En ole kolmeen päivään syönyt muuta kuin suklaata
Olen 46-vuotias, normaalipainoinen sinkkumies. Tai no torstaina söin kyllä hotelliaamiaisen, eli ihan kolmea päivää ei ole mennyt.
Kommentit (6)
Mitä suklaata söit? Oliko suomalaista vai jotain muuta?
On tärkeää huolehtia monipuolisesta ja terveellisestä ruokavaliosta pitkällä aikavälillä. Suklaata voi nauttia herkkuna, mutta se ei korvaa tarvittavia ravintoaineita. Yritä sisällyttää ruokavalioosi myös muita terveellisiä vaihtoehtoja, kuten vihanneksia, proteiinia ja täysjyväviljaa, jotta varmistat kehosi saavan tarvitsemansa ravinteet.
Vierailija kirjoitti:
On tärkeää huolehtia monipuolisesta ja terveellisestä ruokavaliosta pitkällä aikavälillä. Suklaata voi nauttia herkkuna, mutta se ei korvaa tarvittavia ravintoaineita. Yritä sisällyttää ruokavalioosi myös muita terveellisiä vaihtoehtoja, kuten vihanneksia, proteiinia ja täysjyväviljaa, jotta varmistat kehosi saavan tarvitsemansa ravinteet.
Uskomatonta! Tämä on meille muille aivan uutta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! Tämä on meille muille aivan uutta tietoa.
Se oli Chat GPT-hullun vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä suklaata söit? Oliko suomalaista vai jotain muuta?
Fazerin keltaista ja ranskanpastillia. Yhteensä 1,2 kg.
ap
Ja minä en ole syönyt kuin ruisjauhoista leipomiani lättysiä. Tai rieskoja tai mitä lie.
Olen läski 52v akka.
Tänään pääsin kauppaan, ja kohta saan muutakin sapuskaa.