Eukolla on aina kuuma. Se repii ikkunat auki, tuulettimia on ympäri huushollin
nyt vaatii ilmalämpöpumppua. Mitä teen, oon ihan rikki. t. Seppo
Kommentit (44)
Me jotkut naiset ollaan sellaisia. Mun kotivaatetus on talvellakin shortsit. Aina kuuma, teki mitä teki. Olen ollut pienestä lapsesta saakka kuumaveristä sorttia. Enkä ole myöskään ylipainoinen, joten sillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollapa sellainen vaimo ! Sen sijaan, että se ollatullottaa pipo päässä villasukat jaloissa, pilkkihaalaria muistuttava " oloasu" yllään päivät pitkät. Ottaa sentään sen pipon yöksi pois. Mutta mitään tuuuletusreiän kaltaista ei saa koskaan avata. Jos vain lähestynkin ikkunaa niin: " Et avaa sitä ! Murhaaja !" Ja ulko-ovesta on kuljettava sivuttaisasennossa sekä äkkiä. Alle + 26 niin kuolema tulisi. Eipä tullut jouluyönäkään kun käänsin termostaatin +22-asentoon. Pitää siis keksiä jotain muuta... Livahdankin tästä sienimetsään, sivuttain.
Kokeilepa joskus millaista on, kun palelee. Menet kovalla pakkasella ulos kesävaatteissa ja katsot mitä tapahtuu. Ennen sisälle palaamista yritä kuvitella, että kylmä olo jatkuu seuraavat 40 vuotta eikä mikään helpota oloa.
Sulla on häiriö kilpirauhasen toiminnassa. Ei normaali terve ihminen palele jatkuvasti.
Kannattaa mittauttaa kilpirauhasarvot.
Tai raudanpuute.
Asukaa eri asunnoissa tai torpissa. Seukkaa tai ei. Kumpikin säätää itse lämpötilansa.
Minulta on mitattu kaikki mahdolliset veriarvot, ei mitään vikaa missään. Silti palelen n. 9kk vuodesta.