Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen tänään makaroonilaatikkoa

Köyhä mies
02.09.2023 |

Se on köyhän ruokaa se. Ostin pari sipulia ja maitoa on ennestään sekä kananmunia.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tänne ohje jostain hyvästä ruoasta!

Wolt

Vierailija
42/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön.- kirjoitti:

Minä teen lasagnee tänään vielä. Makaroonia on 2 pussia.

Teet lasgnea makaroonista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait makaronia? Tosi harvinaista nykyään. Prismassa muutkin pastat vähissä.

Minulla on vanhoja makarooneja säästössä vielä 8 pussia.

Niitä metallilastuilla maustettuja Myllyn Paras-makaaroneja?

Ei minulla ainakaan, vaan jo keväämmällä hankittua kotivaraa.

- se jolla on makaronia vielä 6,5kg.

Vierailija
44/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina hyvää. Meillä on tänään sarvimakaronia (Myllyn Paras) ja jauhelihakastiketta.

Et yhtään ankeampaa ruokaa keksinyt tehdä? :D

Harmittaako sua tosiaan noin paljon ettei sulla ole makaronia?

Ei harmita, kun en sellaista käytä. Olen vaan saanut yliannostuksen näistä suomalaisista harmaista kotiruoista enkä ymmärrä miksi joku syö ja TEKEE niitä vapaaehtoisesti. Nakkikastike keitettyjen perunoiden kanssa on ehkä ankeuden huipentuma.

Nakkikastike perunoiden kanssa yksi parhaista ruuista.

Vierailija
45/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

slurpsis kirjoitti:

Mä tykkään sulatejuustoisesta makaronilaatikosta joten se munamaito systeemi jää pois. 

Sama juttu, munamaitoa en laita. Sipulin sijaan purjoa ja kaikenlaisia juustoraasteita juustonjämistä jääkaapista, päälle parmesanraastetta ja pikkutomaatin puolikkaita. Toisinaan lemppaan porkkaraastetta joukkoon. Oma variaationi tämä. Mielestäni ei ole mitään köyhien ruokaa. Tykkään ja teen, enkä ole köyhä. Kummallista, että jonkun mielestä perinneruoat olisivat köyhäilyruokia. 

Juurikin näin. Perinneruuat kunniaan. Minäkin laitan juustolihamakaronilaatikkoon porkkanaraastetta. Ja sipulia kuullotettua. Muskottia.

Vierailija
46/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ns "nakkikastikkeen" bratwurstista..on enempi makuu. Tai lihaisasta grillimakkarasta kuutioina.

Vierailija
47/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait makaronia? Tosi harvinaista nykyään. Prismassa muutkin pastat vähissä.

Meillä ainaki lidlissä(muistaakseni siel) oli myllyn parasta makaronia isot kasat. Ässäs ei käydä ja k-kauppa se ei muistaakseni ollut niin pakko olla lidl.

Missä Lidlissä? Epäilen että valehtelet.

No voi se olla että oli k-kauppakin,en nyt muista kumpi oli. Ei tarvitse uskoa,ei se mua hetkauta.

No kerro nyt missä nämä kaupat sijaitsee niin voidaan palstalaisten avulla selvittää onko myynnissä.

En tietenkään kerro ettei kaikki ryntää hamstraamaan. Riittää kun oma paikkakuntalaiset tietää. Sen voin sanoa ettei ole mikään hesa.

Vierailija
48/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin peltimakaronilaatikkoa. Mukavaa vaihtelua, suosittelen!

Vierailija
49/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina hyvää. Meillä on tänään sarvimakaronia (Myllyn Paras) ja jauhelihakastiketta.

Et yhtään ankeampaa ruokaa keksinyt tehdä? :D

Harmittaako sua tosiaan noin paljon ettei sulla ole makaronia?

Ei harmita, kun en sellaista käytä. Olen vaan saanut yliannostuksen näistä suomalaisista harmaista kotiruoista enkä ymmärrä miksi joku syö ja TEKEE niitä vapaaehtoisesti. Nakkikastike keitettyjen perunoiden kanssa on ehkä ankeuden huipentuma.

Ankea luonteiset ihmiset tykkäävät ankeasta ruuasta. Sellaista ruuan pitää ollakkin.

Vierailija
50/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi, nyt tuli himo nakkikastikkeeseen! Nakit ostoslistalle siis.

Makaronilaatikko, nakkikastike, jauhelihakastike tai muukaan suomalainen tavallinen ruoka ei jää värittömäksi kun tekee hyvät monipuoliset lisukkeet.

Vierailija
51/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen makaronilaatikkoon maitoa tule. Muutenkin aivan paska ruoka.

Vierailija
52/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin vielä 10 pussia Myllyn parasta makaronia varastossa. Voin myydä 60€ pussi.

Jono

Vierailija
53/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanhoja makarooneja säästössä vielä 8 pussia.

Niitä metallilastuilla maustettuja Myllyn Paras-makaaroneja?

Varmaan osa niitäkin, ferritiiniarvot kohenevat.

Vierailija
54/59 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pahaa! Emme syö!

Vierailija
55/59 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä tänään lasagnea a 300g mikroateria sekä grandiosa big one meat lovers pizza. Oli s marketissa tarjouksessa 4,99e niin piti ostaa testiin. En syö kokonaan tänään vaan puolet.

Vierailija
56/59 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskituloinen tein tänään makaronilaatikkoa. Myllyn Parhaan makaroneista, jotka on ostettu jo kauan ennen makaronikoneen hajoamista. Ei siis löydy metallia eikä edes ferritiiniarvot parane. Pöh.

Mutta teinit on tyytyväisiä. He sitä makaronilaatikkoa pyysivätkin.

Vierailija
57/59 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-eri-

olen aina pitänyt kaikkea varalla joten nyt minulla on 2 pakettia jäljellä, siitä  paketti kerrallaan sitten aikanaan laatikoksi, paketista tulee 7 kertaa syödä kahdelle.

Vierailija
58/59 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei makaronia muka saisi? Kone siellä Hyvinkään tehtaalla korjattu jo viikkoja sitten, kyllä täällä ainakin löytyy kaupoista ihan normaalisti (Hki). Itse tosin käytin spagetit loppuun tänään, kastikkeeksi sipulia, valkosipulia, pinaattia, luumutomaatteja, grillijuustoa ja kermaa plus tietty mausteet. Kaikki sekaisin ja on muuten hyvää.

Vierailija
59/59 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein Pirkan kierremakaronista ja jauhelihasta lihamakaronilaatikkoa. Laitoin aurajuustoa sekaan ja emmentaljuustoraastetta pinnalle.🤤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme