Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prkl kun rikkaat päättää senkin milloin köyhä käy saunassa!

Vierailija
02.09.2023 |

Kyllä näistä pitäisi kapina jo laittaa pystyyn. Että sieppaa kun ei ole vara edes lauantaina saunaa lämmittää.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä minä lämmitän saunan silloin kun huvittaa.

Vierailija
2/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hommasit sähkösaunan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä minä lämmitän saunan silloin kun huvittaa.

Mykkänen voi pääkonttorista katkaista sähkösi kesken saunan lämmityksen.

Vierailija
4/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ei lämmitä kun hinnat huitelee pilvissä. Ja niin sitähän voi laittaa vaikka mitä ilmanpyörittäjää että on halpaa lämmittä kämppää. Vaan kun köyhällä ei prkl ole varaa niitä laittaa. Asunto myyntiin ja veneen alle elämään. Rikkaat kyykyttää.

Vierailija
5/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä aika varakas ja hyvä tuloinen enkä lämmitä saunaa jos sähkö on kallista. Siksi varmaan olenkin varakas, osaan elää säästeliäästi.

Vierailija
6/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona siinä rikkaan lämmittämättä jättämisellä on siinä, että voi tehdä päätöksen lämmittää tai olla lämmittämättä. Köyhällä on vaihtoehtoja tasan yksi, olla lämmittämättä kun ei prkl vaan voi.

Vierailija
7/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneenko kerrostaloon tai rivitaloon olet laittanut puilla lämpiävän kiukaan?

Vierailija
8/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä aika varakas ja hyvä tuloinen enkä lämmitä saunaa jos sähkö on kallista. Siksi varmaan olenkin varakas, osaan elää säästeliäästi.

Vähän sama täällä. Mulla on myös aika vähän näitä pakko saada -juttuja, voin kyllä elää ilman lähes mitä vaan tavaraa eikä se ole kynnyskysymys. Samoin sen kanssa, pääseekö saunaan tai uimaan tai kylpylään, voin hyvin olla menemättä. Toki jos jokin on tosi tärkeä juttu, niin varmaan siitä sitten on valmis maksamaankin. Pätee niin minuun kuin aloittajaankin.

Vierailija
9/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syytä muita omista valinnoistasi.

ihan itse päätät mlloin käyt saunassa jos sulla sellainen on. Sen saunomisen hinta toki hieman riippuu siitä milloin saunot mutta ei siitä rikkaat päätä.

Ota pää pois ahterista

Vierailija
10/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on rivitalossa. Eikö muilla rivitaloissa ole?

Vierailija
11/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapina pystyyn koska sähkön hinta on kalleimmillaan sillä tunnilla kun minä haluan saunoa. 🤣 Ei muuta kuin alulle vaan aika nopsaan, tosin siellä on aika sateinen päivä joten voi kastua.

Vierailija
12/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ei lämmitä kun hinnat huitelee pilvissä. Ja niin sitähän voi laittaa vaikka mitä ilmanpyörittäjää että on halpaa lämmittä kämppää. Vaan kun köyhällä ei prkl ole varaa niitä laittaa. Asunto myyntiin ja veneen alle elämään. Rikkaat kyykyttää.

Jos sulla on oma asunto niin et sinä köyhä ole. Et vaan osaa käyttää rahaa oikein ja syytät siitä muita.

Vierailija
13/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sähkö liittyy saunomiseen? Puillahan saunat on aina lämmennyt. Nyt haukut taas väärää puuta, kun vika on itsessä.

Vierailija
14/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauno huomenna

Sähkön hinta klo 21: 2,4 snt/kWh (klo 23 enää 1,2)

Vierailija
15/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun kaveri oli jättänyt yhtenä viikkona käymättä taloyhtiön saunassa vuorollaan. No oli sitten saunapoliisi mennyt valittamaan, kaverin vuoro siirtyi ja lyheni puoleen tuntiin. Että aina näitä päättäjiä on.

Vierailija
16/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet niin köyhä, ettei sulla ole varaa pistää saunomiseen yhtä euroa viikossa, niin ihmettelen miten sulla ylipäänsä on mitään sähkösaunaa. 

Sähkön hinta on edelleen senttejä ei euroja, siitä laskemaan sen yksittäisen saunapäivän hintaa. Meet kerran mäkkäriin ja maksat hampurilaisesta moninverroin enemmän 

Vierailija
17/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rivitaloissa niitä ainakin on. Jälkikäteen laittaminen voi olla vaikeaa, mutta 1970-luvun taloissa on usein horni myös saunassa.

Vierailija
18/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaksi on mennyt kun köyhät tappalee jo saunojensa lämmityksestä. Mulla on omakotitalossa Harvian Aina Valmis eikä tarvitse tapella kenenkään kanssa koska haluan saunoa.

Vierailija
19/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lämpiää lähes joka ilta, ihanaa kun on oma talo ja puusauna 😊

Vierailija
20/31 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi keksitään sähkösuihku, on vain oma valinta jos kuolee sähköiskuun siellä suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä