Syksy tulee ja taudit alkaa kiertää,mutta 2 teiniä vaan ryntää kotiin tultuaan suoraan jääkaapille ja heittää bussin lattialle pyörineet reput keittiön pöydälle
Pyörittelee vaan silmiään kun sanon että peskää kädet!
Kommentit (27)
Käsien pesusta nalkuttaminen on yhtä turhaa kuin saada laittamaan varrelliset talvikengät eikä varrettomia tennareita hirmupakkasilla. Kyllä ne siitä järkiintyy kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. 5v pesee kyllä kiltisti kädet kotiin tultua mutta 15v menee suoraan huoneeseensa ja käy sänkyyn makaamaan samoissa farkuissa joissa istui kauppakeskuksen lattialla.
Ei teinit välitä. Energiajuomat ja paistopisteen herkutkin korkataan heti kassan jälkeen ilman mitään käsipesuja.
Jaa-a. Minä paha keski-ikäinenkin toimin suunnilleen noin, sillä erotuksella etten juo energiajuomia enkä pahemmin istuskele kauppakeskuksen lattialla. En silti ole juuri koskaan sairaana. Tai ehkä juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta noinhan se perheen vastustuskyky kasvaa kun altistutaan erilaisille pöpöille ja bakteereille. YLIHYGIEENISUUS ON VAARALLISTA!
Et varmaan pese jalkoväliäsi saippualla, kun se pesee itse itsensä?
Eipä tuossa tilanteessa oikein voi muita syyttää, kuin itseään. Sinähän ne käytöstavat olet opettanut/sallinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ne jotka mesoaa nokka pystyssä että "kasvattaa ne kakaranne".
Minulla on kolme lasta ja JOKAISELLE kyllä opetettiin pienenä että käsienpesu kun tullaan ulkoa sisään ja samoin käsien pesu ennen ruokailua. Tämä opetettiin kotona ja päivähoidossa.
MUTTA kun lapsesta kasvaa teini,ei sitä enää kiinnosta! Ostoskeskuksen lattialla maataan kaverin kanssa, käsi samassa sipsipussissa pas""sia kännyköiden näyttöjä hinkaten ja kotiin tultua samat vaatteet päällä sohvalle istumaan,samoilla käsillä juomaan mehua. Vessan ohi kävellään ihan pokkana.
Sun lapsesi tarvitsevat kunnon selkäsaunan.
Kannattaa sitten käyttää siihen jotain kättä pidempää, ja sellaista joka on helposti pestävissä käytön jälkeen, kun muuten voi siitäkin tulla vaikka mitä taudinaiheuttajia!
Sun lapsesi tarvitsevat kunnon selkäsaunan.