Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset aina käskee toistensa nauttia?

Vierailija
01.09.2023 |

Mikä se juttu on että naisten pitää kaikkiin toisten naisten loma- ym. vastaaviin päivityksiin somessa kommentoida että Ihanaa! Nauttikaa! Miehiä se lähinnä huvittaa, ja jos joku mies noin kommentoi toisen miehen päivitykseen niin se on lähinnä vitsi.

En halua vi**uilla, kiinnostaa vaan tietää että mikä se juttu on? Etenkin kun iso osa naisista aina todellisuudessa kadehtii toisiaan jos jollain on asiat mukavammin kuin itsellä, edessäpäin tietysti esitetään jotain ihan muuta.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosielämässä (en ole koskaan ollut somessa pl. tämä palsta) nauttimista toivotellaan, koska ollaan iloisia siitä, että toinen pääsee irti arjesta, ja koska kaikki tietävät, kuinka kivalta se tuntuu.

Vierailija
22/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälle haluaa hyvää. Sen takia sanon usein nauti reissusta, nauti saunasta, nauti parturikäynnistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa tarjoilija tuo ruuat pöytään ja mainitsee :

- nauttikaa!

Usein käynyt näin itselleni. =)

No mä naatinkin kyllä.

Kyllä, kyllä.

Sanoisin muotisanonnaksi tätä myös.

Vierailija
24/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälle haluaa hyvää. Sen takia sanon usein nauti reissusta, nauti saunasta, nauti parturikäynnistä..

Vittuilua toi on. Se ihminen kyllä nauttii jos pystyy.

Vierailija
25/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he itse eivät aina nauti, loma pelottaa!

Lohduttavat itseään...

Vierailija
26/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- nauttikaa!

No mä naatinkin kyllä.

Kyllä, kyllä.

Entä jos on huonoa?

Vierailija
27/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's called emotional support and giving a shit about other people, Steve. Look it up.

Vierailija
28/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuilua toi on. Se ihminen kyllä nauttii jos pystyy.

Sinähän sen parhaiten tiedät? Vai kuinka?!

Vierailija
29/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- nauttikaa!

No mä naatinkin kyllä.

Kyllä, kyllä.

Entä jos on huonoa?

Sit varmaan tuli naatittua huånåa ruåkaa.

Tietää vasta kun maistaa. ;

Itselle nää tilanteet on siitä jutustelusta naattimista vielä enemmän. Pitkän kaavan mukaan istutaan ja turistaan. =)

Vierailija
30/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska toivon, että toinen nauttii lomastaan? Sinulle se on varmaan outo ajatus, että toivoo muille hyvää.

Tottakai kaikki toivoo että lomasta nautitaan. Toi kommentti antaa sellaisen kuvan että kyseisellä henkilöllä on vaikeuksia nauttia lomasta ja nyt häntä tsempataan.

Ihan samaa vittuilua kuulee myös muodossa "nauti siitä kun lapset ovat pieniä" jumankekka, no shit sherlok! Mutta tuletko sä imettämään yöllä näitä kaksosia. Tuutko sä nauttimaan tästä vaipparuljanssista? Tuutko nauttimaan, tuutko? Ai et vai, eikö se ollutkaan niin nautinnollista? Ihan puhdasta vittuilua. "Toivoisin että nautit" no enkö mä saa edes itse päättää nautinko vai en, että ihan siksi nautin, että sulle paskiaiselle tulee hyvä mieli ja toivomukset täyttyy? Ihmiset nauttii jos ne nauttii. Mieluiten sitä nauttisi niistä ikävistä asioista jos se olis mahdollista.

Vierailija
31/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten elämässä on harvoin mitään muuta kuin muiden ihmisten passaamista ja uuvuttavaa puurtamista minkäkin paskapään takia, joten kun vähänkin saa lomaa elämänsä kusipäistä tai ylipäätään vittumaisesta arjesta niin toinen nainen tietää sanoa sitten että nauti, koska se paska alkaa kohta taas.

Vierailija
32/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska toivon, että toinen nauttii lomastaan? Sinulle se on varmaan outo ajatus, että toivoo muille hyvää.

Tottakai kaikki toivoo että lomasta nautitaan. Toi kommentti antaa sellaisen kuvan että kyseisellä henkilöllä on vaikeuksia nauttia lomasta ja nyt häntä tsempataan.

Ihan samaa vittuilua kuulee myös muodossa "nauti siitä kun lapset ovat pieniä" jumankekka, no shit sherlok! Mutta tuletko sä imettämään yöllä näitä kaksosia. Tuutko sä nauttimaan tästä vaipparuljanssista? Tuutko nauttimaan, tuutko? Ai et vai, eikö se ollutkaan niin nautinnollista? Ihan puhdasta vittuilua. "Toivoisin että nautit" no enkö mä saa edes itse päättää nautinko vai en, että ihan siksi nautin, että sulle paskiaiselle tulee hyvä mieli ja toivomukset täyttyy? Ihmiset nauttii jos ne nauttii. Mieluiten sitä nauttisi niistä ikävistä asioista jos se olis mahdollista.

Joo no toi on vittuilua koska kukaan ei nauti tuosta paitsi masokistiset sekopäät.

Vierailija
33/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan onkin paskaa, mutta loma on oletettavasti kiva juttu.

Vierailija
34/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no toi on vittuilua koska kukaan ei nauti tuosta paitsi masokistiset sekopäät.

Vauva-aika on helpompaa kuin elämä uhmäikäisen taaperon kanssa tai jurottavan negatiivisen kanssa.

Vierailija
35/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan tää Siskonpeti-pätkä mieleen. :D Nauti nyt, mikset nauti!

Vierailija
36/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämässä on harvoin mitään muuta kuin muiden ihmisten passaamista ja uuvuttavaa puurtamista minkäkin paskapään takia, joten kun vähänkin saa lomaa elämänsä kusipäistä tai ylipäätään vittumaisesta arjesta niin toinen nainen tietää sanoa sitten että nauti, koska se paska alkaa kohta taas.

Tämä, tämä ja tää se on!

😊

Vierailija
37/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on levinnyt jo miestenkin sanavarastoon. Äskettäin tekstasin kaverille että olen mökillä.

Sain vastausviestin: "Jes, nauti!"

Tosin mikä tuossa sanassa sitten on se ongelma?

M29

Vierailija
38/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En epäile :D Miksi ne naiset tekevät elämästään sellaista? Miksei tekisi itselleen mukavampaa elämää?

Vierailija
39/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan onkin paskaa, mutta loma on oletettavasti kiva juttu.

Miten helkkarissa muut voivat olettaa mitään mun puolesta? Kaikki sanoo ettei saa olettaa ja nyt saa olettaa. Ihmiset on niin tekopyhiä että sotkeentuvat kutomaansa verkkoon joka asiassa.

Vierailija
40/46 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tulee paineita siitä että pitää nauttia lomasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi