Deitti ei halunnut deittailla vesimiehiä
Vesimiehet ovat kuulemma liian hankalia tapauksia. :D
Uskooko naiset yleisesti tämmöiseen soopaan?
Joku toinenkin horoskooppi oli no way, mutta en muista mikä se oli.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vesimies on tyypillisesti riippumaton, eli kaipaa omaa tilaa ja jos ei sitä saa saattaa ahdistua ja muuttua hankalaksi. Tämä tilan kaipuu on hänellä kuitenkin enemmänkin henkistä kuin fyysistä laatua, vesimies siis tarvitsee tilaa ja rauhaa omille ajatuksilleen ja kiinnostuksen kohteilleen. Hän ei jaksa aina olla seurallinen tai seurustelemassa milloin mistäkin päivän polttavasta "turhanpäiväisyydestä", vaan uppoutuu mieluummin syvällisempään ajatusten virtaan.
Koska vesimies ei ole kovin riippuvainen muista ihmisistä ja vetäytyy herkästi omien ajatustensa ja kiinnostuksen kohteidensa pariin, hän saattaa vaikuttaa ulospäin joskus kylmältä tai etäiseltä. Sitä hän ei kuitenkaan ole, kyllä hän muista välittää, vaikkei joka hetki tahdo kainalossa kyhnätäkään.
Vesimies on siis ajattelija/pohdiskelija jota kiinnostavat usein erilaiset arvot sekä uudet ideat ja ideaalit. Hän on myös luotettava sekä huolellinen. Päämäärätietoisuutta ja keskittymiskykyä löytyy ainakin omien kiinnostuksen kohteiden osalta. Kovin käytännöllinen hän ei taida useinkaan olla.
Vesimies on useimmiten suht älykäs ja saattaa olla kiinnostunut tieteestä ainakin sen joillain osa-alueilla, kuten psykologiasta, tähtitieteestä tai historiasta (ne kiinnostuksen kohteet).
Tunnetuimpia vesimiehiä ovat esim Abraham Lincoln, Thomas Edison, Franklin D Roosevelt, Amadeus Mozart, Charles Darwin, Ronald Reagan ja Galileo Galilei.
Edellä kuvatun mukaisesti vesimies ei taida olla kumppani ihan kenelle hyvänsä. Hän on yleensä sen verran erikoislaatuinen ihminen että vaatii myös jollain tapaa erikoislaatuisen kumppanin. Sellaisen joka osaa häntä ymmärtää, joka jaksaa arvostaa hänen tarvettaan ajatella, joka osaa antaa sopivasti tilaa kuitenkaan fyysisesti liikaa etääntymättä. Vesimies voisi hyötyä puolisosta, jolla on jalat lähempänä maan pintaa, joka osaa hellästi ohjailla puolisoaan niin, ettei hän aivan jatkuvasti liitele tästä maailmasta irrallaan. Arvokasta voisi olla myös taito opettaa vesimiestä arvostamaan kepeämpääkin yhdessä oleilua ja seurassa vietettyä laatuaikaa, edes silloin tällöin.
Hassua, aika moni kohta sopii tuntemaani vesimieheen, väikkäriä väsää jne.
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraavaksi tulee tuollainen hörhö niin lyö turpaan. Saa ainakin kunnon muiston itselleen ja poistuu markkinoilta edes hetkeksi.
Kannatan. Kaikki vesimiehet pois markkinoilta.
Kylähullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä uskoa, mutta jostain syystä ihmiset kyllä käyttäytyy horoskooppiensa mukaisesti. Nuorempana tutustuin aiheeseen, niin tiedän tyyppiesimerkit kaikista ja monista ihmisistä arvaan horoskoopin ennen kuin sanovat.
Ensimmäinen ja viimeinen suhde on ollut vesimiehen kanssa. Ovat vapaita sieluja niinkuin minäkin kaksonen. Tunnepuolella vaikea näyttää ja avautua, mutta teoin kyllä näyttävät mitä toinen merkitsee. Noh, hyvässä ja pahassa.
Itse olen haksahtanut kaksi kertaa leijonaan. Paha virhe. En kyllä sulkisi poiskaan parin etsintä tilanteessa jos potentiaalinen tulisi vastaan. Ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä.
Entä vastamerkin merkitys?
Haluatko tarkentaa kysymystä? Itselläni se vastamerkki olisi jousimies. Kokemuksena lähinnä pitkät läheiset ystävyyssuhteet, jotka päättyvät yhtäkkiä räiskähdellen.
Kaikilla merkeillä tosiaan on omat polariteettinsa ja muutkin juttunsa. En lähtisi neuvomaan muille, että älä ala seurustelemaan leijonan kanssa kun ovat niin hankalia. Suhde ei varmastikaan ole niin hankala jonkun toisen merkin kanssa. Sellaisen, joka osaisi nostaa toisen jalustalle, mitä kaksonen ei tee.
Minä en sinänsä usko horoskooppeihin mutta kummallisen hyvin kuvaus rapu horoskoopista silti osuu minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vesimies on tyypillisesti riippumaton, eli kaipaa omaa tilaa ja jos ei sitä saa saattaa ahdistua ja muuttua hankalaksi. Tämä tilan kaipuu on hänellä kuitenkin enemmänkin henkistä kuin fyysistä laatua, vesimies siis tarvitsee tilaa ja rauhaa omille ajatuksilleen ja kiinnostuksen kohteilleen. Hän ei jaksa aina olla seurallinen tai seurustelemassa milloin mistäkin päivän polttavasta "turhanpäiväisyydestä", vaan uppoutuu mieluummin syvällisempään ajatusten virtaan.
Koska vesimies ei ole kovin riippuvainen muista ihmisistä ja vetäytyy herkästi omien ajatustensa ja kiinnostuksen kohteidensa pariin, hän saattaa vaikuttaa ulospäin joskus kylmältä tai etäiseltä. Sitä hän ei kuitenkaan ole, kyllä hän muista välittää, vaikkei joka hetki tahdo kainalossa kyhnätäkään.
Vesimies on siis ajattelija/pohdiskelija jota kiinnostavat usein erilaiset arvot sekä uudet ideat ja ideaalit. Hän on myös luotettava sekä huolellinen. Päämäärätietoisuutta ja keskittymiskykyä löytyy ainakin omien kiinnostuksen kohteiden osalta. Kovin käytännöllinen hän ei taida useinkaan olla.
Vesimies on useimmiten suht älykäs ja saattaa olla kiinnostunut tieteestä ainakin sen joillain osa-alueilla, kuten psykologiasta, tähtitieteestä tai historiasta (ne kiinnostuksen kohteet).
Tunnetuimpia vesimiehiä ovat esim Abraham Lincoln, Thomas Edison, Franklin D Roosevelt, Amadeus Mozart, Charles Darwin, Ronald Reagan ja Galileo Galilei.
Edellä kuvatun mukaisesti vesimies ei taida olla kumppani ihan kenelle hyvänsä. Hän on yleensä sen verran erikoislaatuinen ihminen että vaatii myös jollain tapaa erikoislaatuisen kumppanin. Sellaisen joka osaa häntä ymmärtää, joka jaksaa arvostaa hänen tarvettaan ajatella, joka osaa antaa sopivasti tilaa kuitenkaan fyysisesti liikaa etääntymättä. Vesimies voisi hyötyä puolisosta, jolla on jalat lähempänä maan pintaa, joka osaa hellästi ohjailla puolisoaan niin, ettei hän aivan jatkuvasti liitele tästä maailmasta irrallaan. Arvokasta voisi olla myös taito opettaa vesimiestä arvostamaan kepeämpääkin yhdessä oleilua ja seurassa vietettyä laatuaikaa, edes silloin tällöin.
Pitää pääosin kyllä paikkansa.
Olen itse vesimies ja ymmärrän täysin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sinänsä usko horoskooppeihin mutta kummallisen hyvin kuvaus rapu horoskoopista silti osuu minuun.
Ravut ovat ihania. Päältä kovakuorisia, mutta sisältä tunnemössöä.
Höpsö, se sanoi vaan, ettei tarvinut keksiä muita selityksiä. Mä ite käytän samaa, vaikka en usko horoskooppeihin pätkääkään. Mukavampi sanoa niin, kuin että olet muuten vääränlainen ja haiset pahalle.
Naiset?
Yksi nainen.
Minä uskon sporalogiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse vesimies ja ymmärrän täysin.
Mikähän siinä muuten on, että vesimiehet tuntuu olevan jotenkin inhotuin merkki noin niinkuin parisuhde mielessä? Joskus oli siitä joku kyselykin täällä. Vesimies taisi olla voittaja ja kaksoset ja Vaaka aika korkealla listassa
Olen monesti tiennyt ihmisen horoskoopin ihan vain tutustumalla häneen, joten kyllä niissä vinha perä on. Mutta aurinkomerkki on vain pintaraapaisu, joten en millään lähtisi sillä perusteella kumppania etsimään. Ja horoskooppi kertoo vain tempperamentista ja noin yleensä luonteesta, ei esimerkiksi arvoista, jotka vähintään yhtä tärkeä kriteeri, tai tärkeämpi parin valinnassa kuin luonne.
Kaveri käyttää tätä samaa kun ei viitsi miehelle alkaa selittämään miksi tämä oikeasti on vastenmielinen.