Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Miksi täällä miestä haukutaan,ei nyt ehkä oikea tapa hoitaa tätä,mutta ymmärrän täysin kun yhteistä historiaa näillä paljon eikä kyse ole mistään muutaman kuukauden seurustelusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko että missään autossa hommailisi karitan kaltainen nainen.
Ysärin lopulla kuulin silminnäkijähavainnon että puuhaili erään heseläisen ravintolan vessassa.
Minäkin olen kuullut yhtä ja toista. Ja on kuulemma kirkuvaa sorttia niissä hommissa. Naapuritkin tietää milloin tämä eukko saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.
Lopeta toi sonnan jauhaminen.
Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.
Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.
About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.
Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää. Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.
Ja hyvä isä ollut silti minulle aina.
Vieraissa pilluissa juossut äijä hyvä iskä? 😂
Eipä se isyyteen vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuonkin talon seinien takana on tapahtunut? Tykkä harvoin julkisuudessa parisuhteestaan ja silloinkin ylenpalttista hehkutusta. Tainnut olla ihan päinvastaista.
Siksi mulla nouseekin karvat pystyyn tässä tapauksessa. Petrin kostonhimoinen julkinen purkautuminen josta rivien välistä voin tulkita jotain mistä mulla on kokemusta. Jos on joskus kokenut parisuhteessa henkistä väkivaltaa yms niin tajuaa kyllä nämä jutut. Eivät ehkä aukea muille joilla ei ole kokemusta ja siinä sitä tsempataan Petriä, että voi voi kun vaimos petti. Mutta totuus onkin kotona jotain aivan muuta.
Musta ei muutu valkoiseksi vaikka kuinka väität kotioloja huonoksi. Pettäminen on pettämistä vaikka voissa paistaisi. Puolisoiden tulee olla rehellisiä toisilleen ja lupaukset tulee pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.
Karita tässä on se syypää. On se nyt helkutti ihmeellistä että tässä pitäisi vielä suojella Karia kaltaista hirviötä.
Sen oman lapsenkin pitää tietää miten paha ihminen hänen äitinsä on. Muoden ihmisten pitää tietää miten paha ihminen Karita on, jotta ne tietävät minkälaisen ihmisen kanssa he ovat tekemisissä.
About kolmasosa ihmisistä on pettänyt jossain suhteessaan elämänsä varrella jollen väärin muista. Pettäminen on väärin mutta tuskin se ihmisestä sysipahaa tekee. Ja omasta kokemuksesta tiedän että vaikka ymmärsin teininä että äiti ei ole monilta osin jees, tuntui silti äärimmäisen pahalta kun isä haukkui äitiä mulle. Se EI lähentänyt mua isään vaan äitiin.
Sama homma. Isä ei ollut täydellinen ja kävi myös vieraissa kunnes erosivat, mutta en sietänyt siltikään että äiti haukkuu isää. Pitäkööt minut erillään sotkuistaan.
Kyllä se vaikuttaa, se vaikuttaa ihan koko ihmisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuo kehossa oleva vauriokin on, minkä Karita olisi aiheuttanut? Onko vaan joku tatuointi. Toi oli kyllä ehkä vähän paksua.
Herpes?
Vierailija kirjoitti:
Poika lähti Karitan mukana pois kotoa joten siitäkin voi jotain päätellä...
Siis mitä?
Minulle tulee tästä mieleen Vanhasen uuniperuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimikoon tämäkin opetuksena niille miehille, jotka iskee naisia leveilemällä rahoillaan. Rahat loppuu, naiset lähtee.
Ai että naiset on maksullisia vai?
Kummalakos noista onkaan paremmat tulot ja toisella vielä tappiota tekevä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä se vaikuttaa, paitsi ihan pikkulapsiin jotka eivät asiaa ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Temgesic-Teemu sai pesää!
Kuka se on, tämä Teemu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa huonot vibat Petristäkin. Karita teki väärin, mutta tuo Petrin uhriutumisen määrä, itsensä täydelliseksi mieheksi julistaminen, antaa täysin narsistivibat. Sori mutta totta. Julkinen nolaaminen, jopa lapsen kustannuksella. Ja loppukaneetti, pilasit koko elämäni ja luottoni kaikkiin naisiin. Puuttui enää: et ole mitään ilman minua.
Moikka! Oletko nähnyt Karitaa lähiaikoina?
En ole. En tunne heitä. Pari narskua tunnen ja heidän avautumiset, kun hommat menee pieleen. Siinä ei säästy lapset eikä sivulliset. Kun se heidän tuska on se kamalin. Ja kun heidän elämä on pilalla. Kun heidät on nolattu. Kun heitä ei enää palvota. Kun he ovat ainoa uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temgesic-Teemu sai pesää!
Kuka se on, tämä Teemu?
Tätä minäkin ihmettelen. Ja mikä tuo Nigeria-juttu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Karitaa pidä suojella, vaan lasta. Oma lapsi tuntee kyllä äitinsä ilman isänsä katkeria tilityksiä. Ihan sama kenessä vika, lapsi kärsii tällaisesta , varsinkin teini
Tuosssa mitään lasta suojella. Tuo on pettäjien väite jolla he yrittävät estää muita ihmisiä tietämästä heidän tekemisistään.
On hyvä että lapsi tajuaa minkälainen olento hänen äitinsä on. Nyt on hyvä hetki oppia katkaisemaan välit kyseiseen henkilöön.
Muilla ihmisillä ON oikeus tietää minkälaisia "ihmisiä" heidän ympärillään liikkuu.
Muiden miesten pitää saada tietää minkälainen nainen Karita on jotta he voivat päättää etukäteen haluaako ne olla hänen kanssan tekemisissä.
Karitan asiakkaiden pitää saada tietää minkälainen ihminen Karita on jotta he voivat päättää haluaako ne ostaa hänen tuotteitaan.
Kaikkia Karitan tuntevat ihmisen on oikeutettuja tietämään asiasta, jotta he voivat päättää että haluavatko he olla Karitan kanssa tekemisissä.
onkohan mussa jotain outoa kun ei kiinnosta kampaajan tai kauppiaan parisuhdekuviot yhtään? Eikä jonkun ohikulkijan väitetty uskottomuus jossain parisuhteessa josta minä en tiedä mitään, kerro minulle mitään ko henkilöstä.
Ehkä mulle ei vaan ihmisten parisuhteet ole se keskeisin ihmisen persoonaa määrittelevä asia. Nämä ajatukset taitaa tulla aika samasta osoitteesta kuin jonkin vieraan ihmisen homoseksuaalisen suhteen pitäminen hänen persoonansa määräävänä piirteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimikoon tämäkin opetuksena niille miehille, jotka iskee naisia leveilemällä rahoillaan. Rahat loppuu, naiset lähtee.
Kummalakos noista onkaan paremmat tulot ja toisella vielä tappiota tekevä yritys.
Verotietojen mukaan Karita Tykkä tienasi vuonna 2021 ansiotuloja noin 122300 euroa. Pääomatuloja hänellä oli noin 1100 euroa. Petri Tykän ansiotulot olivat kyseisenä vuonna noin 94400 euroa.
Vuonna 2020 Karita Tykän ansiotulot olivat noin 174800 ja Petri Tykän noin 139700 euroa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009825537.html
https://www.finder.fi/Urheiluv%C3%A4lineet+ulkoiluv%C3%A4lineet+ja+varu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse petettetynä jo muutenkin haastavassa elämäntilanteessa tunnistan tuskan. Puhuin asiasta läheisilleni ja myös mieheni siskolle. En kuitenkaan päivitellyt asiaa somessa. Tarvitsin avukseni myös terapeutin, ja onnettoman tietomurron vuoksi menetin vielä henkilötietoni rikollisten käsiin.
Nyt monen vuoden jälkeen, en ole enää katkera tai masentunut. Trauma voi tosin trikkeröityä tietyissä tilanteissa. Mutta uskon ne päihittäväni. Petrille nyt jäitä hattuun, hae apua. Tuskin sulla yhtä huono tuuri on kuin mulla. :) Mieti, haluaisitko lapsesi lukevan asiasta somessa.
Aah, sinähän kirjoitit tarinasi myös siellä Petrin fb-sivulla 😄😄😄
Meitä on joutunut tietomurron uhriksi 33000 ihmistä. Samankaltaisia tarinoita tapahtuu monelle. En ole siis sama henkilö. Huomasin kyllä päivityksen josta kerrot. Ikävä tuottaa etsivälle pettymys. ;)
No olethan😅
Nyt vain huomasit harmiksesi, että lörpöttelet ilman suodatinta siellä sun täällä omaa tarinaasi.
Christiiina kirjoitti:
Minkä ikäinen heidän lapsi on?
Syntynyt lokakuussa 2010 eli pian 13 v. Seiskalle juuri mennyt. Herkkä ikä, voi pikkuista :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulot on vain yksi asia, lisäksi on omaisuus, sijoitukset ja säästöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse petettetynä jo muutenkin haastavassa elämäntilanteessa tunnistan tuskan. Puhuin asiasta läheisilleni ja myös mieheni siskolle. En kuitenkaan päivitellyt asiaa somessa. Tarvitsin avukseni myös terapeutin, ja onnettoman tietomurron vuoksi menetin vielä henkilötietoni rikollisten käsiin.
Nyt monen vuoden jälkeen, en ole enää katkera tai masentunut. Trauma voi tosin trikkeröityä tietyissä tilanteissa. Mutta uskon ne päihittäväni. Petrille nyt jäitä hattuun, hae apua. Tuskin sulla yhtä huono tuuri on kuin mulla. :) Mieti, haluaisitko lapsesi lukevan asiasta somessa.
Aah, sinähän kirjoitit tarinasi myös siellä Petrin fb-sivulla 😄😄😄
Meitä on joutunut tietomurron uhriksi 33000 ihmistä. Samankaltaisia tarinoita tapahtuu monelle. En ole siis sama henkilö. Huomasin kyllä päivityksen josta kerrot. Ikävä tuottaa etsivälle pettymys. ;)
No olethan😅
Nyt vain huomasit harmiksesi, että lörpöttelet ilman suodatinta siellä sun täällä omaa tarinaasi.
Ja näemme, kuka hän on.
Jos bisnekset tuottaneet aiemmin hyvin niin voi ottaa verovapaasti 150.000 eur osinkoja vuodessa. Ei näy ne verotiedoissa.