Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...

Vierailija
02.09.2023 |

Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kolmelta iltapäivällä, somettelin iltakuuteen. Kävin lenkillä, laitoin ruokaa. En ole puhunut kenenkään kanssa pariin päivään. Olen lääkäri, onneksi pääsee pian töihin. Työ on niitä harvoja merkityksellisiä asioita elämässäni.

Vierailija
42/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikkasin juuri oman hampaani. Semmoinen on nykyisin käytäntö; potilas korjaa itse ja sitten hammaslääkäriin joskus kuukausien päästä... Nooo, ihan hyvä paikkaus tuli..

Tänään yritin saada aikaa hammaslääkäriin, kun hammas on kipeä. Tunnin jankkaamisen jälkeen sain ajan 5 kk: n päähän. Sanottiin, että apteekista saa paikka- ainetta. 🤔

Juuri näin...😞 Vielä kun saisi pikkuporan käsiinsä, niin mihin me enää hammaslääkäreitä tarvitaankaan. Elämme hmm.. mielenkiintoisia aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuosi ja monesko lauantai yksinoloa. Töissä tuli oltua ja jalat turvonneina istun sohvalla. En jaksa selata laskupinoa tänään. Huomenna pitää päättää kuinka monella kymmenellä eurolla syödään loppukuukausi. Ahdistaa.

Vierailija
44/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän itseäni ja vuoden sisällä pieleen mennyttä elämääni. Oikeasti ei pitäisi olla mitään hävettävää, vältän ihmiskontakteja, kun en jaksa selittää kummallisia kuulumisiani. Perseelleen meni, minkä teet.

Vierailija
45/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän itseäni ja vuoden sisällä pieleen mennyttä elämääni. Oikeasti ei pitäisi olla mitään hävettävää, vältän ihmiskontakteja, kun en jaksa selittää kummallisia kuulumisiani. Perseelleen meni, minkä teet.

Tuosta pääset yli. Kaikille tulee kämmejä, toisille isojakin. Jatkat vaan päivä kerrallaan ja koetat löytää pieniä ilonaiheita. Kenellekään ei tarvitse selittää mitään, jos ei halua. Jos ei ole sellaisia ihmisiä ympärillä joihin haluaisi luottaa. Tämä on valitettavan yleistä nykyään. Ei se ketään hulluksi vielä tee.

Vierailija
46/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla ja juon pahaa kuoharia (sain lahjaksi). Selaan somea ja olen kateellinen nuorille ja näteille sekä erityisesti rakastuneille.

Mutta on mulla pahempaakin ollut. Lapseni sairasti muutama vuosi sitten masennusta ja syömishäiriötä. Silloin piti vahtia 24/7 ettei hän vahingoita itseään, käy oksentamassa ruokaansa tai jumppaa itseään. Se jatkuva hälytystila oli kamalaa. Joten mieluummin olen yksin kuin pelkään toisen kuolemaa.

Vierailija
47/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla edessä punkkulasi. Katoin pöydän kahdelle pihviveitsineen punkkulaseineen. Taustalla soi Vaya Con Dios. Odottelen kun mies paistaa pihvit ja pyöräyttää ihanan pippurisen kastikkeen pihveille ja jasminriisille. Sen jälkeen pari kahvidrinkkiä ja jutustelua menneestä viikosta ja pientä keskustelua tulevasta. Myöhemmin vielä juustotarjotin ja Primea 😍

Tässä meillä toinen tollero, joka ei ymmärrä mitä kysytään ja laskettelee vaan menemään omiaan.

No säälittävintä tässä on että kaikki pitää tehdä itse. Normaali lauantaina olisi keittiöapulaisia ja keittiömestari vääntämässä nöitö pihveja. Näin taantumassa kaikki pitää tehdä itse. Musta se on aika säälittävää. Ette vasn osanneet tulkita tekstejä oikein. Mutta eihän sitä voi kaikilta vaatia.

Vierailija
48/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla edessä punkkulasi. Katoin pöydän kahdelle pihviveitsineen punkkulaseineen. Taustalla soi Vaya Con Dios. Odottelen kun mies paistaa pihvit ja pyöräyttää ihanan pippurisen kastikkeen pihveille ja jasminriisille. Sen jälkeen pari kahvidrinkkiä ja jutustelua menneestä viikosta ja pientä keskustelua tulevasta. Myöhemmin vielä juustotarjotin ja Primea 😍

Juoppo.

Vierailija
49/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut zombie-tyyppisessä kännykkäkoukussa seitsemisen tuntia tänään. Tiedän siis, että joku on nähnyt lapsensa, joku on valittu johonkin ja jossain taas ehkä uhkaillaan. Olen pahoittanut mieleni lapsen asioista ja levy jäi päälle itselläkin, mutta lopuksi halattiin. Olen syönyt ihan liikaa. Maha on pitkästä aikaa ihan hillitön. Keräsin kukkia kumminkin.

Vierailija
50/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä istun ulkomailla palmun alla asuntoautossa. Iltapalaksi pizzaa ja lasissa punaviiniä. Maisema on kaunis ja seura loistava. Vielä viikko ja sitten alkaa ajo takaisin Suomeen ja arkeen.

Piti olla säälittävä,

Onhan se säälittävää mennä ulkomaille selaamaan vauva-palstaa. 

Vierailija
51/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin synttärit kun en jaksanut siivota ja kukaan muu ei auttanut. Ja siis vaatekasoja on lattiaa myöten.

Vierailija
52/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin mennä saunaan, mutta se on niin täynnä roinaa etten jaksa tyhjätä. Siellä on vaatteita, lasten äänekkäimpiä leluja piilossa ja esim tuoleja mitä suunnittelin peseväni suihkulla kun tulee siivousinspiraatio. No eipä ole inspiraatiota tullut aikoihin, kotimme on hirveä läävä. Pyykkihuoneen läpi menee oikeasti vain kapea kuja mitä pitkin kävellä, vaatteita on niin paljon siellä lattialla. Kärsin tilanteesta, koska sisimmässäni olen hyvin siisti ihminen. Yritän vihdoin kerätä voimia niin, että pääsisin ensi lauantaina sinne saunaan!

Tämä on jo aidosti säälittävän puolella. Jaksamisia!

Vierailija
53/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin mennä saunaan, mutta se on niin täynnä roinaa etten jaksa tyhjätä. Siellä on vaatteita, lasten äänekkäimpiä leluja piilossa ja esim tuoleja mitä suunnittelin peseväni suihkulla kun tulee siivousinspiraatio. No eipä ole inspiraatiota tullut aikoihin, kotimme on hirveä läävä. Pyykkihuoneen läpi menee oikeasti vain kapea kuja mitä pitkin kävellä, vaatteita on niin paljon siellä lattialla. Kärsin tilanteesta, koska sisimmässäni olen hyvin siisti ihminen. Yritän vihdoin kerätä voimia niin, että pääsisin ensi lauantaina sinne saunaan!

Tämä on jo aidosti säälittävän puolella. Jaksamisia!

Entä ulos vessa-asioille meneminen pimeässä vesisateessa kun vessa on täynnä rojua.

Vierailija
54/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa ja näkkileipää...yksin katselen telkkua ja kännykkää. Lemmikki painui nukkumaan, kun oon niin tylsää seuraa...

Vierailija
55/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä keppanaa ja tätä ja töllöä. Taidan mennä nukkumaan.

Vierailija
56/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin kiuaslenkkiä!

Poltin hommassa näppini koska reikäiset patalaput ja makkara ei kuitenkaan edes ollut sisältä kuumentunut kunnolla. Olkoot, painun kohta nukkumaan.

Vierailija
57/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään säälittävää sellaisessa illassa, missä itse viihtyy. Minä olen niin hullu, että meikkasin ja laitoin hajuvettä... istuakseni sohvalle telkkarin ääreen. Hyvää viiniä, hyvä ohjelma ja nyt vähän AV-katsastusta.

Vierailija
58/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulosti hyvälle, kunnes luin sanan riisi... älä nyt ainakaan someen kuvaa tätä annosta yläluokkaisten ystäviesi nähtäville, nehän nauraa sit ulos piireistä.

Mutta tässähän haettiinkin säälittävintä lauantaita. Tämä taitaa olla voittaja. (Tai ehkä ollaan voittajia kaikki av-palstalla roikkujat..)

Vierailija
59/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä.

Vierailija
60/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tavata miesystävää. Meikkasin nätisti, sheivasin ja kuivaharjasin kroppani, laitoin kynsilakkaa ja panostin muutenkin kunnolla. Mies teki oharit. Joten mässytän yksin sipsejä ja karkkia ja luen Petri Tykkä -ketjua.