Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helkkarissa Karita on voinut postata jonkun seesteisen uimisvideon samaan aikaan kun miehensä avautuu facessa pettämisestä? Ihan älytöntä. Kertoo kyllä kaiken oleellisen Karitan luomista kulisseista.
Postaukset menee ajastuksella, niin siten.
Ei vaan siitä, että Karita ei odottanut moista tappavaa iskua mieheltään. Olivat sopineet asiat ja mies iski niin sanotusti puun takaa. Rakkaus ja viha ovat sisaruksia ja nyt oli vihan päivä. Uusi pettäminen oli viha, jonka Petrin pää tuotti. Aika moni mies tietää kuinka olemattomista aineksista jopa tappavan vihan naista kohtaan saa aikaan kun mielikuvituksen päästää laukkaamaan: Ratakadulla vaimo harrasti hillitöntä anaaliseksiä ainakin viiden mustan miehen kanssa Porchessa, jonka ympärille oli kerääntynyt koko Supon henkilöunta hurraamaan ja taisi siellä olla vielä maikkarikin kuvaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen raivokas kirjoitus, aiemmin vältellyt julkisuutta. Välit taitavat olla yhtä tulehtuneet kuin Koivun pariskunnalla.
20 vuoden avioliitto päättyy yllättäen pettämiseen, kun hetki sitten nainen on julistanut rakkautta. Ja ihmetellään, että menee tunteisiin. Onko tällainen teille muille vain normipäivä?
Tämä on voimaantuneille täysin normaalia toimintaa, eihän hän ketään ihmistä loukannut tai satuttanut. Mies se vain oli.
Elisa Kuuttila on avain tähän kolmiodraamaan... Kuka on Elisan lapsen isä? Miksi Teme on samoissa kuvissa Elisan ja lapsen kanssa mutta Karita tai Petri ei? Kuka ottaa Elisan lapsen, kuka ottaa Karitan lapsen siis hoitaakseen... monta kysymystä monessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkohan mainitsee lapsen nimenkin päivityksessä. Ihan ala-arvoista sekoilua.
Kerrankin suomalainen mies näyttää tunteensa ja antaa palaa. Karitahan sen perheen tuhosi,
Vitsi miten pettämätöntä logiikkaa. Kyllähän se suomalainen mies näyttää tunteensa siinäkin, kun pistää eron hetkellä tai sen jälkeen eksänsä kylmäksi. Kerrassaan hienoa tunteen paloa ja eihän miehiä nyt saa estää tuntemasta! Kunhan se ressukka nyt vain näyttää kerrankin ne tunteensa, niin ihan sama miten moni ihminen tuhoutuu siinä samalla. Mies on pääosassa ja mies saa tehdä mitä tahansa, koska tuntuu joltakin.
Voi Voi Surullista ettei voi puhua asioita rehellisesti keskenään. Olisi ehkä pitänyt olla rehellinen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se lapsesta jauhaminen. On muillakin pareilla lapsia ja silti ovat kertoneet puolison huonosta käytöksestä julkisesti.
Ja ihan yhtä sairasta se on ollut. Helenalla ei ole lapsia, jostain kumman syystä. Ihan oikeuden päätöksellä. Samalla tavalla riehunut julkisuudessa.
Kuka on Helena, ja miten liittyy tähän?
Hellu on meidän lehmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.
Lopeta toi sonnan jauhaminen.
Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.
Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.
About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.
Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää. Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.
Ja hyvä isä ollut silti minulle aina.
Vieraissa pilluissa juossut äijä hyvä iskä? 😂
Eipä se isyyteen vaikuta.
Kyllä, kyllä se vaikuttaa, paitsi ihan pikkulapsiin jotka eivät asiaa ymmärrä.
Millähän asiantuntemuksella sinä tällaista väität?
Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?
Sinä oletkin sinä, ilmeisesti pettäjäluonne on periytynyt isältäsi.
