Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee pahaa ruokaa

Pahaa ruokaa
02.09.2023 |

Meillä mies on innostunut tekemään pizzoja ja hankkinut pizzauunin. Tekee napoli pizzoja missä on ohut pohja keskeltä ja paksut reunat. Täytteet pelkkää juustoa ja basilikaa. Minulle sentään lisää tonnikalaa pizzaan.

En voi sietää sitä. Lapset kyllä tuntuu tykkäävään ja vieraat ketä meillä käy, mutta minusta tuntuu että he vain esittävät koska eivät halua olla tylyjä.

Muutenkaan miehen tekemät arkiruuat eivät ole mieleeni (makaroonilaatikko, lasagne, bolognesekastike, makkarakeitto yms)

Minä en ala ruokaa tekemään koska en suoraan sanottuna osaa tehdä, minulle kuuluu pyykin pesu ja koiran lenkittäminen.

Haluaisin vaan tilata joskus esim mäkkäriä vkl enkä syödä sitä hirveää pizzaa mitä nyt tuntuu tekevän joka vkl.

Huh, anteeksi. Oli pakko avautua.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*skaa juttua. 🥱🥱🥱🥱🥱

Vierailija
2/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kitistä, jos et parempaa osaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen, että näkee vaivaa ja kokkailee itse, vaikka ovatkin perustylsiä ruokia. Paljon maukkaampaa kuin vetiset mäkkärin ateriat. Maustamisella ja uusilla ruokaideoilla saa paljon vaihtelua tavalliseen ruuanlaittoon.

Vierailija
4/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sentään, minun mies ei tee ruokaa, tekee vaan rahaa. valitus. 

Vierailija
5/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule olet aikuinen ja saat ihan itse valita kenen ruokia syöt.

Ihan turha aloitus

Vierailija
6/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, että kaipaavat vaihtelua, muut eivät uskalla - sä olet se rohkein. Mutta älä ilkeästi. Missä on kunnon kana, liha, kala, perunasiivut jne. Entä grilliruuat.

Vierailija
7/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Vierailija
8/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on suorittanut sen saman 7:n luokan pakollisen köksän oppimäärän kuin kaikki muutkin peruskoulun käyneet joten ap on vaan laiska opettelemaan. Jos et osaa edes reseptin mukaan kokata olet kyllä ihan nolla.

mene muualle valittamaan

Vierailija
9/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta, päivää 🙄

Vierailija
10/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin aikoinaan lapsi 5v väitti, että iskä tekee pahaa ruokaa ;D

Opetin hänelle, että jos joku viitsii rukaa tehdä niin sitä syödään eikä kitistä.

Ja jo minun isä aikoinaan sanoi, että ruokaa vois syödä, vaikka se olisi pahaakin.

Mutta tämä aloitus on provo.

Vierailija
11/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin iloinen, että näkee vaivaa ja kokkailee itse, vaikka ovatkin perustylsiä ruokia. Paljon maukkaampaa kuin vetiset mäkkärin ateriat. Maustamisella ja uusilla ruokaideoilla saa paljon vaihtelua tavalliseen ruuanlaittoon.

Kyllähän nuo ruuat arkena menevät, mutta kun viikonloppunakaan ei saa hyvää ruokaa niin ne arkiruuatkin alkavat ärsyttämään.

Vkl ruokiin kuuluvat meillä juuri nämä pizzat. Joskus toki myös lohimedaljongit ja pihvit kanssa mutta kaipaisin silti jotain muuta. Ilmeisesti olen nirso alapeukutuksien takia?

Mitä ruokia muissa perheissä syödään viikonloppuna? Voisin ehdottaa miehelleni.

Ap

Vierailija
12/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa itsellesi pitsa ja syö se.

Vierailija
13/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruoasta saa sanoa noin.

Vierailija
14/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin sinua, meillä melkein sanasta sanaan sama homma. Miehet ei vain osaa tehdä ruokaa, tosin poikkeuksia löytyy mutta harvoin.

En tiedä mistä tämä "pizzauuni villitys" on tullut, mutta kai sillä yritetään nostattaa omaa miehisyyttään tai jotain. Testosteroni arvot on alhaalla tjs.

Vierailija
15/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijä saa tehdä mitä haluaa ja syöjät syövät mukisematta. Voi asettua itse tekijäksi, ja tehdä mitä haluaa.

Vierailija
16/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä víţuñ MEILLÄMIEKKONEN!?!!?!?!?!? Minkä heł________vetin takia et voi kirjoittaa "minun miekkoseni" ?!?

Vierailija
17/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onko se ruoka Demari ?

Vierailija
18/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt mäkkärin paskoja syö? Ai niin, uusavuttomat.

Vierailija
19/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin aikoinaan lapsi 5v väitti, että iskä tekee pahaa ruokaa ;D

Opetin hänelle, että jos joku viitsii rukaa tehdä niin sitä syödään eikä kitistä.

Ja jo minun isä aikoinaan sanoi, että ruokaa vois syödä, vaikka se olisi pahaakin.

Mutta tämä aloitus on provo.

Mielestäni kohteliaisuudesta syödään jos joku toinen on vaivautunut kokkaamaan, mutta se taas on mielestäni väärin että ihmiset opetetaan tunkemaan sisäänsä ihan mitä vaan eteen tuodaan "koska siinä se nyt on". Moni ihminen ei olenkaan ajattele mitä syö vaan käyttää elimistöään suorastaan roskiksen.

Vierailija
20/48 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen jos munkin mies tekis ruokaa. Vöiko pizza olla oikeasti pahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi