Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet saanut kumppanisi himosta hulluuden partaalle ja laukeamaan kovempaa kuin ikinä ennen?

M52
01.09.2023 |

Mitä olet tehnyt tai haluaisit tehdä jotta kumppani nauttisi ihan hulluna ja laukeisi todella kovaa? Miten hän on nauttinut? Miltä se susta on tuntunut? Millainen on tai olisi matka alusta huipulle laukeemiseen asti? Onko orgasmi ollut tajunnan räjäyttävä,runsas arominen vai millainen? Miten tai mihin laukeeminen on tapahtunut, kuinka kovaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi toimii ihan joka kerta.

Vierailija
2/16 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annoin ensimmäistä kertaa oikein kunnollisen pyllyn nuolennan. Aiemmin oli siis nuoltu sitä paljonkin mutta vain ulkoisesti. Nyt työnsin kieltä niin syvälle kuin vain sain, "nussin" kielellä pyllyyn yms. Kun lopetin, pyysi nuolemaan sen toisenkin puolen ja siellähän oli klitoris aivan kunnolla kovana. Sitä ei ollut koskaan pilluakaan nuolemalla tapahtunut. Hämmästyksekseni hän laukesi alle minuutissa pillunnuolemiseen ja ÄÄNEN kanssa. Sitäkään ei ollut koskaan ennen tapahtunut. Ääntä siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erootinen seksi ilta clubilla ja naiselleni joka haluaa... molempiin reikiin yhtä aikaa. Varamies talon puolesta avuksi... Toimii mun daamiin.

Vierailija
4/16 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alku, mainiota 👍🙂. Naisetkin rohkeasti mukaan kertomaan ja kommentoimaan. ap

Vierailija
5/16 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidoin sen kii sängynpäätyyn ja laput silmille. Leikin leluilla, panin, sormetin ja nuolin. Lopetin just ku se oli tulossa. Alotin uudestaan. Tein tän neljästi. Sitten käänsin sen kontilleen ja soin panevani sitä miten itse haluan välittämättä naisen haluista. Aloin panemaan ja upotin sormeni naisen perseeseen. Voi sitä huudon määrää. Pane pane. Lisää lisää. Pillu lypsää kalua ja nainen ulisee perse pystyssä Saa orkkunsa. Romahtaa mahalleen ja siinä kulli pystyssä nostan sen takas kontilleen ja viimeistelen itseni. Toivuttuaan nainen vaan sanoi, että tän vois ottaa joskus uusiksi.

Vierailija
6/16 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta, kun onnistuin kunnolla syväkurkuttamaan miestä, oli ilmeisesti voimakkain hänen orgasminsa.

Katsoin paljon suihinotto videoita, myös Miesten välisiä ja niistä otin oppia. Käytin kieltä myös terskan ja esinahan välissä ja kunnon imu samalla. Ikinä ei oo mies pitänyt sellaista murinaa ja ähkintää jo ennen laukeamista. Ja kun laukesi niin huhhuh mikä ääni lähti ja yleensä on hyvin hiljainen tapaus. Jalat myös vispasi hullun lailla. Itsestä tuntui ihan voittajalta tuon aikana ja jälkeen. Sain myöhemmin vielä kehuja. Mies myös tuli niin lujaa syvälle kurkkuun, että oli pakko nialaista, vaikka en siitä pidä. Sillä hetkellä oli kyllä kiihottavaa.

Vierailija
7/16 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain sänkyyni miehen joka rakasti peppuleikkejä. Siis omalla pepullaan myös.

Miehen sai hulluksi kun kiusoitteli pitkään sieltä sormin ja kielellä. Samalla penistä hyväillen. Lopulta siirryttiin siihen että sain laittaa leluja ja lopulta lannedildoa hänen sisäänsä. En ole moista ennen nähnyt, miten paljon siitä voi mies saada nautintoa ja miten upean orgasmin voi saada.

Kyllähän siinä itsekin hulluuden rajalle kiihottui kun näki miehen ääntelemässä täysin minun "armoilla", pystyi näkemään eri asennoissa, samalla hieroa kalua ja vartaloa. Tämän jälkeen ymmärsin vähän paremmin miltä tuntuu miehistä kun he ottavat naisen. Aivan älyttömän kiihottavaa

Vierailija
8/16 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia kokemuksia, hyvä te👍🙂! Ap

Vierailija
9/16 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitomisleikeillä. Kiinnitin avopuolisoni sänkyyn käsistä ja nilkoista, peitin silmät ja kiinnitin vibran hänen haaroväliinsä, niin ettei hänellä ollut mitään mahdollisuutta estellä vibrautumista. Pistin vibran päälle ja kerroin että tulen 20 min päästä naimaan häntä, joten hänen on pidäteltävä orgasmin tulemista. Lähdin muka pois, mutta jäin salaa katsomaan oven raosta. Ei mennyt kauaa kun sai ensimmäisen orgasminsa, sitten toisen ja lopulta squirttasi hirveän huudon kanssa, jo paljon ennnen kuin 20min oli kulunut. Tuon jälkeen tulin ja sanoin että 20min on kulunut, jonka jälkeen vielä "pakko" nain häntä. Kertoi että oli parasta mitä hänelle on ikinä tapahtunut. On uusittu varmaan 100krt tämä, vähän eri asennoissa ja paikoissa, mutta perus kaava on sama. Häntä "pakko vibrataan" jonka jälkeen naidaan.

Vierailija
10/16 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksän kanssa lienee se kerta kun sain hänet squirttaamaan ensi kertaa. Nuolin pyllyä samalla kun hän leikki satisfyerillä klitalla, ja lopputulema oli aivan omaa luokkaansa.

Edellisessä suhteessa se oli se ainut kerta kun apumiehen kanssa laitoimme hänet ns. sandwichiin. Kuin olisi ollut virtajohtoon kytkettynä koko panon ajan, ja se laukeaminen Huh huh, sitä kyllä muistelen edelleen.

Vierailija
11/16 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vaimolle teppuradan, hän tuli yläkerrasta vain yömekko päällään ja pisti siteen silmille ja tein kaikenlaisia tekoja, mitkä aiheutti väristyksiä hänelle ja lopuksi nostin pöydälle nuoltavaksi, klitoris oli kovempi mitä koskaan ja lopuksi pantiin kuin eläimet. Vaimo sanoi myöhemmin ettei tiennyt alun jälkeen missä on, niin meni sekaisin.

Vierailija
12/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt tai haluaisit tehdä jotta kumppani nauttisi ihan hulluna ja laukeisi todella kovaa? Miten hän on nauttinut? Miltä se susta on tuntunut? Millainen on tai olisi matka alusta huipulle laukeemiseen asti? Onko orgasmi ollut tajunnan räjäyttävä,runsas arominen vai millainen? Miten tai mihin laukeeminen on tapahtunut, kuinka kovaa?

Pukeuduin samalla tavalla kuin nainen kenen erään kerran näin itse jossain asussa ja tästä olen miehelleni joskus tuhman seksin aikana maininnut.

Tämä nainen on sellainen josta mieheni pitää.Laitoin myös hiukset samalla tavalla kuin tuolla naisella on ollut .

Puhuin itseäni tuon naisen nimellä kun rakastelimme ja mieheni oli tosi kovana.Hän kävi todella kuumana silloin.Tunsin mieheni kalun olevan tosi kova ja iso.. Rakastelimme kiihkeästi ja mieheni nautti todella paljon. Sain itse silloin orgasmin mieheni nuolemana ja yhdynnässä useamman orgasmin.Mieheni laukesi lähetyssaarnaaja asennossa todella kovaa pilluuni ja häneltä tuli spermaaa paljon.Laukesin itsekin..Tämän jälkeen hän jatkoi samantien rakastelua kanssani ja yhdyntä jatkui minun ratsastaessa mieheni päällä. Sain tässä taas orgasmin ja lopulta mieheni laukesi pilluuni.Tämän jälkeen mieheni otti minut takaapäin ja jälleen kerran Sain orgasmin ja mieheni laukesi taas pilluuni.

Sanoin miehelleni, että saa laueta peppuuni.

Mieheni työntyi taitavasti peppuun ja laukesi lopulta sinnekin.

Tämä rajkastelu oli upeaa ja minua ei haitannut yhtään , että koko rakastelun ajan olin roolileikissä kaverini.

Vierailija
13/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeuduin samalla tavalla kuin nainen kenen erään kerran näin itse jossain asussa ja tästä olen miehelleni joskus tuhman seksin aikana maininnut.

Tämä nainen on sellainen josta mieheni pitää.Laitoin myös hiukset samalla tavalla kuin tuolla naisella on ollut .

Puhuin itseäni tuon naisen nimellä kun rakastelimme ja mieheni oli tosi kovana.Hän kävi todella kuumana silloin.Tunsin mieheni kalun olevan tosi kova ja iso.. Rakastelimme kiihkeästi ja mieheni nautti todella paljon. Sain itse silloin orgasmin mieheni nuolemana ja yhdynnässä useamman orgasmin.Mieheni laukesi lähetyssaarnaaja asennossa todella kovaa pilluuni ja häneltä tuli spermaaa paljon.Laukesin itsekin..Tämän jälkeen hän jatkoi samantien rakastelua kanssani ja yhdyntä jatkui minun ratsastaessa mieheni päällä. Sain tässä taas orgasmin ja lopulta mieheni laukesi pilluuni.Tämän jälkeen mieheni otti minut takaapäin ja jälleen kerran Sain orgasmin ja mieheni laukesi taas pilluuni.

Tämä rajkastelu oli upeaa ja minua ei haitannut yhtään , että koko rakastelun ajan olin roolileikissä kaverini.

Sallisitko miehesi olla tuon naisen kanssa sängyssä?

Vierailija
14/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallisitko miehesi olla tuon naisen kanssa sängyssä?

Sallisin.Hänellä on lupa olla tuon naisen kanssa ja muutamaa muutakin lupa koskee.

Vierailija
15/16 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin uuteen mieheen, jolla oli takanaan pitkä selibaatti. Hän olisi ollut valmis vaikka saman tien.

Koska olen itsekin ollut viime vuodet liki ilman ja olen muutenkin melko varovainen, lykkäsin ensi tapaamista. Seksiä oli vasta seuraavana päivänä. Mietin aidosti, tahdonko vai en.

Tulihan siinä lakanapyykkiä ja petarikin meni pesuun.

Vierailija
16/16 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saan laukeamaan rajuiten kun härnään kauan, suu ja kädet käy lähellä ja koskettelee kevyesti terskaa, kiveksiä, välilihaa ja persettä, liukastan sormia ja liu'utan ihan vähän sisään, kun lantio on niin levoton että on työntämässä itseään suuhuni ja sormeani vasten, en anna vieläkään kaikkea vaan hyvin vähän kerrallaan. Kun mieheni lopulta saa tulla suuhuni, on orgasmi todella raju. Joskus on sormi/dildo samalla sisässä. Yleensä en vain itse malta olla tarpeeksi hidas kun olen niin kiihottunut näkemästäni ja jos on päätetty hoidella vain mies, yleensä runkkaan itseni minuutissa rajuun orgasmiin kun hän on mennyt pesulle.

Vastavuoroisesti samalla tavalla kiusoittelemalla ja härnäämällä hän saa minulle minuutteja kestäviä rajuja orgasmeja, joskus orgasmit toistuvat niin että jokainen sormien liike aiheuttaa uuden aallon ja voin saada kymmeniä orgasmeja saman kerran aikana. Saan näitä sekä sormin, nuollen että yhdynnässä. Parasta on kun pari työntöä ja taas uusi orgasmiaalto nostaa huippuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan