Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen tänään makaroonilaatikkoa

Köyhä mies
02.09.2023 |

Se on köyhän ruokaa se. Ostin pari sipulia ja maitoa on ennestään sekä kananmunia.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on tänään makaronilaatikkoa vaikka en ihan köyhä olekaan, se vaan on niin hyvää.

Vierailija
2/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain keitä makaronia, paista jauhelihaa ja sekoitat ne vain keskenään? Voita sekaan maun takia. Pääsee paljon helpommalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on makaroni, ei makarooni.

Vierailija
4/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait makaronia? Tosi harvinaista nykyään. Prismassa muutkin pastat vähissä.

Vierailija
5/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain keitä makaronia, paista jauhelihaa ja sekoitat ne vain keskenään? Voita sekaan maun takia. Pääsee paljon helpommalla.

Miksi pitäisi päästä helpommalla? Mitä ilmeisimmin ap:lla ei ole muutakaan tekemistä kuin notkua palstalla tänään, niin miksi ei mieluummin välillä nauttisi ruoanlaitosta? Siitä kun voi todellakin nauttia.

Mitä niin kiireistä ja tärkeää tekemistä sinulla on elämässäsi, että et ehdi tehdä makaronilaatikkoa vaan pitää saada nopeaa makaronijauhelihamössöä?

Vierailija
6/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaronilaatikko on parempaa kuin nistipata.

Vierailija
7/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun saisikin vaaleaa sarvimakaronia jostain. Naapuri oli saanut lähikaupasta jotain sellaista jossa oli Super-Mariolta näyttävä mies pakkauksessa. Ei ollut enää kun minä kävin.

Tässähän alkaa tulla jo ihan ikävä.

Vierailija
8/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sulatejuustoisesta makaronilaatikosta joten se munamaito systeemi jää pois. 

Vierailija
9/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait makaronia? Tosi harvinaista nykyään. Prismassa muutkin pastat vähissä.

Minulla on vanhoja makarooneja säästössä vielä 8 pussia.

Vierailija
10/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina hyvää. Meillä on tänään sarvimakaronia (Myllyn Paras) ja jauhelihakastiketta.

Vierailija
11/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina hyvää. Meillä on tänään sarvimakaronia (Myllyn Paras) ja jauhelihakastiketta.

Eihän vaan mitään täysjyvää?

Vierailija
12/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aiemmin hankittua kotivaraa vielä 6,5kg.

- eri

Vierailija
13/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aiemmin hankittua kotivaraa vielä 6,5kg.

- eri

Ai että, oon kateellinen.

Vierailija
14/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän vaan mitään täysjyvää?

Ei tietenkään, vaan perusmakaronia.

Vierailija
15/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainaki lidlissä(muistaakseni siel) oli myllyn parasta makaronia isot kasat. Ässäs ei käydä ja k-kauppa se ei muistaakseni ollut niin pakko olla lidl.

Vierailija
16/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vielä 10 pussia Myllyn parasta makaronia varastossa. Voin myydä 60€ pussi.

Vierailija
17/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän S-marketissa ei ollut sitä makaronia!

Vierailija
18/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainaki lidlissä(muistaakseni siel) oli myllyn parasta makaronia isot kasat. Ässäs ei käydä ja k-kauppa se ei muistaakseni ollut niin pakko olla lidl.

Missä Lidlissä? Epäilen että valehtelet.

Vierailija
19/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edulliset ja suht yksinkertaiset ruoat on just niitä parhaita usein. Tuore kala on kylläkin harmillisen kallista.

Vierailija
20/59 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Lidlissä? Epäilen että valehtelet.

No voi se olla että oli k-kauppakin,en nyt muista kumpi oli. Ei tarvitse uskoa,ei se mua hetkauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi