Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varuskunta missä kävin armeijan oli ihan yltiöhomeessa

Vierailija
01.09.2023 |

Ihmiset sairastuivat aina lomilta tullessaan outoon kurkkukipuun ja huonovointisuuteen mutta itse lomilla ei ollut mitään ongelmia ja tämä sama jatkui toistamiseen kokoajan.
Asiasta yritettiin puhua paikan johtohenkilökunnalle mutta kaikki vain sivuuttivat koko asian eivätkä kuunnelleet.
No onneksi pääsin pois sieltä ennenkuin henki meni.
Tulevat varusmiehet tarkkaillaa vointianne, nämä ihmiset eivät välitä teidän terveydestänne ollenkaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kävit??? meilläkin oli sama!

Vierailija
42/48 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko torppa niin homeessa ettei sieltä edes saanut kuvia Facebookiin...?

Vierailija
44/48 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käymä varuskunta on lakkautettu. Katsoin google mapista ja youtubesta videoita tästä paikasta. Luonto on jätetty villiin tilaan kasvamaan. Vähän surullista miten on vain hylätty. Osa puista ja rakennuksista näyttää erilaiselta. Sijainti on tärkeä ja tuo alue otetaan käyttöön heti kun valmiustasoa nostetaan. Minun aikana oli hyvin hoidettu, eikä ollut hometta.

Vierailija
45/48 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä missäilijä-aloittajan kielioppi vielä pahemmassa homeessa

Vierailija
46/48 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia pillittäjiä ovat nykyajan armeijalaiset. Ettei vain olisi tyttölapsi taas asialla. Ei homeet haitanneet veteraaneja eikä myöhempiäkään sukupolvia.

Vierailija
47/48 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia pillittäjiä ovat nykyajan armeijalaiset. Ettei vain olisi tyttölapsi taas asialla. Ei homeet haitanneet veteraaneja eikä myöhempiäkään sukupolvia.

No ei kai sitä rauhan aikana kannata ehdoin tahdoin nuorten terveyttä tuhota. Ikäluokatkin koko ajan pienempiä niin ei ole yhtään varaa nuoriin sairaseläkeläisiin homealtistuksista.

Joo ja meilläkin oli kasarmi homeessa. Ja asbestilla kyllästetty. Se meni vihdoin remonttiin kun aloitin palveluksen,  todennäköisesti kun joku kantahenkilökunnasta oli valittanut asiasta. No me jouduimme ojasta allikkoon, väistötiloihin vanhoihin puukasarmeihin joiden piti olla paremmassa kunnossa. No eivät olleet. Painovoimainen ilmanvaihto ja jos ei nukkunut ikkuna auki niin aamulla ilma oli niin paksua, että sitä olisi voinut veitsellä leikata. Tuskin lienee tarpeen sanoa, että kurkkua ja silmiä kutitti jatkuvasti.

Vierailija
48/48 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuun prikaatissa oli minun aikaan monta kassua (II/15). Aloitin huoltokomppaniassa ja se kasarmi oli sellainen, jossa kaikki yski ja oireili koko ajan. Valan jälkeen siirryin esikuntakomppaniaan ja mitään ongelmia ei ollut kellään. Ihan selvästi siellä huoltokomppanian tiloissa on homeongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme