Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noora Fagerström työttömistä: "Kun he menisivät töihin"

Vierailija
02.09.2023 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009819736.html

"IL:n mukaan Fagerström sanoi haastattelussa menestymisen olevan "asenteesta kiinni" ja Fagerströmistä on "ymmärrettävää, että menoleikkaukset osuvat pienempituloisiin". Hallitus aikoo leikata muun muassa asumistukea, työttömyysturvaa ja peruspäivärahaa.

- Totta kai toimet kohdistuvat pienempituloisiin, mutta sen takia, kun he ovat kotona ja saavat etuuksia. Kun he menisivät töihin, Fagerström sanoi IL:ssä."

Niin! Miksi työttömät eivät mene töihin? Noin yksinkertaista se olisi. Töihin menemällä sitä rahaa tulisi enemmän.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen lääkäriksi ja kirjoitan koko porukalle ryyniresptit. Täytyy panna kova kovaa vastaan, jos yrittävät estellä.

Vierailija
22/29 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkilökohtainen avustaja. Tärkeä avustettavalle,mutta en muille. Palkka on mitä on ja kukaan ei ikinä kysy kuinka minä voin tai jaksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin hauska joukkoliike, jos työttömät muina miehinä lähtisivät jonakin aamuna töihin.

Juu, kylmästi vaan konttoreihin sisään ja perse penkkiin kyselemään, että mitäs mä tänään tässä duunissa teen?

Vierailija
24/29 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi päiväkotien sijaisista on huutava pula. Pääsyvaatimuksia ei ole muita kuin vähintään auttava suomen kielen taito sekä se, että on kaksi kättä ja kaksi jalkaa.

Kiitti vinkistä! Minä menenkin heti maanantaiaamuna päiväkotiin sijaiseksi!

Vierailija
25/29 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan kissanhoitajaksi jollekkin dementoituneelle mummolle. Siinä sivussa voin kääntää arvoesineet.

Vierailija
26/29 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli töihin vaikka valehoitsuna, valekokkina ja pseudoshamaanina? Vielä ajotaidottomana? Jaaha jaaha.

Jos olet työtön, sinä voit hakea vaikka sinne hoitsukouluun.

Hakea voi mihin tahansa. Mitä se yksinään ratkaisee?

Turha täällä vinkua, ettei ole koulutusta em. hommiin. Hankkikaa se ja menkää töihin. Niitä kyllä tekevälle löytyy. Ihan oikein olisi, että työttömiltä loisilta leikataan.

Vierailija
27/29 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen Jungle Juice kioskille töihin. Hankin jo legginssit ja meikkejä.

Kari

Mehubaari saisi minusta asiakkaan jos siellä tiskin takana olisi Kareja leggareissa ja meikit naamassa.

Vierailija
28/29 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi päiväkotien sijaisista on huutava pula. Pääsyvaatimuksia ei ole muita kuin vähintään auttava suomen kielen taito sekä se, että on kaksi kättä ja kaksi jalkaa.

Pitää olla terve selkä. Mites muuten meinasit nostella lapsia, pestä pehvoja, pukea ym.

Vierailija
29/29 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Noora mitään Kareja mehutiskeilleen palkkaa. Myynti laskisi liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi