Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meikkaat?

Vierailija
01.09.2023 |

Miehet eivät pidä meikatuista naisista ja heität rahasi hukkaan kosmetiikkateollisuuteen ja saat haitallisia kemikaaleja ihosi kautta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan harvoin ja jos meikkaan, useimmiten laitan kulmakarvat kuntoon. Ovat erittäin vaaleat ettei niitä edes erota, joten suurimman osan ajastani olen täysin ilmeetön 😅

Minun tyttärelläni on vaaleat hiukset ja aivan vaaleat ja hennot kulmat, ja hän ei missään nimessä ole ilmeetön.

Se look täytyy osata kantaa, ja silloin siitä tulee aivan upean yksilöllinen.

Sinun tyttäresi ei ole kuitenkaan yhtä kuin kaikki vaaleakulmaiset naiset. Vaikea saada naamaan ryhtiä, kun on lähes läpinäkyvät kulmat ja ripset yhdistettynä punakkaan ihoon ja pulleisiin poskiin, vaikka kuinka sen lärvinsä kantaisi.

Vierailija
22/25 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on olemattomat ripset. Ripsivärin kanssa ne näyttävät normaaleilta. Minulla on myös luonnostaan todella tummat silmänaluset. Jos en meikkaa niitä, tulee kyselyitä että onko jotain sattunut, näytän niin väsyneeltä. Meikkaan siis siksi, että en erottuisi joukosta näiden piirteiden vuoksi.

En usko, että esim. miehet edes huomaavat. Naiset varmasti, kun tietävät mitä meikillä voi tehdä ja osaavat katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaksivaiheisen pesun ja kasvoveden jälkeen seerumin, kevyen päivävoiteen (ja aurinkovoiteen kesäisin, muutoin päivävoide uv30 riittää), ja meikin pohjustusvoiteen. Sitten meikkivoiteen ja consealerin. Puuteroin, laitan poskipunaa, ehostan kulmat kynällä ja kulmavärillä, laitan kahta-kolmea luomiväriä, kajaalia, ripsiväriä ja huuliin rajauksen sekä huulipunan ja teen tämän kaiken niin että lopputulos on harmoninen ja kuulas, koska osaan meikata.

Vierailija
24/25 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytän mieheltä ilman meikkiä. En kyllä meikkaa kun silmät.

Vierailija
25/25 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, koska on kiva näyttää vähän kivemmalta, kun ikääkin tulee. Toiseksi olen harjoitellut meikkaamista jo teinivuosista asti ja toivon kehittyneeni, välillä onnistuin paremmin, valillä en niin hyvin. Mutta ankarasti harjoiteltua taitoa pitää pitää yllä, muutenhan se rapistuu. Ainakin välineet ja tarvikkeet unohtuu kaappiin, eivätkä sitten olekaan käyttökelpoisia, kun niitä yhtäkkiä tarvitseekin. Tämä onkin myös se syy, miksi meikkaan. Tulipa joku lähtö mihin tahansa ja vaikka minuutin varoitusajalla, ei tarvitse kuin vaatteet vaihtaa ja menoksi. Se on minulle tärkeää.