HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat
Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.
Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.
Kommentit (1453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä koske vain tyttöjä ja naisia. Olen aktiivinen uimari, harrastanut omatoimisesti pitkään. Nuorekas ja kroppa hyvässä kunnossa. Joka kerta tietyissä halleissa tulee viereiseen suihkuun vanhempi ukko vähintään kyyläämään ja usein myös hieromaan itseään.
Itse lähestyn jo keski-ikää, niin en ole heidän suhteensa mitenkään herkkä. Mutta harmittaa nuorten puolesta.
Kas kun minäkin olen uimari enkä ole koskaan törmännyt tuollaiseen ilmiöön.
Otatko saippuoinnin itsensä hieromisena? Pitääkö sinun viereiset suihkut jättää tyhjäksi kun menet keskimmäiseen kolmeasta suihkusta?
Ehkä sinä et olekaan ihan niin mallikelpoisen näköinen, mikä herättäisi joidenkin himot.
Kunhan tuli mieleen.
Voi olla, mutta känniset naiset silti ahdistelee kaupungilla. Mikäs sen selittää?
Vierailija kirjoitti:
Tiedättehän naiset, että tällä vauvapalstalla on todennäköisesti kaikkein vähiten naisia ahdistelevia miehiä. Ainakin minä voin ilmoittaa heti, ettei minusta ole ollut koskaan mitään haittaa naisille. Paitsi provoajan roolissa täällä palstalla.
Puhumme aiheesta keskenämme ihan mieluusti. Mitä vähemmän miehiä ja provoajia, sen parempi keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvät tissit on aina törkeä kommentti, mutta onhan se törkeämpi, jos sen sanoja on mun faijan ikänen. Se on vanhempi ja kokeneempi ja kaikkein pystyvimmässä asemassa. Oman ikäiselle on helpompi haistattaa vitut."
Siinä kassaneitejä jututtaville palstasedille. Ottakaa kestohaistatteluna ja antakaa niiden tyttöjen olla rauhassa.
Mikä on pystyvin asema?
En tiedä, mutta mitä olet mieltä siitä, että keski-ikäiset miehet häiriköivät seksuaalisesti lukiolaistyttöjä näiden ollessa töissä?
Tää on mielenkiintoinen ilmiö, josta ei minun elämänpiirissäni ole mitään havaintoa. Olen 29v nainen, normaalivartaloinen ja tavallisen näköinen, istunut kaupan kassalla melkein 13 vuotta tai enää en tee kuin satunnaisesti niitä töitä, mutta koskaan ei tavallinen keski-ikäinen mies ole häiriköinyt seksuaalisesti. On sanottu ole hyvä ja kiitos ja hyvää päivänjatkoa jne. Enemmän ongelmia on ollut humalaisista nuorista naisista, omanikäisistä. Naisen huutama "saatanan lehmä" ei ole seksuaalista ahdistelua, se on itseilmaisua?
Eli koska sinua ei ole ahdisteltu kaupan kassalla niin muut nuoret naiset selvästi valehtelevat joka paikassa, jossa seksuaalisen ahdistelun yleisyyyttä tuodaan ilmi? Olet ollut onnekas.
Sanoinko noin? Ei kirjoituksessani ollut sanaakaan valehtelusta, kunhan totesin, että omassa elämänpiirissä tässä melkein jo 30 vuoden korkeassa iässä ei ole moista havaintoa. Johtuuko se ikäerosta vai mistä, mutta ei noin 10 vuotta sitten kaupan kassalla tehty seksuaalisia ehdotuksia tai esitelty elintä, vaikka nyt lukiolaistytöt joutuvat moista päivittäin kokemaan. Jotain on muuttunut koko yhteiskunnassa, jos asiakkat käyttäytyvät noin.
Sinä olet ollut onnekas. Minä olen viisikymppinen nainen, jota keski-ikâiset ja vanhemmat miehet ahdistelivat alakouluiästä lähtien. Useimmilla ystävilläni on samoja kokemuksia. Tutkimukset kertovat ilmiön yleisyydestä. Täytyy olla sokea tai pahantahtoinen, jos sitä haluaa minimoida. Puhumme kuitenkin usein lapsista ja nuorista seksuaalirikosten kohteena.
Muista tuoda mahdollisille lapsenlapsillesi julki, millaisia miehet ovat. Opeta heidät vihaamaan mahdollisimman varhain, että osaavat olla kadulla varuillaan, kun setämies kävelee jossain vastaan.
Minusta teidän miesten kimppauhriutuminen on nyt vähän säälittävää, kun puheena on tyttöihin ja nuoriin naisiin kohdistuva ahdistelu, joka on useassa tapauksessa rikollista. Olisiko teidän mahdollista suhtautua siihen kuin vastuulliset aikuiset? Se auttaisi asiaa.
Kerron nyt vielä kerran: meillä vauvapalstan miehillä ei ole mitään tarttumapintaa naisten seksuaaliseen ahdisteluun. Me emme tiedä, miltä tuntuu ahdistella naista tai miltä ahdistellusta naisesta tuntuu. Me emme tiedä, miltä tuntuu naisten kutsuvat katseet tai miltä tuntuu olla mies, joka lähtee baarista naisen kanssa kotiin harrastamaan yhden yön seksiä. Ilman sitä ahdistelua siis. Olemme täällä siksi, että me olemme epäonnistuneet naisten kanssa kaikessa muussa, paitsi juuri siinä ahdistelussa. Siinä olemme onnistuneet: kukaan nainen tuskin on joutunut täällä olevien miesten ahdistelemaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tämä koske vain tyttöjä ja naisia. Olen aktiivinen uimari, harrastanut omatoimisesti pitkään. Nuorekas ja kroppa hyvässä kunnossa. Joka kerta tietyissä halleissa tulee viereiseen suihkuun vanhempi ukko vähintään kyyläämään ja usein myös hieromaan itseään.
Itse lähestyn jo keski-ikää, niin en ole heidän suhteensa mitenkään herkkä. Mutta harmittaa nuorten puolesta.
Otatko saippuoinnin itsensä hieromisena? Pitääkö sinun viereiset suihkut jättää tyhjäksi kun menet keskimmäiseen kolmeasta suihkusta?
Eri mutta mieheni harrastaa uimista ja nuorempana tuollaista oli riesaksi asti. Kerran yksi homopari lähti seuraamaan mieheni autoa ja mm soitti työpaikalle. Viimeksi jotain tuon suuntausta tapahtui kun mieheni oli juuri ja juuri täysi-ikäisen poikamme kanssa uimahallissa. Ei ole poikaa sen jälkeen kiinnostanut uiminen. Ei teinipojatkaan koe noita tilanteita neutraaleina vaan kyllä ne ahdistaa poikiakin.
Tyttäreni on naisten puolella kokenut samaa. Nauset saunassa mastuboivat ja ehdottelivat. Lähtivät seuraamaan, uivat samalla radalla ja ohittaessaan "vahingossa" koskettelivat.
Mikä h...lvetti naisia vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Patriarkaatin valta alkaa Suomessa olla jotain aivan järkyttävää. 10-20 vuotta sitten ei ollut läheskään tällaista.
Ne paikat missä turvallisemman tilan periaate toteutuu ovat jo harvinaisuus.
Niin, virallisen logiikan mukaan patriarkaatti kasvattaa alistusvaltaansa samassa suhteessa feministisen sekopääprojektin etenemisen kanssa.
Sama agenda ajaa kuitenkin myös jännästi ala-ikäisten seksuaalisuhteita aikuisiin. On se melkoinen viritelmä.
Semmoista yhteiskuntaa ei ole eikä tule missä joku ei käyttäytyisi asiattomasti. Miehien leimaaminen ei palvele lopulta ketään, mutta feminismiä ei voisi olla ilman sitä. Naiset toisaalta osaavat olla paljon muutakin kuin lohduttavia, pulasta pelastavia enkeleitä - kun (hetero)miehet on saatu demonisoitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättehän naiset, että tällä vauvapalstalla on todennäköisesti kaikkein vähiten naisia ahdistelevia miehiä. Ainakin minä voin ilmoittaa heti, ettei minusta ole ollut koskaan mitään haittaa naisille. Paitsi provoajan roolissa täällä palstalla.
Puhumme aiheesta keskenämme ihan mieluusti. Mitä vähemmän miehiä ja provoajia, sen parempi keskustelu.
Keskustelkaa toki, mitähän kesksuteltavaa tuossa aloituksessa on.
Ole käyttämättä sanaa "miehet" jos pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista saada tutkimustietoa, kuinka paljon erityisesti suomalaisten miesten kohdalla naisten ahdisteluun vaikuttaa alkoholi. En usko mitenkään, että suomalainen 30-vuotias Miikka menisi tuolla kadulla yksin ollessaan selvinpäin lääppimään nuoria naisia. Kuningas alkoholi tässäkin on keskeisesti mukana.
Mikä ihmeen tekosyy se alkoholi oikein on? Ihan yhtä lailla ihminen on vastuussa käytöksestään oli kännissä tai ei.
Miksi tuo ei koske naisia?
Tottakai se koskee naisia yhtä lailla, mutta vähemmän sen takia että jo tässäkin ketjussa on mies ehtinyt ilmoittaa miten paljon tykkäsi siitä että joku random nainen tuli kehumaan persettä. Joka kerta kun naiset puhuu siitä miten paljon tää ahdistaa, miehet ryntää syyllistämään ja ilmoittamaan että ei meitä ainakaan ahdista ja kumpa minuakin joku ahdistelisi. No helppoahan se on länkyttää kun tietää aina voittavansa tappelussa sen perseen kehujan. Ja, että se ei tule koskaan odottamaan sulkemisajan jälkeen takaovella.
Miehet eivät ymmärrä, kuinka paljon fyysinen vahvuus lisää sitä valtaa. Jos vastapuoli voi milloin tahansa halutessaan kuri staa toisen, niin kyllä se on sellaista valtaa mitä ei voi hankkia tai ostaa. Moni nainen on kokenut väkivaltaa miehiltä esimerkiksi kouluaikoina. Kyllä alitajunta tulkitsee tällaiset lähentelyt mahdollisena varatilanteena vaikka toinen henkilö onkin tullut kypsään ikään.
No tämä teidän ongelmahan on sitten helposti ratkaistu. Uhriutumisen ja tyhjänpäiväisen ulinan sijaan naiset voisivat treenata itsestään vahvempia, niin pääsitte nauttimaan siitä valta-asemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvät tissit on aina törkeä kommentti, mutta onhan se törkeämpi, jos sen sanoja on mun faijan ikänen. Se on vanhempi ja kokeneempi ja kaikkein pystyvimmässä asemassa. Oman ikäiselle on helpompi haistattaa vitut."
Siinä kassaneitejä jututtaville palstasedille. Ottakaa kestohaistatteluna ja antakaa niiden tyttöjen olla rauhassa.
Mikä on pystyvin asema?
En tiedä, mutta mitä olet mieltä siitä, että keski-ikäiset miehet häiriköivät seksuaalisesti lukiolaistyttöjä näiden ollessa töissä?
Tää on mielenkiintoinen ilmiö, josta ei minun elämänpiirissäni ole mitään havaintoa. Olen 29v nainen, normaalivartaloinen ja tavallisen näköinen, istunut kaupan kassalla melkein 13 vuotta tai enää en tee kuin satunnaisesti niitä töitä, mutta koskaan ei tavallinen keski-ikäinen mies ole häiriköinyt seksuaalisesti. On sanottu ole hyvä ja kiitos ja hyvää päivänjatkoa jne. Enemmän ongelmia on ollut humalaisista nuorista naisista, omanikäisistä. Naisen huutama "saatanan lehmä" ei ole seksuaalista ahdistelua, se on itseilmaisua?
Eli koska sinua ei ole ahdisteltu kaupan kassalla niin muut nuoret naiset selvästi valehtelevat joka paikassa, jossa seksuaalisen ahdistelun yleisyyyttä tuodaan ilmi? Olet ollut onnekas.
Sanoinko noin? Ei kirjoituksessani ollut sanaakaan valehtelusta, kunhan totesin, että omassa elämänpiirissä tässä melkein jo 30 vuoden korkeassa iässä ei ole moista havaintoa. Johtuuko se ikäerosta vai mistä, mutta ei noin 10 vuotta sitten kaupan kassalla tehty seksuaalisia ehdotuksia tai esitelty elintä, vaikka nyt lukiolaistytöt joutuvat moista päivittäin kokemaan. Jotain on muuttunut koko yhteiskunnassa, jos asiakkat käyttäytyvät noin.
Sinä olet ollut onnekas. Minä olen viisikymppinen nainen, jota keski-ikâiset ja vanhemmat miehet ahdistelivat alakouluiästä lähtien. Useimmilla ystävilläni on samoja kokemuksia. Tutkimukset kertovat ilmiön yleisyydestä. Täytyy olla sokea tai pahantahtoinen, jos sitä haluaa minimoida. Puhumme kuitenkin usein lapsista ja nuorista seksuaalirikosten kohteena.
Muista tuoda mahdollisille lapsenlapsillesi julki, millaisia miehet ovat. Opeta heidät vihaamaan mahdollisimman varhain, että osaavat olla kadulla varuillaan, kun setämies kävelee jossain vastaan.
Minusta teidän miesten kimppauhriutuminen on nyt vähän säälittävää, kun puheena on tyttöihin ja nuoriin naisiin kohdistuva ahdistelu, joka on useassa tapauksessa rikollista. Olisiko teidän mahdollista suhtautua siihen kuin vastuulliset aikuiset? Se auttaisi asiaa.
Mitäs jos juttelisit niille ahdistelijoille. Täällä te miesvihaajat alatte aloituksesta alkaen kirjoittamaan "miehistä"
Miehet sitä, miehet tätä. Sitähän te haettekin, ei keskustelulla ole muuta tavoitetta kuin miesten syyllistäminen.
Kerro omin sanoin, miksi tämä aloitus?
Seksuaalirikollisuus on sukupuolittunutta. Ei sitä tarvitse peitellä. Se on ihan tunnettu fakta.
Ei pidä paikkaansa. Naisten rikollisuutta ei oteta vakavissaan koska sinullakin on tuo asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista saada tutkimustietoa, kuinka paljon erityisesti suomalaisten miesten kohdalla naisten ahdisteluun vaikuttaa alkoholi. En usko mitenkään, että suomalainen 30-vuotias Miikka menisi tuolla kadulla yksin ollessaan selvinpäin lääppimään nuoria naisia. Kuningas alkoholi tässäkin on keskeisesti mukana.
Mikä ihmeen tekosyy se alkoholi oikein on? Ihan yhtä lailla ihminen on vastuussa käytöksestään oli kännissä tai ei.
Joku syy se on, koska suomalainen mies tuskin ahdistelee selvinpäin ja yksin kulkiessaan kauppareissun yhteydessä. En ole ainakaan minä koskaan elämäni aikana tällaista todistanut.
Ohis. Olen kohdannut ahdistelua suomalaiselta mieheltä keskellä päivää ja selvinpäin. Yritti jopa repiä minua rappukäytävään. Toisen kerran kauppakeskuksessa suomalainen mies ei päästänyt minua ulos hissistä ja vaati että hymyilisin hänelle. Ihan selvinpäin olevalta vaikutti sekin. Kolmannen kerran suomalainen mies tuli takaani ja tarttui käteeni kun olin noussut ulos bussista, ja yritti suostutella tulemaan luokseen. Sanoin monta kertaa ei, ja että päästää irti. Vasta kun kaivoin toisella kädellä puhelimen ja näppäilin hätänumeron niin päästi irti. Neljännen kerran kaupan pihassa nousin autosta niin viereisessä autossa oleva miesporukka vislaili ja huuteli. Näistä toivottavasti ainakin kuski oli selvinpäin.
Mulla olisi näitä tarinoita paljon lisää. Paljon. Lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on väittänyt, että kaikki ihmiset kokee seksuaalista ahdistelua? Ja miksi ihmeessä vähättelet ja kiellät kokemaani ahdistelua?
Jotkut naiset ilmeisesti kokevat että kyseessä on joku kunnia. Koska heitä ei ole ahdisteltu, niin ei kukaan muukaan voi saada enemmän huomiota eli ketään ei ole ahdisteltu.
Teinien ahdistelu perustuu valtaan. Minäkin olin hyvin tyttömäisen ja herttaisen oloinen, eli sain hullun määrän lähmimisiä ja ehdotuksia koska vaikutin siltä etten sano takaisin. Joku seksikkäämpi kipakampi tapaus tuskin moista edes kohtaa, se seksi kun on ihan toissijaista tuossa. Olennaista on näyttää sille nuorelle paikkansa. Aikuiselle tai riittävän pontevalle ei voi ja ne jätetäänkin rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pystyvin asema?
Kerron nyt vielä kerran: meillä vauvapalstan miehillä ei ole mitään tarttumapintaa naisten seksuaaliseen ahdisteluun. Me emme tiedä, miltä tuntuu ahdistella naista tai miltä ahdistellusta naisesta tuntuu. Me emme tiedä, miltä tuntuu naisten kutsuvat katseet tai miltä tuntuu olla mies, joka lähtee baarista naisen kanssa kotiin harrastamaan yhden yön seksiä. Ilman sitä ahdistelua siis. Olemme täällä siksi, että me olemme epäonnistuneet naisten kanssa kaikessa muussa, paitsi juuri siinä ahdistelussa. Siinä olemme onnistuneet: kukaan nainen tuskin on joutunut täällä olevien miesten ahdistelemaksi.
Oliko sinulla keskusteluaiheeseen jotain sanottavaa? Siihen että lukiiolaistytöt kokevat viikoittain seksuaalista ahdistelua?
Tee omista ongelmistasi ihan oma ketju.
Jokainen ymmärtää, että ne setämiehet ahdistelevat nuoria tyttöjä palveluammatissa, koska nuoret eivöt osaa vielä puolustautua, eivätkä uskalla sanoa vastaan, kun ovat töissä palveluammatissa, jossa pitää olla ystävällinen asiakkaille.
Ne ahdistelijamiehet eivät ikinä käyttäydy samalla lailla jotain sellaista kohtaan, joka on heitä itseään ylempänä arvoasteikossa. Kukaan ei esim ahdistele omaa esimiestään, koska se esimies voi antaa vaikka potkut.
Kyse on puhtaasti pahantahtoisesta vallankäytöstä, ei mistään iskemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näitä asioita käsitellään kotona ja kouluissa? Millaista seksuaalikasvatusta nuoret saavat? Minulla ei ole lapsia, joten en tiedä.
Tuon kouluterveyskyselyn tulokset ovat kyllä huolestuttavia. Miehet ovat käytöksessään rajattomia. Muistan sen kyllä omastakin nuoruudestani. Tuntui ettei omilla mielipiteillä ja tahdolla ollut mitään merkitystä. Ahdistelivat, koska halusivat ja pystyivät, minusta välittämättä.
Tässä on pojille polttoainetta naisilta itseltään: "Mä tykkään, että mies niinkuin ottaa, mitä se haluaa. En halua, että mies on sellainen tossukka, joka ei uskalla lähestyä naista ja osoittaa kiinnostustaan. Sitä paitsi, jos mies odottaa mun lähestyvän, niin se on sit kyllä ihan perässävedettävä suhteessakin".
Eli edelleen odotetaan, että mies on röyhkeä, dominoiva ja ottaa naisen niin halutessaan.
Nyt on kysymys teinitytöistä ja aikuisista miehistä! Voin kertoa sinulle, ääliö, ettei yksikään teinityttö halua vanhaa setämiestä ottamaan yhtään mitään tai edes lähestymään.
Miksi yleistät asioita iän ja sukupuolen perusteella? Eikö sen pitäisi olla aika vanhentunut käytäntö.
koska nuo provoaa ja polarisoi.
Mutta palstalla ei ole miesvihaa :)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ymmärtää, että ne setämiehet ahdistelevat nuoria tyttöjä palveluammatissa, koska nuoret eivöt osaa vielä puolustautua, eivätkä uskalla sanoa vastaan, kun ovat töissä palveluammatissa, jossa pitää olla ystävällinen asiakkaille.
Ne ahdistelijamiehet eivät ikinä käyttäydy samalla lailla jotain sellaista kohtaan, joka on heitä itseään ylempänä arvoasteikossa. Kukaan ei esim ahdistele omaa esimiestään, koska se esimies voi antaa vaikka potkut.
Kyse on puhtaasti pahantahtoisesta vallankäytöstä, ei mistään iskemisestä.
Kerro toki miten tuo eroaa naisten tekemästä ahdistelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä et olekaan ihan niin mallikelpoisen näköinen, mikä herättäisi joidenkin himot.
Kunhan tuli mieleen.
Voi olla, mutta känniset naiset silti ahdistelee kaupungilla. Mikäs sen selittää?
Miesten välisissä jutuissa ulkonäkö merkitsee 100 %. Ei kukaan vanhempi ukko kyylää uimahallissa saman ikäisiä, löysiä ja mahakkaita ukkoja. Vaan nimen omaan hoikkia ja nuorekkaita.
Naiset kokee miehessä kiinnostavaksi paljon muitakin ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pystyvin asema?
Oliko sinulla keskusteluaiheeseen jotain sanottavaa? Siihen että lukiiolaistytöt kokevat viikoittain seksuaalista ahdistelua?
Tee omista ongelmistasi ihan oma ketju.
Tekee rikosilmoituksen?
Tiedätkö edes mitä on seksuaalinen ahdistelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelkaa toki, mitähän kesksuteltavaa tuossa aloituksessa on.
Ole käyttämättä sanaa "miehet" jos pystyt.
Tässä aiheessa sen käyttö on hyvin perusteltua ja tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta mieheni harrastaa uimista ja nuorempana tuollaista oli riesaksi asti. Kerran yksi homopari lähti seuraamaan mieheni autoa ja mm soitti työpaikalle. Viimeksi jotain tuon suuntausta tapahtui kun mieheni oli juuri ja juuri täysi-ikäisen poikamme kanssa uimahallissa. Ei ole poikaa sen jälkeen kiinnostanut uiminen. Ei teinipojatkaan koe noita tilanteita neutraaleina vaan kyllä ne ahdistaa poikiakin.
Tyttäreni on naisten puolella kokenut samaa. Nauset saunassa mastuboivat ja ehdottelivat. Lähtivät seuraamaan, uivat samalla radalla ja ohittaessaan "vahingossa" koskettelivat.
Mikä h...lvetti naisia vaivaa?
Satasesta vetoa ettei sulla ole tytärtä.