Kenellä on säälittävin lauantai? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (60)
Mukava paituli päällä koko päivän. Aamupäivällä tein etätöitä. Sit syönyt ja kattonu makkarissa 90 päivää morsiamena. Mies pierii sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Irtokarkkeja, sipsejä, siideriä ja huutokauppakeisari taustalla.
Tuo huutokauppakeisari on se ainoa säälittävä juttu lauantaistasi. Muuten täyden kympin ilta minusta.
Juon ananaslonkeroa ja katson leffaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla edessä punkkulasi. Katoin pöydän kahdelle pihviveitsineen punkkulaseineen. Taustalla soi Vaya Con Dios. Odottelen kun mies paistaa pihvit ja pyöräyttää ihanan pippurisen kastikkeen pihveille ja jasminriisille. Sen jälkeen pari kahvidrinkkiä ja jutustelua menneestä viikosta ja pientä keskustelua tulevasta. Myöhemmin vielä juustotarjotin ja Primea 😍
Lukihäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Istun sohavalla ja katson telkkaa.
Haluaisin kipeästi seksiä, mies ei halua enää. Katsoo toisessa huoneessa omaa ohjelmaa.
Kuulostaapa tutulta. Mulla on kuitenkin lasi valkoviiniä. Ja suklaata jemmassa. Sain tehtyä tunnin jumpan, niin kai sitä kärsii nyt mässätä. Siivoaminen jäi huomiselle..
Halusin mennä saunaan, mutta se on niin täynnä roinaa etten jaksa tyhjätä. Siellä on vaatteita, lasten äänekkäimpiä leluja piilossa ja esim tuoleja mitä suunnittelin peseväni suihkulla kun tulee siivousinspiraatio. No eipä ole inspiraatiota tullut aikoihin, kotimme on hirveä läävä. Pyykkihuoneen läpi menee oikeasti vain kapea kuja mitä pitkin kävellä, vaatteita on niin paljon siellä lattialla. Kärsin tilanteesta, koska sisimmässäni olen hyvin siisti ihminen. Yritän vihdoin kerätä voimia niin, että pääsisin ensi lauantaina sinne saunaan!
Kaljaa sohvalla saunan jälkeen. Tulin kurkkaamaan mitä teille kuuluu. Kohta selaan ohjelmatarjonnan ja jos/kun ei tule mitään, siirryn netflixiin.
Vierailija kirjoitti:
Halusin mennä saunaan, mutta se on niin täynnä roinaa etten jaksa tyhjätä. Siellä on vaatteita, lasten äänekkäimpiä leluja piilossa ja esim tuoleja mitä suunnittelin peseväni suihkulla kun tulee siivousinspiraatio. No eipä ole inspiraatiota tullut aikoihin, kotimme on hirveä läävä. Pyykkihuoneen läpi menee oikeasti vain kapea kuja mitä pitkin kävellä, vaatteita on niin paljon siellä lattialla. Kärsin tilanteesta, koska sisimmässäni olen hyvin siisti ihminen. Yritän vihdoin kerätä voimia niin, että pääsisin ensi lauantaina sinne saunaan!
Ns. henkisesti siisti 😉
Vierailija kirjoitti:
Minä istun ulkomailla palmun alla asuntoautossa. Iltapalaksi pizzaa ja lasissa punaviiniä. Maisema on kaunis ja seura loistava. Vielä viikko ja sitten alkaa ajo takaisin Suomeen ja arkeen.
Ja roikut silti täällä? Uskotaan, juu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla edessä punkkulasi. Katoin pöydän kahdelle pihviveitsineen punkkulaseineen. Taustalla soi Vaya Con Dios. Odottelen kun mies paistaa pihvit ja pyöräyttää ihanan pippurisen kastikkeen pihveille ja jasminriisille. Sen jälkeen pari kahvidrinkkiä ja jutustelua menneestä viikosta ja pientä keskustelua tulevasta. Myöhemmin vielä juustotarjotin ja Primea 😍
No on kyllä säälittävää. Ei kateeksi käy. Taisi voittaja löytyä.
Vanhempien luona oleskelen. Ei ole omaa perhettä vaikka olen yli nelikymppinen. Makoilen yksin yläkerran sängyllä ja kuuntelen kun vanhemmat puhuu alakerrassa. Join juuri yhden siiderin. Seuraavaksi iltapesut ja kymmenen uutisten jälkeen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakkia suussa ja portteria lasissa. K
ävin ostarilla, satoi kaatamalla, tulin bussilla takaisin. On kyllä ollut vähän ankea lauantai, olen miettinyt yksinäisyyttäni ja päättyneitä (päättämiäni) ihmissuhteita. Yksi näistä yritti soittaa, en vastannut.
Silti sisimmässäni olen vapaa. Yksin, mutta vapaa. Ei vaan ole enää aikaa kenenkään passaamiseen. Tänne sitten tuuletan ajatuksiani. Oli säälittävää tai ei, samantekevää. Onko kommunikointi somessa jotenkin säälittävämpää kuin livenä? Ihmiselle, jota et oikeasti kiinnosta.
Ei ole säälittävää.
Kiusallista on livenä puhua jos toista ei kiinnosta mutta teeskentelee.
En tiedä kuunteleeko täälläkään mutta täällä se ei tunnu yhtä pahalta...
Asiakas käskytti minua tänään kuin koiraa. Olipa mukavaa vaan kiltisti totella, kun ei muutakaan voi... Ja helpommallakin pääsee kun ei ala vänkäämään. Mutta ei tuntunut kivalta.
Sohvalla telkkaria ja aihe vapaata, en saa edes mennä saunaan tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt aloitustA
Punkkua on tainnut mennä enemmän kuin se lasillinen.
Paikkasin juuri oman hampaani. Semmoinen on nykyisin käytäntö; potilas korjaa itse ja sitten hammaslääkäriin joskus kuukausien päästä... Nooo, ihan hyvä paikkaus tuli..
Töistä bussilla tulossa kotiin. Väsyttää ja on nälkä. Huomenna sama uudestaan...ja maanantaina ja tiistaina. On pimeää ja märkää. Siinä se lauantai.
Vierailija kirjoitti:
Paikkasin juuri oman hampaani. Semmoinen on nykyisin käytäntö; potilas korjaa itse ja sitten hammaslääkäriin joskus kuukausien päästä... Nooo, ihan hyvä paikkaus tuli..
Tänään yritin saada aikaa hammaslääkäriin, kun hammas on kipeä. Tunnin jankkaamisen jälkeen sain ajan 5 kk: n päähän. Sanottiin, että apteekista saa paikka- ainetta. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmiakkia suussa ja portteria lasissa. K
ävin ostarilla, satoi kaatamalla, tulin bussilla takaisin. On kyllä ollut vähän ankea lauantai, olen miettinyt yksinäisyyttäni ja päättyneitä (päättämiäni) ihmissuhteita. Yksi näistä yritti soittaa, en vastannut.
Silti sisimmässäni olen vapaa. Yksin, mutta vapaa. Ei vaan ole enää aikaa kenenkään passaamiseen. Tänne sitten tuuletan ajatuksiani. Oli säälittävää tai ei, samantekevää. Onko kommunikointi somessa jotenkin säälittävämpää kuin livenä? Ihmiselle, jota et oikeasti kiinnosta.
Ei ole säälittävää.
Kiusallista on livenä puhua jos toista ei kiinnosta mutta teeskentelee.
En tiedä kuunteleeko täälläkään mutta täällä se ei tunnu yhtä pahalta...
No kuuntelinhan minä...
Loppujen lopuksi nuo teidän jutut pikemminkin leppoisaa.