Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen tänään makaroonilaatikkoa

Köyhä mies
02.09.2023 |

Se on köyhän ruokaa se. Ostin pari sipulia ja maitoa on ennestään sekä kananmunia.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait makaronia? Tosi harvinaista nykyään. Prismassa muutkin pastat vähissä.

Meillä ainaki lidlissä(muistaakseni siel) oli myllyn parasta makaronia isot kasat. Ässäs ei käydä ja k-kauppa se ei muistaakseni ollut niin pakko olla lidl.

Missä Lidlissä? Epäilen että valehtelet.

No voi se olla että oli k-kauppakin,en nyt muista kumpi oli. Ei tarvitse uskoa,ei se mua hetkauta.

No kerro nyt missä nämä kaupat sijaitsee niin voidaan palstalaisten avulla selvittää onko myynnissä.

Vierailija
22/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait makaronia? Tosi harvinaista nykyään. Prismassa muutkin pastat vähissä.

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/myllyn-paras-400g-makaroni

https://www.tokmanni.fi/makaroni-400-g-6417700050725

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

slurpsis kirjoitti:

Mä tykkään sulatejuustoisesta makaronilaatikosta joten se munamaito systeemi jää pois. 

Sama juttu, munamaitoa en laita. Sipulin sijaan purjoa ja kaikenlaisia juustoraasteita juustonjämistä jääkaapista, päälle parmesanraastetta ja pikkutomaatin puolikkaita. Toisinaan lemppaan porkkaraastetta joukkoon. Oma variaationi tämä. Mielestäni ei ole mitään köyhien ruokaa. Tykkään ja teen, enkä ole köyhä. Kummallista, että jonkun mielestä perinneruoat olisivat köyhäilyruokia. 

Vierailija
24/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinasuja ja kyllä erilaisia pastoja pitää olla muutama kilo varastossa vaikkei niitä joka päivä syö. Säilyvät hyvin. 

Vierailija
25/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain keitä makaronia, paista jauhelihaa ja sekoitat ne vain keskenään? Voita sekaan maun takia. Pääsee paljon helpommalla.

"Paljon" helpommalla? 🤣 joo siinä on aivan hirveä vaiva rikkoa pari munaa, kaataa purkista maitoa ja tyrkätä koko komeus uuniin.. luojavarjele 😂

Vierailija
26/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain keitä makaronia, paista jauhelihaa ja sekoitat ne vain keskenään? Voita sekaan maun takia. Pääsee paljon helpommalla.

Osta itse valmiina koko laatikko jos kerran aina pitäisi päästä helpommalla. Oletko ikinä kuullut, että joku ihan tykkää laittaa ruokaa? Teen huomenna Filet Wellington ja iloitsen jo sen valmistamisesta. 

Vierailija
27/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina hyvää. Meillä on tänään sarvimakaronia (Myllyn Paras) ja jauhelihakastiketta.

Et yhtään ankeampaa ruokaa keksinyt tehdä? :D

Vierailija
28/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aina hyvää. Meillä on tänään sarvimakaronia (Myllyn Paras) ja jauhelihakastiketta.

Eilen syötiin jauhelihakastiketta perunamuusin kanssa, tänään ei tee mieli perunaa enkä viitsi hyvää kastiketta heittää hukkaan.

Vierailija
29/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako sua tosiaan noin paljon ettei sulla ole makaronia?

Vierailija
30/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, kun en sellaista käytä. Olen vaan saanut yliannostuksen näistä suomalaisista harmaista kotiruoista enkä ymmärrä miksi joku syö ja TEKEE niitä vapaaehtoisesti. Nakkikastike keitettyjen perunoiden kanssa on ehkä ankeuden huipentuma.

Vierailija
31/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa hyvä makaronilaatikon ohje.

Itse laitan ketsupit mukaan ennen uuniin laittoa.

Vierailija
32/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tänne ohje jostain hyvästä ruoasta!

Vierailija
33/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun saisikin vaaleaa sarvimakaronia jostain. Naapuri oli saanut lähikaupasta jotain sellaista jossa oli Super-Mariolta näyttävä mies pakkauksessa. Ei ollut enää kun minä kävin.

Tässähän alkaa tulla jo ihan ikävä.

Onneksi hamstrasin sitä reilusti, siinähän on pitkät päiväykset. Ei ihan heti lopu.

Vierailija
34/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi päästä helpommalla? Mitä ilmeisimmin ap:lla ei ole muutakaan tekemistä kuin notkua palstalla tänään, niin miksi ei mieluummin välillä nauttisi ruoanlaitosta? Siitä kun voi todellakin nauttia.

Mitä niin kiireistä ja tärkeää tekemistä sinulla on elämässäsi, että et ehdi tehdä makaronilaatikkoa vaan pitää saada nopeaa makaronijauhelihamössöä?

Makaronilaatikkoa pitää tehdä paljon, jotta olisi järkevää. Tällöin tulee syötyä paljon enemmän, koska se on valmiina jääkaapissa syötäväksi.

Vierailija
35/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun saisikin vaaleaa sarvimakaronia jostain. Naapuri oli saanut lähikaupasta jotain sellaista jossa oli Super-Mariolta näyttävä mies pakkauksessa. Ei ollut enää kun minä kävin.

Tässähän alkaa tulla jo ihan ikävä.

Onneksi hamstrasin sitä reilusti, siinähän on pitkät päiväykset. Ei ihan heti lopu.

Reilu temppu muille, jotka olisivat myös halunneet makaronia. Juuri näin luodaan tyhjiä hyllyjä ja saatavuusongelmia.

Vierailija
36/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen lasagnee tänään vielä. Makaroonia on 2 pussia.

Vierailija
37/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, kun en sellaista käytä. Olen vaan saanut yliannostuksen näistä suomalaisista harmaista kotiruoista enkä ymmärrä miksi joku syö ja TEKEE niitä vapaaehtoisesti. Nakkikastike keitettyjen perunoiden kanssa on ehkä ankeuden huipentuma.

Se on kyllä havaittavissa että ymmärryksessäsi on vikaa. Kukaan ei liene pakota sinua tekemään ja syömään niitä sinun mielestäsi ankeita ruokia. Kauhistele sitä nyt sitten seuraavaksi että huomenna meillä syödään uunimakkaraa ja ranskalaisia.

Vierailija
38/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä havaittavissa että ymmärryksessäsi on vikaa. Kukaan ei liene pakota sinua tekemään ja syömään niitä sinun mielestäsi ankeita ruokia. Kauhistele sitä nyt sitten seuraavaksi että huomenna meillä syödään uunimakkaraa ja ranskalaisia.

Sitä todella kauhistelen. Sano nyt vielä, että se makkara on joku hk:n sininen lenkki.

Vierailija
39/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä todella kauhistelen. Sano nyt vielä, että se makkara on joku hk:n sininen lenkki.

Ei suinkaan, suosin tässä Tampereen Lihajalosteen lenkkiä.

Vierailija
40/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vanhoja makarooneja säästössä vielä 8 pussia.

Niitä metallilastuilla maustettuja Myllyn Paras-makaaroneja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi