Ochempic - vuosimaksu 1300€
Näin sanoi lääkäri eilen, kun halusin laihdutuslääkkeen. Koska minulla ei ole diabetesta, ei kela auta tippaakaan. Vuosikuuri maksaa n.1300 euroa.
Kommentit (15)
Voi voi. Kantsisko sitten vaikka aloittaa lenkkeily ja jättää mätöt pois?
Oletko laskenut, miten paljon säästät ruokakuluissa, kun syöt huomattavaisti vähemmän, Töissä ei kannata ostaa lounasseteliä, koska sitä lounasta ei kuitenkaan pysty syömään kuin hiukan. Siinä jos säästyy parisataa kuukaudessa.
Persereikä on pienempi kuin suu. Tämä tieto maksaa sinulle 0€ vuodessa ja sisältää kaiken tarvitsemasi.
No ei se ilmiasta kelakorvauksineenkaan ole.
Aivan kauhea suolisto hormoni. Ruuansulatus aivan sekaisin. Jatkuva ripuli, laihtuu kyllä mutta myös kuihtuu.
Laihdutus ei maksa mitään. Itse laihdutin 50 kg, kun hain päätin, että nyt riittää. Ei se helppoa ollut, mutta eipähän tarvitse stressata että mitä jos lääkkeen vaikutus lakkaa, ei ole varaa siihen tai saatavuus on huono. Kilot lähtivät ihan tylsästi elämäntapamuutoksella - ruokavalio kuntoon, liikuntaa, unta ja palautumista. Paljon sai tehdä töitä oman mielen kanssa.
Jos lihomisen juurisyihin ei puutu, ei mikään ratkaisu ole pysyvä. Myös lihavuusleikatut voivat lihoa takaisin vanhoihin mittoihin.
Miksi joidenkin ihmisten pitää kirjoittaa aina tuotenimet sun muut väärin, vaikka autistinen lapsikin osaa tarkistaa oikeinkirjoituksen kahdessa sekunnissa?
OCHEMPIC ON DIAPEDES LÄÄKE JA ELEGTROLUCX TEKEE JÄÄ KAAPPEJA
Tavalliselle keskituloiselle tuo ei ole kustannus eikä mikään, etenkin kun samalla ruokamenot laskee, kun ei ole tarvetta mässätä.
OCEMPIGIÄ tehokkaampaa on kun syö vähemmän kuin kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliselle keskituloiselle tuo ei ole kustannus eikä mikään, etenkin kun samalla ruokamenot laskee, kun ei ole tarvetta mässätä.
Ne ruokamenot laskee myös, kun pienennät annoskokoa ilman lääkettä. Siinä sulle ilmainen vinkki.
Minulle myös lääkäri sanoi, että voi kirjoittaa reseptin. Sanoin että mitä sitten kun tavoitepaino on saavutettu? Se ei alkanut kommentoimaan, mutta sanoi että voi kyllä pistää lähetteen ravitsemusterapeutin pakeille. Minä tiedän mitä saa ja ei saa syödä, mutta mun annoskoot ovat liian suuria, lounaalla syön yksin 4 hengelle tarkoitetun annoksen. Olen kokeillut puolittaa se ja sain itseni kiinni jääkaapin ovesta 2 tunnin päästä. Teen nyt edelleen 4 hengen annoksia, kun se jauhelihoissa, pihveissä ym tuntuu olevan tavallinen myyntipakkaus. Mutta syön 2hengen annoksen aamupäivällä, hedelmän päivällä ja päivälliseksi toisen 2 hengen annoksen. Paino on pudonnut 165 kg:sta 148 kiloon 6 viikossa. Jatkan tällä tavalla vielä syyskuun, sitten pienennän annoksia taas vähän ja ota aamulle ja illalle ylimääräisen välipalan. Jos en syö illalla hyvin, herään puolen yön jälkeen taas nälkäisenä.
Koska lihavuutta on helppo hoitaa ilman lääkkeitä täysin ilmaiseksi 99,9% tapauksista.