Eukolla on aina kuuma. Se repii ikkunat auki, tuulettimia on ympäri huushollin
nyt vaatii ilmalämpöpumppua. Mitä teen, oon ihan rikki. t. Seppo
Kommentit (44)
Mulla on hellevaatteet ulkona päällä kun muilla on syystakit. Enpä ole vielä takkia tarvinnut. Kotona on kaikki ovet ja jokaisesta huoneesta ikkuna auki yötä päivää. Yöllä herään hikilammikosta. Kotona en voi pitää vaatteita koska kuuma. Tilasin just lisää hellemekkoja joita voi kodin ulkopuolella pitää.
Uimavedet on nyt just sopivan lämpöisiä, tulin juuri tuosta järvestä uimasta!
Hormonikorvaushoitoa en voi käyttää rintasyövän vuoksi, päinvastoin, syön estrogeenin estäjää.
Vierailija kirjoitti:
Eukolla on alkanut mummotauti.
Höps. Viihdevuodet, hame lyhenee, meno kovenee jne.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on enemmän verisuonisairauksia, koska ne juo ja polttaa ja läsöttää kaljapurkki kourassa sohvalla.
Kun on hiussuonet tukossa, mies palelee ja kärsii erektio-ongelmista.
Naiset on luonnostaan lämpimämpiä ja tehokkaammin verta kierättäviä ja kyllä te hetken mietittyänne tajuatte, miksi.
Ja jos ette tajua: koska naisen ruumiin pitää pystyä pitämään hyvässä hapessa ja ravittuna useita ihmisiä kerrallaan.
Tutkitusti naiset palelevat herkemmin. Sen takia muun muassa toimistojen viileää sisäilmaa on kritisoitu. Ap:n vaimo on joko luonnostaan tavallista lämminverisempi tai hänellä on vaihdevuodet, mikä vaikuttaa lämmönsäätelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollapa sellainen vaimo ! Sen sijaan, että se ollatullottaa pipo päässä villasukat jaloissa, pilkkihaalaria muistuttava " oloasu" yllään päivät pitkät. Ottaa sentään sen pipon yöksi pois. Mutta mitään tuuuletusreiän kaltaista ei saa koskaan avata. Jos vain lähestynkin ikkunaa niin: " Et avaa sitä ! Murhaaja !" Ja ulko-ovesta on kuljettava sivuttaisasennossa sekä äkkiä. Alle + 26 niin kuolema tulisi. Eipä tullut jouluyönäkään kun käänsin termostaatin +22-asentoon. Pitää siis keksiä jotain muuta... Livahdankin tästä sienimetsään, sivuttain.
Kokeilepa joskus millaista on, kun palelee. Menet kovalla pakkasella ulos kesävaatteissa ja katsot mitä tapahtuu. Ennen sisälle palaamista yritä kuvitella, että kylmä olo jatkuu seuraavat 40 vuotta eikä mikään helpota oloa.
Ei ole hyvä esimerkki. Sama kun menet sadan asteen saunaan ja ulkona on 35 astetta hellettä. Tulet saunasta ulos niin tuntuu viileältä alkuun ulkona vaikka on helle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on enemmän verisuonisairauksia, koska ne juo ja polttaa ja läsöttää kaljapurkki kourassa sohvalla.
Kun on hiussuonet tukossa, mies palelee ja kärsii erektio-ongelmista.
Naiset on luonnostaan lämpimämpiä ja tehokkaammin verta kierättäviä ja kyllä te hetken mietittyänne tajuatte, miksi.
Ja jos ette tajua: koska naisen ruumiin pitää pystyä pitämään hyvässä hapessa ja ravittuna useita ihmisiä kerrallaan.
No ihan luonnostaan miehet on lämpimämpiä ja kestävät paremmin kylmää, koska miehillä keskimäärin on isommat lihakset ja lihakset tuottaa lämpöä.
Itse epäilen, että vaihdevuodet vaimoon iskeneet. Silloin kyllä hiki lentää ja aina on kuuma tai kylmä :(
Pirullinen vaihe elämässä tuokin. Ällöä, että naisten pitää tuokin vielä kaiken lisäksi kestää, niin kuin ei muutenkin olisi tarpeeksi hankaluutta siinä, että on naispuolinen eläjä.
Väärin. Naisten kehon lämpötila on hieman korkeampi kuin miehillä. Siksi naisia yleensä palelee helpommin, kun ero ilman lämpötilan ja kehon lämpötilan välillä on suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Eukolla on alkanut mummotauti.
Ei ole ollenkaan outoa, että hikeentyy, kun kutsutaan Se, Eukko.
Vierailija kirjoitti:
Jos rouva on viidenkympin hujakoilla, niin hormonilääkitys voisi jeesata?
AV-mammoilla on kuuma, vaikka olisivat minkä ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ollapa sellainen vaimo ! Sen sijaan, että se ollatullottaa pipo päässä villasukat jaloissa, pilkkihaalaria muistuttava " oloasu" yllään päivät pitkät. Ottaa sentään sen pipon yöksi pois. Mutta mitään tuuuletusreiän kaltaista ei saa koskaan avata. Jos vain lähestynkin ikkunaa niin: " Et avaa sitä ! Murhaaja !" Ja ulko-ovesta on kuljettava sivuttaisasennossa sekä äkkiä. Alle + 26 niin kuolema tulisi. Eipä tullut jouluyönäkään kun käänsin termostaatin +22-asentoon. Pitää siis keksiä jotain muuta... Livahdankin tästä sienimetsään, sivuttain.
Oi, mikä tarina. Kirjoittajalla lienee mielikuvitusta, mutta ei kirjoituskykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se hikoileva lehmä
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on koko ajan kuuma vaikka olen hoikka enkä lähelläkään vaihdevuosi-ikää. Pidän talvellakin ikkunaa yöllä auki, peiton pitää olla ohut puuvillapeitto ja suihkuveden viileää. Jos menen suihkuun miehen tai tyttären jälkeen samalla veden lämpötila-asetuksella, niin vesi on minulle tulikuumaa. Mies haluaa nukkua superpaksulla peitolla ja patterit punaisena hehkuen.
Minkä ikäinen olet?
MNinäkin joudun olemaan kokoajan alasti parvekkeen ovi auki tai läkähdyn. Alkaa helpottamaan vasta sitten kun ulkona menee pakkasen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda muija uudempaan malliin 👍
Sanoo incel, joka ei itse ole saanut sitä ensimmäistäkään.
Kiitä onneksi, sinulla on hot mama kotona. Vakavasti puhuen kilpirauhasen liiketoiminta lämmittää.
Meillä vaimo palelee etenkin talvella. Käy kääntämässä lastenhuoneessakin lämmön 25c ja sitten lapset herää hikisenä keskellä yötä. Samoin käy kyllä minullekin. Ja sähkölasku on kauhea, mutta siitä ei saa sanoa koska olen vain pihi.
Onko sulla kylmä? Laita villapaita päälle. Voit myös hommata itsellesi sähköhuovan, jonka alla saat olla lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on koko ajan kuuma vaikka olen hoikka enkä lähelläkään vaihdevuosi-ikää. Pidän talvellakin ikkunaa yöllä auki, peiton pitää olla ohut puuvillapeitto ja suihkuveden viileää. Jos menen suihkuun miehen tai tyttären jälkeen samalla veden lämpötila-asetuksella, niin vesi on minulle tulikuumaa. Mies haluaa nukkua superpaksulla peitolla ja patterit punaisena hehkuen.
Minkä ikäinen olet?
32. Mulla on aina ollut kuuma, äidilläni ja sisarellani ihan sama "ongelma".
Sillä on mummotauti. Onnea, kohta voitte elää ilman hormo naalista ehkäisyä. Muian terveyskin tykkää
Tossun alla oleva äijä haukuu vaimoaan tällä salaa , ettei joudu taivas alle.Muista poistaa selaushistoriasi,ettet jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se hikoileva lehmä
Ai saamari kun nauratti. :D Kuitenkin ei se hikoilu aina haittaa. Neito oli 45-46 vuotias hikoili ja halusi. Parikin kertaa sain alla ihan reippaan hikisateen. Nainen alla meni lakana niin märäksi ettei hän voinut nukkua siinä. Mua nauratti se hiestä jäänyt ihan selkeä muoto. Rivo hikienkeli vrt lumienkeli. Aaah hyviä aikoja....
Sulla on häiriö kilpirauhasen toiminnassa. Ei normaali terve ihminen palele jatkuvasti.
Kannattaa mittauttaa kilpirauhasarvot.