenkin riidan vedettyä tästäkin asiasta. Kaikkihan pyörii sinun pienen narrrsistipääsi ympärillä. Toivottavasti miehesi jättää sinut ja löytää nuoremman seksikkäämmän jonka kanssa voi nauttia seksielämää jota sinä pääsit nauttimaan ennen suhdettanne.
Hyvä! Ota neuvosta vaarin ja pidä haarasi kiinni!