Useimmiten kyllä petturivanhemman vanhemmuuteen tulee vähintäänkin säröjä, koska harva teini tai nuorempikaan pitää toisen vanhemman loukkaamista ja tälle valehtelua ihan okei-asiana.
Kyllä se on lapselle iso pettymys, ja siihen liittyy myös häpeää ja usein vihaakin.niin, ja? vanhemmat tuottavat lapsilleen pettymyksiä, vihaa ja häpeääkin. Mikä sinä olet määräämään minkä pettymyksen tulee vaikuttaa lapsen ja vanhemman väleihin ja kuinka raskaasti?
Kuinka sinä perustelet minun perineen pettäjäluonteen isältäni? Ethän tunne minua mitenkään, etkä itseasiassa tiedä mitään myöskään toisesta vanhemmastani.
Sinun voisi olla hyvä opiskella sisintäsi esim jonkinlaisen psykoterapian avulla. Ymmärrätkö itsekään, että haukut ja suhtaudut varsin hyökkäävästi nyt täysin vieraaseen ihmiseen joka kertoo rakastavansa läheistään sen viallisuuksista huolimatta? Onko se mielestäsi ihan tervettä?
Viallisuus? Pahuus enemmänkin. Sinä "rakastat" ihmistä joka teki tahalleen äitisi elämästä maan päällistä helvettiä.
Moraalia sinulla ei ainakaan ole
Vain persoonallisuushäiriöinen narsisti psykopaatti pitää lasta itsensä jatkeena. Lapsen tulee tuntea ja ajatella kuten narsisti tuntee ja ajattelee. Lapsella tulee olla samat ajatukset ja tulee tehdä kuten narsisti haluaa tehdä. Muuten lapsi on viallinen ja paha.
Tällainen sinun sairas maailmasi on.
Ohis
Normaali lapsi inhoaa ihmistä joka satuttaa hänen äitiään tai isäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ikäerosuhteen kaava. Kun vanhempi ylittää 50, ikäero ikäänkuin repeää suuremmaksi koska vanheneminen alkaa kiihtyä viidenkympin jälkeen, varsinkin miehillä jotka muutenkin vanhenevat naisia nopeammin. Enkä sano tätä mitenkään miehiä halveksuen vaan kyseessä on ihan tieteellinen fakta, tutkitusti mieskeho on keskimäärin 4 vuotta samanikäistä naiskehoa vanhempi.
10 vuoden ero ei ehkä nuorempana tunnu paljolta, mutta tuossa kohtaa se alkaakin näkyä rajusti. Silloin moni vaihtaa ikäiseensä tai nuorempaan.
Toki senkin voi tehdä monella tapaa. Ero tuossa kohtaa on ymmärrettävä mutta pettäminen ei.
Karita on 46.
Juu, ja hänen miehensä, eli nyt ilmeisesti exänsä, on 56. Se on tuossa iässä merkittävä ero.
Huh mitä kommentteja taas. Ajatellaan vaan oman navan kautta monessa. On eri asia tuntea tunteitaan ja setviä eroa kumppanin ja läheisten kanssa.
Kuin julkaista julkisuuden henkilöstä avoin postaus somessa ja kertoa siinä pariskunnan lapsen nimi!
Näin hän nimenomaan vetää lapsen juttuun mukaan mikä on väärin. Täällä moni sanonut, että ei lapsi siitä kärsi ja miksi pitäisi pitää kulisseja.
Kyllä varmasti kärsii, vanhempien ero on muutenkin lapselle traumaattinen asia ilman että se revitellään valtakunnan lehdissä ja palstoilla.
Asiat voi hoitaa aina kahden ja lähipiirin kesken myös ja kertoa lapselle turvallisessa ilmapiirissä.
Kierremakaroonia kun olisi niin heittelisimpä jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuo kehossa oleva vauriokin on, minkä Karita olisi aiheuttanut? Onko vaan joku tatuointi. Toi oli kyllä ehkä vähän paksua.
Herpes, hiv, c-hepatiitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.
Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.
Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.
About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.
Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää. Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.
Ei mun isäni sivusuhde vaikuttanut hänen isyyteensä tai meidän väliseen suhteeseen mitenkään akuutin kriisin jälkeen. Kyllä minä isäni luonteen tiedän ja tunnen ihan ilman yksityiskohtaista evidenssiäkin. Mutta rakas se on silti, kaikkine vikoineenkin -sallitko sen mulle vai vaatiiko sinun loukattu egosi minua vihaamaan isääni, pettäjää?
Useimmiten kyllä petturivanhemman vanhemmuuteen tulee vähintäänkin säröjä, koska harva teini tai nuorempikaan pitää toisen vanhemman loukkaamista ja tälle valehtelua ihan okei-asiana.
Kyllä se on lapselle iso pettymys, ja siihen liittyy myös häpeää ja usein vihaakin.niin, ja? vanhemmat tuottavat lapsilleen pettymyksiä, vihaa ja häpeääkin. Mikä sinä olet määräämään minkä pettymyksen tulee vaikuttaa lapsen ja vanhemman väleihin ja kuinka raskaasti?
Kuinka sinä perustelet minun perineen pettäjäluonteen isältäni? Ethän tunne minua mitenkään, etkä itseasiassa tiedä mitään myöskään toisesta vanhemmastani.
Sinun voisi olla hyvä opiskella sisintäsi esim jonkinlaisen psykoterapian avulla. Ymmärrätkö itsekään, että haukut ja suhtaudut varsin hyökkäävästi nyt täysin vieraaseen ihmiseen joka kertoo rakastavansa läheistään sen viallisuuksista huolimatta? Onko se mielestäsi ihan tervettä?
Viallisuus? Pahuus enemmänkin. Sinä "rakastat" ihmistä joka teki tahalleen äitisi elämästä maan päällistä helvettiä.
Vain persoonallisuushäiriöinen narsisti psykopaatti pitää lasta itsensä jatkeena. Lapsen tulee tuntea ja ajatella kuten narsisti tuntee ja ajattelee. Lapsella tulee olla samat ajatukset ja tulee tehdä kuten narsisti haluaa tehdä. Muuten lapsi on viallinen ja paha.
OhisNormaali lapsi inhoaa ihmistä joka satuttaa hänen äitiään tai isäänsä.
Normaali lapsi rakastaa molempia vanhempiaan ja normaalit, lastaan rakastavat vanhemmat eivät sotke lapsia parisuhteen riitoihin. Koska normaalit vanhemmat ymmärtävät ja kunnioittavat lapsen ja vanhemman välistä rakkautta ja ymmärtää, että lapsen kautta kostaminen rikkoo lapsen psyykkeen. Kuten sinullekin on käynyt. Olet loistava esimerkki siitä miten rikki lapsi voi mennä siitä, kun vanhempi käyttää lasta omien tunteidensa välikappaleena eikä ymmärrä lapsen olevan erillinen ihminen. Narsismi syntyy traumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OhisNormaali lapsi inhoaa ihmistä joka satuttaa hänen äitiään tai isäänsä.
Ja inhoaa vielä enemmän kun tajuaa että toista vanhempaa satuttanut on manipuloiden luonut itsestään kuvaa somessa rakastavana vanhenmpana.
Säälittävää kuinka naiset ottavat lapsen aseeksi miestä vastaan heti, kun ovat itse perseilleet. Täällä feministit itkee että lapsi voi huonosti nyt, kun on tehty selväksi kuka Karita on oikeasti. Olisi pitänyt vain pitää omana tietona kaikki, että lapsi voi hyvin. Aivan kuten naiset tekevät, jos mies pettää... eiku.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ikäerosuhteen kaava. Kun vanhempi ylittää 50, ikäero ikäänkuin repeää suuremmaksi koska vanheneminen alkaa kiihtyä viidenkympin jälkeen, varsinkin miehillä jotka muutenkin vanhenevat naisia nopeammin. Enkä sano tätä mitenkään miehiä halveksuen vaan kyseessä on ihan tieteellinen fakta, tutkitusti mieskeho on keskimäärin 4 vuotta samanikäistä naiskehoa vanhempi.
10 vuoden ero ei ehkä nuorempana tunnu paljolta, mutta tuossa kohtaa se alkaakin näkyä rajusti. Silloin moni vaihtaa ikäiseensä tai nuorempaan.
Toki senkin voi tehdä monella tapaa. Ero tuossa kohtaa on ymmärrettävä mutta pettäminen ei.
Miesten kehon ikääntymista ei vaan noteerata samalla tavalla. Naisen vanhenemista seurataan tarkkaan jo 30v iän jälkeen. 50v nainen näyttää aika mummolta kaiken ikäisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkohan mainitsee lapsen nimenkin päivityksessä. Ihan ala-arvoista sekoilua.
Kerrankin suomalainen mies näyttää tunteensa ja antaa palaa. Karitahan sen perheen tuhosi,
Vitsi miten pettämätöntä logiikkaa. Kyllähän se suomalainen mies näyttää tunteensa siinäkin, kun pistää eron hetkellä tai sen jälkeen eksänsä kylmäksi. Kerrassaan hienoa tunteen paloa ja eihän miehiä nyt saa estää tuntemasta! Kunhan se ressukka nyt vain näyttää kerrankin ne tunteensa, niin ihan sama miten moni ihminen tuhoutuu siinä samalla. Mies on pääosassa ja mies saa tehdä mitä tahansa, koska tuntuu joltakin.
Etelän kuumakallet näyttää tunteitaan, mutta suomalainen jähmeä mies tekee, siinä ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyytävää on kyllä että seesteistä videoo ennen tätä ollut jaossa. Kertoo just narsistisesta perustempusta ja aika paha.
Oletko katsonut?
Seuraan Karitaa Instassa ja satunnaisesti katson hänen stooreja ja taitaa kaikissa aloittaa aina aamun pulahtamalla mereen ja jumppaa laiturilla. Eli ihan normimenoa hänellä.
Me ei tiedetä Karitan versiota tästä tapahtumasta mitä on parisuhteessa tapahtunut. Onko asiat menneet kuten Petri kertoo vai onko Karitan näkemykset täysin erilaiset.
Yleensä se joka kertoo jutun ensin saa ekat sympatiat. Mutta tarinan juoni voi muuttaa kun kuulemme jossain vaiheessa toisen osapuolen version.
No nythän selvisikin kerralla mistä sitä energiaa riittikään niin paljon , se kundaliini töpseli.
Vierailija kirjoitti:
Miten helkkarissa Karita on voinut postata jonkun seesteisen uimisvideon samaan aikaan kun miehensä avautuu facessa pettämisestä? Ihan älytöntä. Kertoo kyllä kaiken oleellisen Karitan luomista kulisseista.
Vai kertoisko siitä että olivat sopineet jatkavansa miehensä kanssa ja luuli kaiken olevan ok ja tämä tuli puskista että mies keksinyt tällaista.
Oletko katsonut?
Seuraan Karitaa Instassa ja satunnaisesti katson hänen stooreja ja taitaa kaikissa aloittaa aina aamun pulahtamalla mereen ja jumppaa laiturilla. Eli ihan normimenoa hänellä.
Me ei tiedetä Karitan versiota tästä tapahtumasta mitä on parisuhteessa tapahtunut. Onko asiat menneet kuten Petri kertoo vai onko Karitan näkemykset täysin erilaiset.
Yleensä se joka kertoo jutun ensin saa ekat sympatiat. Mutta tarinan juoni voi muuttaa kun kuulemme jossain vaiheessa toisen osapuolen version.