Konserttilippu 60e, verenpainemittari 80e, kumman haluat?
Kumman sinä ostaisit, konserttilipun vai verenpainemittarin? Lopputulos on sama, kuolee sitä kumminkin. En osaa päättää kumpi on parempi ostos. Raha ei riitä kuin toiseen ostokseen.
Kommentit (14)
Osta konserttilippu sekä 20€ verenpainemittRi
Konserttilipun. Verenpainetta voi käydä mittaamassa terveysasemien itsemittauspisteillä ja useissa apteekeissa.
Konsertti on kerta kokemus. Järkevämpää sijoittaa asiaan josta on hyötyä pitkään. Itse ostaisin vetenpainemittarin jos olisi tarvetta sille. Mutta nykyajan ihmiset juokseekin elämysten perässä
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Jos sinulla on taipumusta korkeaan verenpaineeseen, ehdottomasti se verenpainemittari.
Jos taas ei ole, sitten ehkä se konserttilippu. Mutta vain ehkä.
Lainaa joltain 5 € niin saat molemmat. Lidlissä on verenpainemittareita 25 €.
Verenpainemittari. En pidä massatapahtumista.
Minä valitsisin verenpainemittarin vaikka olisi 120€
En tarvi verenpainemittaria, joten ottaisin konserttilipun.
Vierailija kirjoitti:
En tarvi verenpainemittaria, joten ottaisin konserttilipun.
Ei täällä kukaan kysynyt tarvitseko sinä mitään
Kun se verenpainemittari on hankittu, se kestää käyttökunnossa vuosikaudet. Kerran ostettuaan sen, voi alkaa säästää konserttilippuihin.
Puolisoni on ostanut oman, koska painetta seurataan ja mitataan päivittäin - apteekkiin mittaamaan on kuitenkin matkaa ja voisi paineet nousta ikävästi kun yrittää myrskyssä ja pakkasessa päästä sinne, eikä ne lähimmät edes päivystä esim. sunnuntaisin.
Käyttötarve siis määrää.
Eivät nämä asiat ole vaihtoehtoisia. Viisas saa molemmat.
Osta verenpainemittari, jos bändi ei ole mikään kauhean tärkeä. Onko se joku suomipoppari, jonka keikka on mahdollista nähdä joskus muulloinkin?
Ei ole järkeä ostaa halvinta verenpainemittari (se 25 euron mittari) vaan kunnollinen joka kestää pitkääään.
Itse valitsisin sen verenpainemittarin ja kuuntelisin musiikkia radiosta (tai jos ei omista radiota niin sitten kännykästä).
Konserttilippu!