Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Se tästä vielä puuttuisi ettei lapsi ole miehelle ja se selvinnyt? Onhan outoa että poika lähti kai äitin matkaan nyt...
Jos noin olisi niin purkaus olisi vielä ymmärrettävämpi. Tai onhan mies voinut parahtaa sen kysymyksen ääneen ja järkytti poikaakin? Jospa on epäillyt asiaa jo vaikka kauemminkin?
Siis ihan mietteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin seuraajamäärät karitalla nousee. Tänään jo yli 200t uutta seuraavaa.
tuke Karitalle, Karitako se petti? Petri kertoi totuuden julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Karita on vain rakastunut yllättäen tulisesti. Voihan näin käydä.
P*skat. Tasapainoinen aikuinen ihminen ei tosta noin vaan rakastu yhtäkkiä toiseen, jos on vielä vähän aikaa sitten hehkuttanut miestään ja liittoaan somessa ja jos nämä jutut ovat tulleet sydämestä.
Kulissit tässä vaan kaatuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Petriä kyllä kun sydän särkyneenä tunnekuohussa laittanut viestin. Tosin varmaan hän jälikäteen voi katua.
Ei riitä ymmärrystä ihmisille, jotka toimivat ennen kuin ajattelevat. Kyllä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ettei kiihtyneessä mielentilassa tehdä esim somepäivityksiä.
Eikä himoissa hypitä vieraisiin sänkyyn. Vai ajatteluko ja harkintakyky on sen teon takana?
'Hoidoissani pyrin valitsemaan mahdollisimman pehmeät otteet hyvän tuloksen päämäärän saavuttamiseksi. Hoidoissa käytän kaikkia edellä mainittuja tekniikoita sinun tarpeidesi mukaan. Ensimmäiseen käyntiin kuuluu perusteellinen tutkimus ja tilanteen kartoittaminen, jonka pohjalta laaditaan hoitosuunitelma"
Uuden hoidon sivuillaan mainostamat palvelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karita on vain rakastunut yllättäen tulisesti. Voihan näin käydä.
P*skat. Tasapainoinen aikuinen ihminen ei tosta noin vaan rakastu yhtäkkiä toiseen, jos on vielä vähän aikaa sitten hehkuttanut miestään ja liittoaan somessa ja jos nämä jutut ovat tulleet sydämestä.
Kulissit tässä vaan kaatuivat.
Jep. Pettänyt varmasti aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Sorry mut en osaa sympatiseerata kumpaakaan osapuolta.
Toinen on täydellisen fasadin rakentanut ns. hyvinvointivalmentaja, jonka päätuote on hän itse. Mitä ilmeisimmin pettänyt.
Toinen vaikuttaa täysin epästabiililta m*lkulta, jolla menee huonosti jokaisella elämänsektorilla varmaankin omasta syystään.
Sympatiani ovat lapsen puolella.
Oikeastaan se ukko ärsyttääkin enemmän, kun sotki lapsensa mukaan ja vei eron syyt julkisuuteen.
Tämä.
Karita päivittää pian:
Nyt se on ohi. Vuosien piina ja paha olo. Vapaus tuntuu ihmeelliseltä ja pelottavalta yhtäaikaa. Tulevaisuus on tuntematon, mutta minä olen vahva. Nyt hengitetään, otetaan hetki kerrallaan ja toivutaan lempeästi kohti harmoniaa. Joskus laiva keikkuu, mutta harvoin uppoaa.
#kiitollinen #läsnä #eheytymässä #turvassa
Ai että tää on hauskaa katsoa pettäjien vauhkoamista. On pakkomielteinen tarve keksiä mitä mielikuvituksellisimpia tapoja oikeuttaa asia. Kertoo heistä kaiken.
pettäjä saa sympatiaa, erikoista
Vierailija kirjoitti:
Karita päivittää pian:
Nyt se on ohi. Vuosien piina ja paha olo. Vapaus tuntuu ihmeelliseltä ja pelottavalta yhtäaikaa. Tulevaisuus on tuntematon, mutta minä olen vahva. Nyt hengitetään, otetaan hetki kerrallaan ja toivutaan lempeästi kohti harmoniaa. Joskus laiva keikkuu, mutta harvoin uppoaa.
jos piinaa niin miksi olla yhdessä? sitä en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkoitti tuolla fyysisellä jutulla mitä kantaa loppuelämän ja rysän päältä kiinni jäämisellä?
Herpes?
Melkein samalla tavalla kävi itselle, kun vaimo vajaan 20 vuoden jälkeen halusi eroa. Tosin mitään rahaongelmia ei ollut kummallakaan. Eron jälkeen moni asia selkiytyi. Eroterapiassa selvisi, että exä on, jos ei narsisti, niin ainakin hyvin narsisitinen. Erosta jo vuosia, mutta siltikään emme ole juuri enää tekemisissä. Onneksi lapset ovat jo isoja. Exää jossain kohtaa harmitti, kun ero ei mennytkään hänen suunnittelemallaan tavalla eli kaikki olisi jatkunut kuten ennen, ainoastaan hänen sänkykaverinsa olisi vaihtunut. Minä olisin ollut siinä mukana "laajennetussa perheessä" mahdollisen uuden kumppanin kanssa. Koko yhdessäolo aika oli aika auvoista. Ei suuria riitoja, eikä muitakaan konflikteja. Eron jälkeen ne alkoivat, kun en aina suostunut hänen ehdotuksiinsa. Muutenkin kaikki säännöt näyttivät koskevan vain minua, ei häntä. Aina tuli joku meriselitys, miksi hänen ei tarvinnut mennä yhdessä sovittujen sääntöjen mukaan. Viime vuonna hän sitten sai itkuraivarit, kun "kehtasin" sanoa häntä narsistiksi. Se katkaisi kamelin selän :D Vieläkin huvittaa!!! Valitettavasti häneen törmää lasten harrastuksissa, muuta onneksi kovinkaan usein ei tarvitse puhua hänelle mitään ja jos puhun, niin asiat eivät liity meihin tai lapsiimme mitenkään. Ihmisen mieli on aika mielenkiinntoinen, kun ennen niin rakas ja tärkeä ihminen on nykyään pelkkää ilmaa itselle.
Karita elää somesta. Mojovat tulot.
Silloin kun parisuhteessa on lapsia, täytyy muistaa, ettei hänen kuullen mollaa puolisoaan vaikka ne keskinäiset välit olisivatkin huonot. Se, että tämän tekee julkisesti, on lapselle vieläkin vahingollisempaa.
Vierailija kirjoitti:
riippuu kuka pettää. Nainen pettää, nainen voimaantuu
Vierailija kirjoitti:
Karita päivittää pian:
No niin, arvattava uhriutuminen.
Miksei ole #pettäjä #valehtelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karita päivittää pian:
jos piinaa niin miksi olla yhdessä? sitä en ymmärrä.
Raha, raha, raha.
Vierailija kirjoitti:
Koska pettäjä on nainen ajatellaan, että pakkohan miehessä jotain vikaa olla esim mustasukkainen, narsistinen jne. Jos mies pettää niin ajatellaan että vika on pettäjässä tietysti.
jos tuloja on niin kannattaa tietenkin olla nimi laina papereissa että paperissa että myös omistaa taloa.