Onko teillä LISTA seksikumppaneistanne?
Tindermiehellä n. 40 v. on lista naisista joiden kanssa on harrastanut seksiä. WTF?
Kommentit (24)
Parikymppisenä oli. Ei oo tullut mieleen tuo vuosiin. Heh.
Pidän kyllä sellaista perus-exceliä Tinder-naisista, joissa tilastoja. Esim: kuinka monta kertaa tavattiin ennen seksiä, kuinka kauan tunnettiin ennen seksiä jne.
Oli mulla noin 22-vuotiaaksi asti. Nimet ja iät listattuna. Sitten vakiinnuin eikä niillä aiemmilla ollut enää väliä.
Melkein kaikista. Aluksi en ymmärtänyt pitää. Listaan merkkaan yleisarvosanan 1-10, iän ja kyllä/ei/ei tietoa erilaisiin seksimieltymyksiin, esim. peppupanoon.
Toki, toki. Laitan myös vihkoon häpykarvan todisteeksi. Nykyään se kyllä hankalaa kun sheivaavat. Hius sit sijaan.
En tarvitse listaa, miehiä ollut kaksi. N.65 v.
Olisi pitänyt aloittaa jo nuorena listan pitäminen. Pari sellaista josta en ole ihan varma naitiinko? Olin niin tuhannen kännissä. Tinderiä tai muitakaan en ole käyttänyt. Suurin osa tosiaan nuoruuden yhden yön, viikonlopun ja satunnaisten uusintojen sekoitus. Vaatimaton noin sata naista ehkä muutaman yli.
M.52
Satuin löytämään vaimoni listan etsiessäni erästä toista paperia. tai tarkalleen sanottuna n 15 nimen lista miehistä jossa oma nimeni oli viimeisinpänä. eiköhän tuo aika päivänselvää ole että panolista on kyseessä
Ne 2 ennen miestäni muistan ilman listaakin.
Juu, aloitin sen pitämisen vuonna 1996. Se on tässä:
- Vaimo
Toi olis turn-off parisuhdemateriaalin etsinnässä 😬 Karkuun! 🏃
Vierailija kirjoitti:
Kynästä loppui muste.
😅😅😅😅
Pitäskö? huh. täällä taas sais listan missä laitettas huo raksi. Vaikka ihan normaali nainen olen, joka vain haluan nauttia seksistä.
Ainoastaan ressukat ja insinöörit pitävät listoja. Ja ne on sama asia. Ei ole listaa mutta jossain 60-70 mennään.
Itseasiassa pidän. Erosin joku aika sitten. Nimiä on nyt 16. En laita arvosteluja, mutta ympyröin parhaat. T. Nainen
Joskus kolmenkympin ikäisenä listasin kaikki jotka muistin, ihan mielenkiinnosta kun kumppani halusi väkisillä tietää määrän. Tunnustin 10% ja loput pidin omana tietona. Ei ole määrä muuttunut, kun kumppani oli tyytyväinen vastaukseen. Itse olen tyytyväinen sekä totuuteen että vastaukseeni.
Muistan kyllä ihan ilman listaakin:
Sama mies, jonka kanssa olen edelleen.
Jos vähän ajatusta laajennetaan, niin ehkä tuohon voi lisätä pari tyyppiä nuoruudesta.
Mieheni valitettavasti ei varmaan edes tiedä kaikkien nimiä, joita hänen listallaan olisi. Ällöä.
joo. Ruutu paperi vihkoon
joka toiselle riville
nimi, ikä, vahvuudet
koulun lyijykynällä kaikki piirretty
monta vihkoo
kulunut..
voi niitä aikoja.
Nopsaan vois kirjoittaa listan. Kolme miestä + yksi epämääräinen suihinotto pimeässä mitä ei lasketa