***SYYSKUUN SISSIT*** to-su vko 51
Tervehdys Sissit!
Päiväpinoon ei sitten kuitenkaan kovasti ehditty kirjoittelemaan, niin jospa kokeiltaisiin tässä vaiheessa tälläistä viikon loppun pinoa?
Taitaa kyllä tuo lähestyvä aatto pitää porukkaa sen verran kiireisenä, että pinoutuminen jää taka-alalle?
Tänään olisi viimeinen työpäivä (tai siis ilta) ennen aattoa kun huomenna olisi pekkasvapaa. Hyvä niin, sillä koko viikon olen mennyt kuin heikkopäinen ympäri kyliä ja jouluvalmistelut on vielä pahasti vaiheessa.
Viime hetken vinkkiä kaipaisin kun en keksi mitään lahjaa 10v ja 13v tyttösille? Tytöillä kun on sitä tavaraa ihan omasta takaa kovasti paljon ja mitään " turhaa" ei tee mieli ostaa kenellekkään.
(.) Edelleenkään ei mitään oirehdintaa mihinkään suuntaan. Väsyttää ja viluttaa, mut niitä en oireiksi laske tämän flunssan kourissa. Sitkeä pöpö tuntuukin olevan kun nyt jo puolitoista viikkoa on pitänyt otteessaan.
Nyt eteisen maton pesuun että se ehtii kuivumaan ennen aattoa!
Leppoisaa torstaita kaikille!
-Rimpe- kp 21/n.26
Kommentit (26)
Ei noussu lämmöt tänään ei ja tein sit mielenkiinnosta taas ovistestin vaikka olin varma että se on jo negaa, niin eikö mitä, selvä plussa vieläkin. Siis lh-huippu jo kolmatta päivää. Jostain luin joskus että pitkittyny lh-huippu voi merkata, ettei munasolu meinaa irrota, no sopis kuvaan sekin. Millä hyppyjumpalla sen voin ravistella irti? :D No siis oikeesti kyl harmittaa, taitaa mennä tämäki kierto nyt ihan metsään. Hmph!
Nyt mennään mummulaan jossa nukutaan minä ja mies ja lapsi samassa huoneessa, joten siellä ei kyllä peuhut enää oikein onnistu, eli nyt pitää sit vaan toivoa, että munis irtoaa tänään. Mut sekin on kummaa, ettei tässä kierrossa ole ollut mitään oviskipuja, ei mitään. Ihan mystistä.
No onneksi nyt tulee joulu niin saa muuta ajateltavaa. Oikein hyvää joulunaikaa kaikille!!! Ja plussia niille jotka ehkä jo testailevat nyt joulun aikaan!!!!
Koralli73 kp 18/???? yk6
en ehdi enää ennen aattoa koneelle, joten toivottelen mukavat joulut nyt jo. testin tein ja negaahan senäytti niinkuin arvelinkin, olotila on vaan taas mitä on, mutta onpahan nyt varmuus siitä asiasta.
Koralli, en oo kuullutkaan että piktittynyt lh-huippu tarkottas sitä että ovis jää tulematta, atidetaan olla samassa veneessä tämän kierron suhteen, mullakin kesti 2pv ne viivat testissä(yleensä menee hetkessä ohi) ja kivut ei oo olleet lähellekkään semmoset kuin normaalisti, enkä osaa edes arvella kummalta puolelta munis on lähteny. Suosiolla jätän tämän kierron piinailut vähemmälle ja suuntaan ajatukset uuteen työpaikkaan jossa alotan 1.1.2007. kiertopäivistäkään ei oo nyt hajua, menkkoja odottelen tulrvaksi ekalla viikolla.
kaikille Sisseille ja plussaista oloa!
t. Katarina kp10/25-28
Talo on siisti, kaapit pursuu herkkuja, paketit odottaa pieniä malttamattomia sormia, tuoksuu joululle!
Lunta ei ole vaan laulun sanoin: Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta... Joulumaa kun jokaiselta löytyy sydämestä.
Oikein Rauhallista Joulua Kaikille!
-Rimpe- kp24/n26
Testasin aattoaamuna (kp 26/25-32) negaa. En siltikään usko siihen ihan täysin, koska mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia kuin ekaa odottaessa. Acon 10:llä testasin ja siinä lukee, että aamuvirtsasta testataan. Mietin voiko se vaikuttaa tulokseen, että olin kuitenkin käynyt yöllä (pari tuntia ennen aamua) pissalla??? No sainpahan juoda hyvällä omalla tunnolla aattona viiniä ja glögiä :-)
Katsotaan nyt mitä tuleman pitää.
Hyvää joulua kaikille!!!
aamulla käytiin kattelemassa talotehtaalla että mimmosesta paikasta se meidän tuleva talo sit tuleekaan :))
kiva kuulla että suurella osalla on ovis kuitenki havaittu.
mie oon ite nyt ihan sekaisin, tikkuja en oo käyttäny sit viime maanantain milloin viiva oli jo taas ihan himmeä. yleensä ovsikipu on aivan kamalaaja tiedänt asan tarkkaan kummalta puolelta munsi lähtee ny ei mitään havaintoa kipua on ollu tasaseen kummallakin puolella :( eilsiestä asti olen lärsinyt älyttömistä menkkamaisista kivuista, oksettaa koko ajan, vatsa on turvoksissa ja ylämahaan sattuu. mietin vain sitä lupaustani mikä viime kierrossa piipaalle annoin, että testaan jos ovis jää tulematta....mies ois jo juoksujalkaa apteekkiin menossa, mutta mua hämää se että kp12-13 oli kuitenkin ovisplussa, ei sitä ennen eikä sen jälkeen..ja aloitinhan minä ne terot jo 3pv syöny, saapahans it ainakin tammikuussa lekurille sanoa että syöty on ohjeen mukaan, keksiköön sit muita keinoja selvittääkseen mikä tässä mättää(sanoi nimittäin terot antaessaan että clomeja en kirjota vaikka rukoilisit muutne teillä on lapsia monta ja tuskinpa näitäkään pillereitä tarttee kaikkia syödä). täytyy nyt vähän funtsia mitä tässä tekeepi, ärsyttävintä on se että ollaan mun vanhemmilla ja kattoo vähän kieroon tätä mun olotilaa...
palaan taas linjoille, toivon mukaan huomenissa :)