Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat

Vierailija
02.09.2023 |

Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.

Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.

Kommentit (1453)

Vierailija
1221/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tämä koske vain tyttöjä ja naisia. Olen aktiivinen uimari, harrastanut omatoimisesti pitkään. Nuorekas ja kroppa hyvässä kunnossa. Joka kerta tietyissä halleissa tulee viereiseen suihkuun vanhempi ukko vähintään kyyläämään ja usein myös hieromaan itseään.

Itse lähestyn jo keski-ikää, niin en ole heidän suhteensa mitenkään herkkä. Mutta harmittaa nuorten puolesta.

Kas kun minäkin olen uimari enkä ole koskaan törmännyt tuollaiseen ilmiöön.

Otatko saippuoinnin itsensä hieromisena? Pitääkö sinun viereiset suihkut jättää tyhjäksi kun menet keskimmäiseen kolmeasta suihkusta?

Luuletko ettei toinen mies tunnista runkkaamista ja alkavaa erektiota?

En tiedä missä käyt uimassa mutta aika monesti uintia harrastettuani en ole koskaan nähnyt mitään tuon kaltaistakaan meidän halleissa. Jännä miten nää ketjut täyttyy hetkessä tarinoista joissa jollain asuinalueilla näyttää liki jokainen vastaantulija olevan ties mikä pervo joka ei kykene hillitsemään ollenkaan itseään. En oikein usko että tuo epäuskottavien tarinoiden keksiminen ainakaan parantaa varsinaisen ongelman (siinä artikkelissa) ratkaisemista. 

Opiskeluaikoina kävin eräässä pääkaupunkiseudun uimahallissa treenaamassa uimista. Koska minulla oli uimalasit päässä, niin näin vedenalaiset tapahtumat selvästi. Uimahallissa oli myös koululaisryhmä, ehkä n. 10-12v ikäisiä viereisellä rajatulla alueella. Näin lasieni kanssa kun aikuinen mies pikkuhiljaa hilautui kohti lasten ryhmää ja hänellä oli muna seisokissa ulkona uimahousuista. Siinä hän läheni lapsia ja "iloisesti osallistui" lasten vesipeuhuihin. Kun pääsin altaan päähän niin aikomukseni oli tehdä hänestä ilmoitus valvojille. Kun pääsin valvojien kopille, niin äijä oli hävinnyt kuin tuhka tuuleen. 

Lapsilla on aina oma valvoja ja maikka paikalla. Useampi kuin yksi koska sukupuolet ja allas+suihku pitää olla valvottuna.

Muuten ihan viihdyttävä tarina. Huomaa kyllä että olet lintsannut koulu-uinnit.

Ok, eli sun on vaikea hyväksyä sitä, että tällaista voi tapahtua oikeasti ja ihan täällä kotosuomessa? No, eipä sinun mielipiteesi tuota tapahtumaa tekemättömäksi enää saa.

Joo on vaikea uskoa. Keksi jotain muuta kuin kouluryhmä joka muka olisi ilman valvontaa altaassa.

Mistä keksit sen ettei ollut valvontaa altaassa?

Kuten kerroin, niin minulla oli uimalasit joilla näin myös pinnan alla tapahtuvat asiat.  Sä et pysty näkemään altaan reunalta tai vaikka olisit itse altaassa seisomassa mitä pinnan alla tapahtuu, varsinkin kun vedessä on lapsijoukko polskimassa. Tämä nyt vaan on tapahtunut, uskoit tai et. 

Jos siellä oli valvoja paikalla, siis opettaja katseomassa lasten puuhailua niin miksi sun tarinassa hän ei puutu siihen että aikuinen mies menee niiden radoille leikkimään lasten kanssa, oli sillä uikkarit jalassa tai ei.

Mä nyt sanon sulle suoraan etten usko. Syynä mm. koulutus vesiliikunnan alalla. Me nähdään kyllä jos joku mies menee lasten luo ja me jopa korjataan tekniikkavirheitä uimatreeneissä ihan sieltä altaan reunalta.

Sitä en tajua miksi sulla on joku raivoisa tarve keksiä näitä juttuja. 

Ja sitten tämä mies muka ehti häipyä siinä ajassa, kun uimari ehti altaan päähän eli muutamassa sekunnissa.

Vierailija
1222/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut mieleen, että naiset ahdistelee tyttöhä ja naisia?

Ahdisteleehan naiset poikiakin.

Niistä ei vain saa kirjoittaa. Hesarilla on parempi missio.

Älä yritä vängätä tosi asiaa, akat ahdistelee myös.

ok iigori, lue nyt tarkkaan mihin vastailet ja yritä uudestaan

Menikö rekkalesbolla tunteisiin?

ookoo... tavataan reppanalle:

kirjoitin että naiset ahdistelevat tyttöjen ja naisten LISÄKSI myös poikia. Unohdit heidät listaltasi. Miksi? Sen jälkeen alat syyttelemään vänkäämisestä etkä osaa yhdys sanoja. 

MINKÄ IKÄINEN OLET VEETI? Osaatko näyttää sormilla?

Eikö sun muijas ole nuollu tai sormettanu pitkään aikaan, kun noin raivona olet? 🤣

Koklaa miestä, muna pitää mielen iloisena.😁

Tui tui veeti. palataan asiaan kun sulla kasvaa karvaa

Mene sinä nyt häiriköimään muualle. Römpsällä leikkimään vaikka.

Menikö veetillä tunteisiin? Etkö ole päässyt äidin tissille aikoihin, kun noin raivona olet? 🤣🤣🤣

Koklaa isääsi, tärkeintä on saada jotain suuhun. 😁😁

Ja sinä pidät itseäsi fiksuna ja aikuisena naisena? Aloitit solvata törkeästi toista kommentoijaa? Mikä mahtaa olla ikäsi? Henkisesti vaikutat murrosikäiseltä.

tui tui veeti

Rummo hiljaa.

Sivusta, jos sulla Veeti on yhtään kaveria, kysy niiltä kun ne heräilee naistensa vuerestä että mitä niille pitäisi maksaa että istuisivat sunnuntai-aamut uhittelemassa rummoille.

On tannut mummolla korkki aueta jo aikaisin aamulla? Tollasta rillipäistä läskiä ei kukaan mies edes ahdistele🤣

Jaahas, eli paitsi että sun aamuun kuuluu rummoille kiukuttelu, on jo korkkiin ehtinyt aueta. Mieti niitä sun ikätovereita, ne makailee parhaillaan sängyssä ja hivelee hellästi naistensa rintoja. Onko sulla loppupäivällekään mitään muuta suunnitelmaa kuin rummot?

Taitaa mummolla vaihdevuodet vaivata?

Veeti itse suuttuu vielä yläkoulutason servauksista joten hän luonnollisesti kuvittelee että nyt mummoa sattuu sydämeen. Veeti hyvä, kukaan ei muuta kuin korkeintaan nauraa nostalgisesti yläkoulumuistoille kun siellä pää sauhuten omasta mielestäsi servailet. Sun effortti menee täysin hukkaan ja nyt niiden sun ikätovereiden tyttöystävä jo pikku hiljaa hengittelee raskaasti.

Veetin ikätovereilla ei viel ole tyttiksiä. Isoveljen kavereilla voi olla. Isovelikin on tosin lapanen joka ei uskalla jutella tytöille.

Mä vähän luulen että Veeti häpeäisi silmät päästään jos joutuisi tunnustamaan oikean ikänsä. Tai lukemaan viestejään tässä ketjussa täyspäisille ikätovereilleen.

Jatka vaan, aikuinen nainen avautuu🤣

Kiitos, jatkan. Jos tän sunnuntain puhdettyösi näyttäis niille sinun ikätovereille, ne olis suu auki että mitä vtttua. Ei ne pystyis edes käsittämään koko juttua. Siis riitelyä keski-ikäisten rummojen kanssa viikonloput, ei saaaaatanaaaa :DDD.

alkaa kieltämättä mennä vähän kiusaamisen puolelle... reppanalla pojalla ei ole kavereita ja se viettää viikonloppua netissä, äidiltä salaa tällä palstalla. Ja sit aikuiset v.ttuilee sille kun se yrittää uhota parhaansa mukaan jotta se sais yliksellä vähän respektii...

Ei se ole mikään kakara, näkeehän sen nyt. Veikkaan että lähempänä  30 jos ei jo yli.

30 eikä kavereita... ei hääviä elämää tuollainen. Mitäs jos se tekee risumiehet ja tappaa itsensä kun sitä kiusataan täällä?

Kyllä se todennäköisemmin tekee risumiehet sen takia kun ei hanki itselleen elämää ja sen sijaan kerjää verta nenästään täällä. Jos luet tyypin kommentointia niin millään et pysty siitä pyhimystä leipomaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Miksi vastailet itsellesi? Onko sulla kaikki hyvin? Kannattaa hakea apua, eikä täällä räyhätä katkeroituneena erakkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ronin, 13 v., somekanavilla on tänäkin aamuna 23 kuvaa vanhan naisen likaisista värkeistä ja riipputisseistä. Hintaa kysellään japäihteitä tarjotaan vastineeksi anaalista. Roni juttelee siellä luokkakavereiden kanssa peliharrastuksistaan. Mutta ainahan vastakkaisen sukupuolen huomio on hyvästä!

Jos näin todella on siitä naisesta täytyy tehdä rikosilmoitus.

Vierailija
1224/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronin, 13 v., somekanavilla on tänäkin aamuna 23 kuvaa vanhan naisen likaisista värkeistä ja riipputisseistä. Hintaa kysellään japäihteitä tarjotaan vastineeksi anaalista. Roni juttelee siellä luokkakavereiden kanssa peliharrastuksistaan. Mutta ainahan vastakkaisen sukupuolen huomio on hyvästä!

Miksi et itse tee?

Vierailija
1225/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamia setiä jotka on istunut bussissa teinitytön viereen ja alkanut ehdottelemaan kaikkea.

Sitten päättärillä tytön paikalle kutsumat kaverit on leiponut sedän naamaa ja suomisetä on suuttunut siitä.

Höpö löpö

Vierailija
1226/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tee?

Kerro mulle missä näin tapahtuu ja teen heti.

Vierailija
1227/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi kertoa Ronille miten somen yksityisyysasetukset toimivat.

Miehille tosiaan tulee aika paljon graafista materiaalia naisilta.

Vierailija
1228/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa huomaa Suomen mielenterveyden tason. Hoitoon pääseminen liian vaikeaa.

Vierailija
1229/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoitunut jacpahalta haiseva Tuula käy joka päivä juttelemassa seksielämästään r-kioskin kassalle Joonakselle, 20-v. Kiva kun on juttuseuraa!

Vierailija
1230/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tee?

Asianomistajarikos

Vierailija
1231/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tee?

Tunnuit olevan niin huolissasi jonkun Ronin somekanavasta. Itse en vietä aikaani lasten kanavilla.

Vierailija
1232/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tee?

Oikeasti. Jos haluat auttaa poikia menet ja teet itsellesi tunnukset ja alat tekemään rikosilmoituksia aikuisista naisista jotka lähestyy sua tuolla lailla. Niin naisetkin tekee, eli tekeytyy lapsiksi ja käräyttää vonkaavia miehiä. Siitä on oikeasti jotain hyötyä toisin kuin siitä että saarnaat täällä kuorolle. Ei meillä naisilla ole mitään ongelmaa todeta että tuo on rikollista ja törkeää. Jos aiheena olisi tuo, ketjusta tulisi todella lyhyt. Ongelma on te miehet, jotka vänkäätte vastaan kun naisia häiritään.

Vierailija
1233/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisoitunut jacpahalta haiseva Tuula käy joka päivä juttelemassa seksielämästään r-kioskin kassalle Joonakselle, 20-v. Kiva kun on juttuseuraa!

Niinhän tuo Tuula käy.

https://www.is.fi/tyoelama/art-2000005832820.html

Ja Joonas ei pidä asiasta sen enempää kuin saman ikäiset tytötkään. Mitäs jos Tuula lopettaisit? Ja te muut naiset: hävetkää kun Tuula tekee tuota.

Vierailija
1234/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tee?

Tunnuit olevan niin huolissasi jonkun Ronin somekanavasta. Itse en vietä aikaani lasten kanavilla.

Okei eli keksit koko jutun. Mitä sä sillä ajattelit voittaa? Kyllä me kaikki ollaan samaa meiltä että tuo on rikollista toimintaa ja naisesta pitää tehdä rikosilmoitus.

Vierailija
1235/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tuo Tuula käy.

Ja Joonas ei pidä asiasta sen enempää kuin saman ikäiset tytötkään. Mitäs jos Tuula lopettaisit? Ja te muut naiset: hävetkää kun Tuula tekee tuota.

Todellakin häpeän. Tuula, mitä sä oikein ajattelet? Oikeasti. Häpeä ja hanki ikäistäs seuraa.

Vierailija
1236/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tee?

Oikeasti. Jos haluat auttaa poikia menet ja teet itsellesi tunnukset ja alat tekemään rikosilmoituksia aikuisista naisista jotka lähestyy sua tuolla lailla. Niin naisetkin tekee, eli tekeytyy lapsiksi ja käräyttää vonkaavia miehiä. Siitä on oikeasti jotain hyötyä toisin kuin siitä että saarnaat täällä kuorolle. Ei meillä naisilla ole mitään ongelmaa todeta että tuo on rikollista ja törkeää. Jos aiheena olisi tuo, ketjusta tulisi todella lyhyt. Ongelma on te miehet, jotka vänkäätte vastaan kun naisia häiritään.

Onko "te miehet" vahinko? Pitikö kirjoittaa "ne miehet" ?

Meillä naisilla taas... osa tuntuu kiistävän että naiset tekevät samaa, vähättelevät ongelmaa. jokin ongelma niillä naisilla tuntuu siis olevan. Häpeätkö heidän puolestaan? Tunnetko piston sydämmessäsi?

Vierailija
1237/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut mieleen, että naiset ahdistelee tyttöhä ja naisia?

Ahdisteleehan naiset poikiakin.

Niistä ei vain saa kirjoittaa. Hesarilla on parempi missio.

Älä yritä vängätä tosi asiaa, akat ahdistelee myös.

ok iigori, lue nyt tarkkaan mihin vastailet ja yritä uudestaan

Menikö rekkalesbolla tunteisiin?

ookoo... tavataan reppanalle:

kirjoitin että naiset ahdistelevat tyttöjen ja naisten LISÄKSI myös poikia. Unohdit heidät listaltasi. Miksi? Sen jälkeen alat syyttelemään vänkäämisestä etkä osaa yhdys sanoja. 

MINKÄ IKÄINEN OLET VEETI? Osaatko näyttää sormilla?

Eikö sun muijas ole nuollu tai sormettanu pitkään aikaan, kun noin raivona olet? 🤣

Koklaa miestä, muna pitää mielen iloisena.😁

Tui tui veeti. palataan asiaan kun sulla kasvaa karvaa

Mene sinä nyt häiriköimään muualle. Römpsällä leikkimään vaikka.

Menikö veetillä tunteisiin? Etkö ole päässyt äidin tissille aikoihin, kun noin raivona olet? 🤣🤣🤣

Koklaa isääsi, tärkeintä on saada jotain suuhun. 😁😁

Ja sinä pidät itseäsi fiksuna ja aikuisena naisena? Aloitit solvata törkeästi toista kommentoijaa? Mikä mahtaa olla ikäsi? Henkisesti vaikutat murrosikäiseltä.

tui tui veeti

Rummo hiljaa.

Sivusta, jos sulla Veeti on yhtään kaveria, kysy niiltä kun ne heräilee naistensa vuerestä että mitä niille pitäisi maksaa että istuisivat sunnuntai-aamut uhittelemassa rummoille.

On tannut mummolla korkki aueta jo aikaisin aamulla? Tollasta rillipäistä läskiä ei kukaan mies edes ahdistele🤣

Jaahas, eli paitsi että sun aamuun kuuluu rummoille kiukuttelu, on jo korkkiin ehtinyt aueta. Mieti niitä sun ikätovereita, ne makailee parhaillaan sängyssä ja hivelee hellästi naistensa rintoja. Onko sulla loppupäivällekään mitään muuta suunnitelmaa kuin rummot?

Taitaa mummolla vaihdevuodet vaivata?

Veeti itse suuttuu vielä yläkoulutason servauksista joten hän luonnollisesti kuvittelee että nyt mummoa sattuu sydämeen. Veeti hyvä, kukaan ei muuta kuin korkeintaan nauraa nostalgisesti yläkoulumuistoille kun siellä pää sauhuten omasta mielestäsi servailet. Sun effortti menee täysin hukkaan ja nyt niiden sun ikätovereiden tyttöystävä jo pikku hiljaa hengittelee raskaasti.

Veetin ikätovereilla ei viel ole tyttiksiä. Isoveljen kavereilla voi olla. Isovelikin on tosin lapanen joka ei uskalla jutella tytöille.

Mä vähän luulen että Veeti häpeäisi silmät päästään jos joutuisi tunnustamaan oikean ikänsä. Tai lukemaan viestejään tässä ketjussa täyspäisille ikätovereilleen.

Jatka vaan, aikuinen nainen avautuu🤣

Kiitos, jatkan. Jos tän sunnuntain puhdettyösi näyttäis niille sinun ikätovereille, ne olis suu auki että mitä vtttua. Ei ne pystyis edes käsittämään koko juttua. Siis riitelyä keski-ikäisten rummojen kanssa viikonloput, ei saaaaatanaaaa :DDD.

alkaa kieltämättä mennä vähän kiusaamisen puolelle... reppanalla pojalla ei ole kavereita ja se viettää viikonloppua netissä, äidiltä salaa tällä palstalla. Ja sit aikuiset v.ttuilee sille kun se yrittää uhota parhaansa mukaan jotta se sais yliksellä vähän respektii...

Ei se ole mikään kakara, näkeehän sen nyt. Veikkaan että lähempänä  30 jos ei jo yli.

30 eikä kavereita... ei hääviä elämää tuollainen. Mitäs jos se tekee risumiehet ja tappaa itsensä kun sitä kiusataan täällä?

Kyllä se todennäköisemmin tekee risumiehet sen takia kun ei hanki itselleen elämää ja sen sijaan kerjää verta nenästään täällä. Jos luet tyypin kommentointia niin millään et pysty siitä pyhimystä leipomaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kyllä mä luin mutta on inhimillistä tuntea vähän sääliä.

Totta. Olet säälittävä.🤣 Keskustelet itsesi kanssa.🤪

Vierailija
1238/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tuo Tuula käy.

Todellakin häpeän. Tuula, mitä sä oikein ajattelet? Oikeasti. Häpeä ja hanki ikäistäs seuraa.

Oman ikäisiäkö saa ahdistella? Portsari Pena on Tuulalle vapaata riistaa koska se on saman ikäinen?

Eikös olisi parempi tuomita kaikki ahdistelu?

Vierailija
1239/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tee?

Onko "te miehet" vahinko? Pitikö kirjoittaa "ne miehet" ?

Meillä naisilla taas... osa tuntuu kiistävän että naiset tekevät samaa, vähättelevät ongelmaa. jokin ongelma niillä naisilla tuntuu siis olevan. Häpeätkö heidän puolestaan? Tunnetko piston sydämmessäsi?

Kyllä mä naisena häpeän sellaisten naisten puolesta jotka lähentelee kännipäissään jotan baarimikkoja ja muita nuorempia miehiä. Todella noloa ja varmasti itsekin suurin osa ovat noloina seuraavana päivänä. Teidän miesten pitää pitää tästä isompaa meteliä niin että viimesinkin Tuula ymmärtää lopettaa. Kaiken häiriköinnin ja erityisesti työtään tekevien nuorten miesten häiriköinnin, kun heidän on pakko olla työn puolesta kohteliaita ja eikä voi lähteä menemään.

Vierailija
1240/1453 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tuo Tuula käy.

Oman ikäisiäkö saa ahdistella? Portsari Pena on Tuulalle vapaata riistaa koska se on saman ikäinen?

Eikös olisi parempi tuomita kaikki ahdistelu?

Tottakai tuomitsen. Mutta tuossa nyt oli esimerkkinä nuori mies. Sama koskee tietenkin kaikkea ahdistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan