Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
1221/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ex-missien erokuvioita piisaa. Lieneekö yhtään ex-missiä, joka 50v mennessä ei olisi eronnut ainakin kertaalleen

Näin varmaankin on, ja sitten on lisäksi ne missien kanssa naimisiin menneet miehet jotka myös ovat siis eronneet. Historian katsannossa ne on nimenomaan miehet jotka on olleet liikkuvaisia ja monisuhteisia.

Vierailija
1222/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy tuota lasta, joka joutuu seuraamaan vanhempien riitelyä lööpeistä, olisivat edes lapsen vuoksi pitäneet eroon liittyvät yksityiskohdat omana tietonaa. Varmaan kavereiltakin saa asiasta kuulla 🙁

Vähän suhteellisuudentajua. Hirveä haloo lapsen puolesta, eikä kyse sentään ole kuin yhdestä isän tekemästä postauksesta. Toki tyhmä ja ajattelematon, mutta silti. Tuhannet jollei kymmenet tuhannet suomalaiset lapset joutuvat vuosittain piileksimään äitien kanssa turvakodeissa, kun isä uhkaa tappaa. Ei tässä ole sellaisesta lainkaan kyse.

Mistä me tiedetään, josko ne on turvatalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa Kuuttila on avain tähän kolmiodraamaan... Kuka on Elisan lapsen isä? Miksi Teme on samoissa kuvissa Elisan ja lapsen kanssa mutta Karita tai Petri ei? Kuka ottaa Elisan lapsen, kuka ottaa Karitan lapsen siis hoitaakseen... monta kysymystä monessa.

Mitä ihmettä sekoilet?

Elisa on Temen eksä. Teme ei ole hänen lapsensa isä. Elisa on vuosikausia ollut yhdessä naisen kanssa, eikä liity tähän kuvioon mitenkään. Nainen, jota Teme petti Karitan kanssa, on täysin eri henkilö. Miten tätä voi olla niin vaikea ymmärtää.

Vierailija
1224/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta kuinka tässä ketjussa ihmiset luulevat tietävänsä tästäkin tapauksesta kaiken. Diagnooseja heitellään tuosta vaan ja omia luuloja kerrotaan totuuksina. Kuinkahan moni teistä oikeasti tuntee edes jonkun tähän tapaukseen liittyvän henkilön? Ei varmaan kukaan.

Vierailija
1225/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyytävää on kyllä että seesteistä videoo ennen tätä ollut jaossa. Kertoo just narsistisesta perustempusta ja aika paha.

Oletko katsonut? 

Seuraan Karitaa Instassa ja satunnaisesti katson hänen stooreja ja taitaa kaikissa aloittaa aina aamun pulahtamalla mereen ja jumppaa laiturilla. Eli ihan normimenoa hänellä. 

Me ei tiedetä Karitan versiota tästä tapahtumasta mitä on parisuhteessa tapahtunut. Onko asiat menneet kuten Petri kertoo vai onko Karitan näkemykset täysin erilaiset. 

Yleensä se joka kertoo jutun ensin saa ekat sympatiat. Mutta tarinan juoni voi muuttaa kun kuulemme jossain vaiheessa toisen osapuolen version. 

Näissä riidoissa on aina kolme näkemystä: sinun näkemys, minun näkemys ja mitä oikeasti tapahtui.

Vierailija
1226/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se fyysinen pysyvä jälki on takuulla joko joku vamma joka on tullut pelastaessa / puolustaessa vaimoa tai lasta, tai sitten joku vamma joka on tullut kun joskus on tappelu mennyt fyysiseksi tyyliin kattilan kansi lentänyt takaraivoon.

Pitääpä lukea ajatuksella vielä niin pystyn tarkentamaan kumpi.

Vierailija
1227/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kelpasi niin kauan kuin meni taloudellisesti hyvin.

Vierailija
1228/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hessu97 kirjoitti:

Sukupuolitauti

Mistä se olisi tullut kun K oli 20 vuotta uskollinen ja vasta viikko sitten petti?

Vierailija
1229/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa Kuuttila on avain tähän kolmiodraamaan... Kuka on Elisan lapsen isä? Miksi Teme on samoissa kuvissa Elisan ja lapsen kanssa mutta Karita tai Petri ei? Kuka ottaa Elisan lapsen, kuka ottaa Karitan lapsen siis hoitaakseen... monta kysymystä monessa.

Hän ei ole avain mihinkään, hän ei liity tähän asiaan ollenkaan.

Hän on ollut suhteessa naisen kanssa jo monta vuotta.

Petetty nainen on eri henkilö.

Vierailija
1230/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se niin, että tämä Teemu oli kommentoinut MTV:llä heidän tapaamistaan?

Kovin on samaa, kuin Petrin ja Karitan tapaamisessa: 

Vuonna 2003 Karita alkoi seurustella itseään kymmenen vuotta vanhemman lisäravinneyrittäjä Petri Tykän kanssa. Rakkaus roihahti töiden merkeissä, sillä Karita toimi Petrin omistaman urheiluravinnemerkin mainoskasvona.

Karita on kuvaillut tunteiden heräämistä sekä Rakkaudella, Karita -blogissaan, että samannimisessä podcastissaan.

– Olimme tavanneet sattumalta vapaa-ajalla muulloinkin, mutta tuossa illassa oli jotakin toisenlaista… Jäimme jumiin toisiimme, ja ehkä ensimmäistä kertaa, näimme toisemme aitoina itsenämme, emme yhtiö- ja yhteistyökumppaneina, Karita kuvaili blogissaan.

Podcastissaan Karita paljasti myös nähneensä Petristä unta. Kävi ilmi, että myös Karita oli vieraillut Petrin unessa.

HEHEHHEEEEE =D Sama kuvio =D Melkonen emäntä

Jep, se Teemu kertoi heidän tapaamisestaan melko saman tarinan. Unet ja kaikki

Vierailija
1231/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on niin vaikeaa ymmärtää, että eroavan pariskunnan kumpikin osapuoli on mokaillut? Sellainen on ihan mahdollista. Kaikki tilanteet ei ole aina hyvis vs pahis.

Nimenomaan. Tuolla joku kirjoitti että "Karita on syyllinen". Aika kyseenalaista täysin ulkopuolisen ruveta tuomioita antamaan toisten yksityisasioista. Yleensä erotilanteissa kyse on molemmista osapuolista. Asiat ovat harvoin ihan mustavalkoisia.

Vierailija
1232/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä herra vaikuttaa ihan kunnon mieheltä, vaikka vitamiineja myykin. Rouva on itsekeskeinen haihattelija, pyörii oman napansa ympärillä.

Vierailija
1233/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.

Lopeta toi sonnan jauhaminen.

Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.

Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.

About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.

Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää.  Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.

Ja hyvä isä ollut silti minulle aina.

Vieraissa pilluissa juossut äijä hyvä iskä? 😂

Eipä se isyyteen vaikuta.

Kyllä, kyllä se vaikuttaa, paitsi ihan pikkulapsiin jotka eivät asiaa ymmärrä.

Millähän asiantuntemuksella sinä tällaista väität?

Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?

Sinä oletkin sinä, ilmeisesti pettäjäluonne on periytynyt isältäsi.

Useimmiten kyllä petturivanhemman vanhemmuuteen tulee vähintäänkin säröjä, koska harva teini tai nuorempikaan pitää toisen vanhemman loukkaamista ja tälle valehtelua ihan okei-asiana.

Kyllä se on lapselle iso pettymys, ja siihen liittyy myös häpeää ja usein vihaakin.

niin, ja? vanhemmat tuottavat lapsilleen pettymyksiä, vihaa ja häpeääkin. Mikä sinä olet määräämään minkä pettymyksen tulee vaikuttaa lapsen ja vanhemman väleihin ja kuinka raskaasti?

Kuinka sinä perustelet minun perineen pettäjäluonteen isältäni? Ethän tunne minua mitenkään, etkä itseasiassa tiedä mitään myöskään toisesta vanhemmastani.

Sinun voisi olla hyvä opiskella sisintäsi esim jonkinlaisen psykoterapian avulla. Ymmärrätkö itsekään, että haukut ja suhtaudut varsin hyökkäävästi nyt täysin vieraaseen ihmiseen joka kertoo rakastavansa läheistään sen viallisuuksista huolimatta? Onko se mielestäsi ihan tervettä?

Viallisuus? Pahuus enemmänkin. Sinä "rakastat" ihmistä joka teki tahalleen äitisi elämästä maan päällistä helvettiä.

Moraalia sinulla ei ainakaan ole

Vain persoonallisuushäiriöinen narsisti psykopaatti pitää lasta itsensä jatkeena. Lapsen tulee tuntea ja ajatella kuten narsisti tuntee ja ajattelee. Lapsella tulee olla samat ajatukset ja tulee tehdä kuten narsisti haluaa tehdä. Muuten lapsi on viallinen ja paha.

Tällainen sinun sairas maailmasi on.

Ohis

Normaali lapsi inhoaa ihmistä joka satuttaa hänen äitiään tai isäänsä.

Normaali lapsi rakastaa molempia vanhempiaan ja normaalit, lastaan rakastavat vanhemmat eivät sotke lapsia parisuhteen riitoihin. Koska normaalit vanhemmat ymmärtävät ja kunnioittavat lapsen ja vanhemman välistä rakkautta ja ymmärtää, että lapsen kautta kostaminen rikkoo lapsen psyykkeen. Kuten sinullekin on käynyt. Olet loistava esimerkki siitä miten rikki lapsi voi mennä siitä, kun vanhempi käyttää lasta omien tunteidensa välikappaleena eikä ymmärrä lapsen olevan erillinen ihminen. Narsismi syntyy traumasta.

Niin syntyy. Syntyy siitä ettå lapsena joutunut huolehtimaan asioista jotka eivät lapselle kuulu. Aluksi narsisimi voi pysyä piilossa, ilmenee läheisriippuvuutena parissuhteissa. Kunnes tulee hetki jolloin se narsisimi tulee oikeasti esiin. Ja sen jälkeen tuhotaan kaikki suhteet kerta toisensta jälkeen.

Tuollaista kukaan ei pysty kätilöimään terveeksi ja normaaliksi.

Vierailija
1234/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan tästä Amber Heard oikeudessa Suomen tuotantokausi?

Vierailija
1235/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.

Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.

Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.

About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.

Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää.  Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.

Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?

Useimmiten kyllä petturivanhemman vanhemmuuteen tulee vähintäänkin säröjä, koska harva teini tai nuorempikaan pitää toisen vanhemman loukkaamista ja tälle valehtelua ihan okei-asiana.

Kyllä se on lapselle iso pettymys, ja siihen liittyy myös häpeää ja usein vihaakin.

niin, ja? vanhemmat tuottavat lapsilleen pettymyksiä, vihaa ja häpeääkin. Mikä sinä olet määräämään minkä pettymyksen tulee vaikuttaa lapsen ja vanhemman väleihin ja kuinka raskaasti?

Kuinka sinä perustelet minun perineen pettäjäluonteen isältäni? Ethän tunne minua mitenkään, etkä itseasiassa tiedä mitään myöskään toisesta vanhemmastani.

Sinun voisi olla hyvä opiskella sisintäsi esim jonkinlaisen psykoterapian avulla. Ymmärrätkö itsekään, että haukut ja suhtaudut varsin hyökkäävästi nyt täysin vieraaseen ihmiseen joka kertoo rakastavansa läheistään sen viallisuuksista huolimatta? Onko se mielestäsi ihan tervettä?

Viallisuus? Pahuus enemmänkin. Sinä "rakastat" ihmistä joka teki tahalleen äitisi elämästä maan päällistä helvettiä.

Vain persoonallisuushäiriöinen narsisti psykopaatti pitää lasta itsensä jatkeena. Lapsen tulee tuntea ja ajatella kuten narsisti tuntee ja ajattelee. Lapsella tulee olla samat ajatukset ja tulee tehdä kuten narsisti haluaa tehdä. Muuten lapsi on viallinen ja paha.

Tällainen sinun sairas maailmasi on.

Ohis

Normaali lapsi inhoaa ihmistä joka satuttaa hänen äitiään tai isäänsä.

Normaali lapsi rakastaa molempia vanhempiaan ja normaalit, lastaan rakastavat vanhemmat eivät sotke lapsia parisuhteen riitoihin. Koska normaalit vanhemmat ymmärtävät ja kunnioittavat lapsen ja vanhemman välistä rakkautta ja ymmärtää, että lapsen kautta kostaminen rikkoo lapsen psyykkeen. Kuten sinullekin on käynyt. Olet loistava esimerkki siitä miten rikki lapsi voi mennä siitä, kun vanhempi käyttää lasta omien tunteidensa välikappaleena eikä ymmärrä lapsen olevan erillinen ihminen. Narsismi syntyy traumasta.

Niin syntyy. Syntyy siitä ettå lapsena joutunut huolehtimaan asioista jotka eivät lapselle kuulu. Aluksi narsisimi voi pysyä piilossa, ilmenee läheisriippuvuutena parissuhteissa. Kunnes tulee hetki jolloin se narsisimi tulee oikeasti esiin. Ja sen jälkeen tuhotaan kaikki suhteet kerta toisensta jälkeen.

Narsismi syntyy siitä ettei vanhempi erota lasta vanhemmasta itsestä. Lapsen tulee täyttää vanhemmat halut ja tarpeet, olla kanava vanhemman tunteille. Vanhempi ei näe lasta erillisenä yksilönä, vaan henkilökohtaisena omaisuutena, osana vanhempaa itseä.

Vierailija
1236/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa tähän keissiin niin noin yleisesti ottaen, sen mitä olen itse olen nähnyt, niin tosi monet urheilijat ajautuvat suhteisiin. Urheilun tuoma hyvä olo aiheuttaa myös libidon nousun. Kun sitten hyväkroppaiset ihmiset treenaavat keskenään ja "avustavat" toisiaan läheisesti, niin pikkuhiljaa kosketukset alkavat tuntumaan vähän liiankin hyvältä ja urheilijoita muutoinkin panettaa aina niin on lähes väistämätöntä että ajautuvat "touhuamaan".

Vierailija
1237/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä suurimmalle osalle onkin someviihdettä, onhan tämä asianosaisille iso asia.  Kyseessä vielä nykyaikana harvinaisen pitkä suhdekin, joka sai nopean, yllättävän ja traagisen lopun. Voimia Karitalle, Petrille, lapselle ja läheisille. R.I.P

Vierailija
1238/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi määritellä, että jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen elämä on ollut maanpäällistä helvettiä. Minunkin lapsuudenperheessäni oli pettämistä, mutta silti vanhempani saivat vielä onnellisen yhteiselämän. Ei pettämisestä aina seuraa loppuelämän helvetti ja katkera ero.

Vierailija
1239/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Petri nyt monet itkut itkenyt, asian tiimoilta.

Vierailija
1240/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hessu97 kirjoitti:

Sukupuolitauti

Mistä se olisi tullut kun K oli 20 vuotta uskollinen ja vasta viikko sitten petti?

No kuule, herpes on ikuinen, ja eiköhän K:llakin ole ollut seksisuhteita ennen nykyistä miestään.