Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero?
Kommentit (5468)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä kuinka jotkut voivat rikastua tuollaisella huuhaalla. Tehdä laiturilla haara auki kiinni jumppaa ja käsiään heiluttamalla, laittaa valkoiset vaatteet esittämällä jotain henkistä gurua, myymällä jotain huuhaa tilpehööriä ja kirjoja vain olemalla joku ex missi joka on ihan luiseva nahka. Jalkateristä käsistä pullotti kummalliset luut kuvissa ja luisevien ranteiden patit. Naama on kuin kiillotettu ja hiottu sileeksi. Instgrammissa näkyy kamalan luisevat raajat. Ja oliko äijäkin joku urheilu jauheiden huuhaa kauppias.
Normaalilla ihmisellä on rasvaakin luiden päällä. Eikä tarvitse hyvinvointiinsa tuollaisia kalliita hiluja ja oppaita.
Aivan.
Mutta vielä kummempaakin on.
Kuten se siivousvideoita tekevä.
Mitähän tämä kertoo naisista?
Mitähän se kertoo miehistä että he uskovat jotain tasoteoreetikkoja tai jotain muista vastaavia hörhöjä, jotka tienaavat sillä hömpällään satoja miljoonia tyhmiltä miehiltä.
Niin siis uusi julkinen avautuminen / exänsä ja lapsensa äidin mollaaminen tänään tältä Tykältä (aloitus on tehty reilu 2 vuotta sitten) :
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/84a31820-d96c-4d05-8bc8-c04c22…
Tuo avautuminen on sinänsä ymmärrettävää vaikkei olekaan viisasta.
Reactive abuse-ilmiöstä lienee kysymys.
Kun ihmistä tarpeeksi kauan kaasuvalotetaan, hänelle valehdellaan, syytetään vainoharhaiseksi jnejne. Niin tuo on sitten seuraus.
Pettäjät tekevät tuota hyvin usein. Koska eivät kestä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tapahtunut mitä tahansa, niin kannattaa pitää lapsen takia ne mölyt mahassaan. Lapsi on viaton.ä. Mun exäni haukkui mua lasten kuullen h.aksi jne, kun uskalsin hakea avioeroa vuosien haukkumisen ja alistamisen jälkeen. Lisäksi soitteli suvun läpi haukkuen mut kaikille. Mukavat traumat jäi tuosta lapsille. Kyllä nuo parisuhdeasiat kannattaa puida joko ammattiauttajan kanssa tai sitten vaikka paperille.
Eli siis olisit voinut suoraan sanoa että mies kärsi hiljaa yksin äläkä vahingossakaan kerro totuutta julkisesti ettei naiselle tule o gelliq tai huonoa mainetta joka tietenkin käännetään lapsen asiaksi muiden naisten toimesta ettei tarvi myöntää naisen olevan pettäjä?
Siis mitä helvettiä?? Ei vaan olipa kyseessä petetty, jätetty tai mitä tahansa, niin julkisesti tällaisten hoitaminen on ala-arvoista. Niistä voi ja saa ja pitää puhua, mutta järkevästi. Somessa kuuluttaminen ei ole järkevää, etenkin kun se ainokainen on nyt jo lähes aikuinen. Osaa lukea ja näkee myös paskapäivälehtien otsikot asiasta. Kannattaa ajatella niitä lapsiakin eikä sitä omaa etuaan ja mielipahaansa näissä asioissa. Olisin itsekin voinut kertoa entisen mieheni pettämisestä ja muista ikävistä asioista kaikille, mutta ketä se hyödyttää? Ketään ulkopuolista ei kiinnosta, paitsi juoruilumielessä.
Karita teki saman kuin mun ex. Näin heti Petrin ulostulosta, mistä on kysymys. Toinen jatkaa elämää kuin mitään ei olisi tapahtunut ja toinen on täysin rikki. Julkitullut pettäminen oli varmaan vain jäävuoren huippu, siihen Petrin ulostulo viittaa. Gaslightin tekee mielelle tosi pahaa jälkeä.
Blah, blah. Jos suhde on ollut kamala niin kyllä siitä pois lähtee. Itse on valinnut jäädä, sääliä ei tipu. Joululoman jälkeen takaisin töihin. Varmasti noihin vuosiin mahtui hyviäkin hetkiä. Uhriutuminen on kova.
Vierailija kirjoitti:
Blah, blah. Jos suhde on ollut kamala niin kyllä siitä pois lähtee. Itse on valinnut jäädä, sääliä ei tipu. Joululoman jälkeen takaisin töihin. Varmasti noihin vuosiin mahtui hyviäkin hetkiä. Uhriutuminen on kova.
Narsistisia piirteitä ilmentävä manipuloi pettämisensäkin kumppanin syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin aamulla jo toisessa ketjussa että kiertäisin kyllä kyseisen miehen kaukaa. Kuulostaa todella epäilyttävältä mollata avioliittoaan elämänsä suurimmaksi virheeksi. Toivottavasti ei sekoa ja stalkkeroi exäänsä.
Niin. Onhan niitä miehiä ollut ennenkin jotka sanovat menneensä avioliittoihinsa täysin vääristä syistä. Mollaten näin exiään todella solvaavalla tavalla.
Ei kyllä anna erityisen hyvää kuvaa ko. henkilöstä. Minä ainakin kiertäisin parisuhdemarkkinoilla hänet kaukaa. Siis tämän netissä avautujan. Törkeää käytöstä haukkua exää netissä mun mielestä.
Mun mies petti ja jätti mua meidän yhteisen ystävän kanssa, mutta en mä siitä kylillä huudellut enkä lapsille isää haukkunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä anna erityisen hyvää kuvaa ko. henkilöstä. Minä ainakin kiertäisin parisuhdemarkkinoilla hänet kaukaa. Siis tämän netissä avautujan. Törkeää käytöstä haukkua exää netissä mun mielestä.
Tuo netissä tai lehdissä exien haukkuminen on todella yleistä sekä netissä että lehdissä ns voimaantuneilla naisilla.
Valitettavasti siihen harvoin puututaan vaikka pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tapahtunut mitä tahansa, niin kannattaa pitää lapsen takia ne mölyt mahassaan. Lapsi on viaton.ä. Mun exäni haukkui mua lasten kuullen h.aksi jne, kun uskalsin hakea avioeroa vuosien haukkumisen ja alistamisen jälkeen. Lisäksi soitteli suvun läpi haukkuen mut kaikille. Mukavat traumat jäi tuosta lapsille. Kyllä nuo parisuhdeasiat kannattaa puida joko ammattiauttajan kanssa tai sitten vaikka paperille.
Eli siis olisit voinut suoraan sanoa että mies kärsi hiljaa yksin äläkä vahingossakaan kerro totuutta julkisesti ettei naiselle tule o gelliq tai huonoa mainetta joka tietenkin käännetään lapsen asiaksi muiden naisten toimesta ettei tarvi myöntää naisen olevan pettäjä?
Siis mitä helvettiä?? Ei vaan olipa kyseessä petetty, jätetty tai mitä tahansa, niin julkisesti tällaisten hoitaminen o
Hyi, tämä viittaa todella ikävään riitelyyn lapsen kautta tulevaisuudessa. Jos nyt ajattelisi lastaan ja yrittäisi säästää tämän siltä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin aamulla jo toisessa ketjussa että kiertäisin kyllä kyseisen miehen kaukaa. Kuulostaa todella epäilyttävältä mollata avioliittoaan elämänsä suurimmaksi virheeksi. Toivottavasti ei sekoa ja stalkkeroi exäänsä.
Onko tuo mies ihan kunnossa? Sekopäinen avautuminen taas. Varmaan harmittaa, kun Karitan laista naista ei löydä mistään.
Aikuiset saavat vapaasti olla niin aikuismaisia toisiaan kohtaan kuin parhaaksi katsovat, mutta tämä niin sanotusti herran elämän suurin rakkaus, joka ilmeisesti on tällä hetkellä noin 15-vuotias, ansaitsisi kyllä kasvurauhan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä narsistiset ihmiset alkaa käyttämään mustamaalauskampanjaa, kun toinen osapuoli saa tarpeekseen ja lähtee. Kampanja yleensä toimii, kun aina löytyy ihmisiä, jotka ei ajattele omilla aivoillaan.
Toisin sanoen, koska totuutta ei tiedä, ei kannata tätä tapausta paljon kommentoida.
Tämä.
Antaisi jo olla tämän julkisen likapyykin pesemisen, hoitaisi eron asiallisesti loppuun, ja menisi terapiaan.
Eikö yhtään ajattele, miltä lapsesta tuntuu, kun isä haukkuu äitiä sonessa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama syy mikä aiheuttaa todella suuren määrän kaikista eroista. Miehellä alkaa menemään taloudellisesti huonommin niin nainen hyppää välittömästi uuden miehen sänkyyn taloudellisen hyödyn takia
Karita on rikkaampi kuin miehensä, ja ihan itse tienannut rahansa. Mutta sinulle ja muille yläoeukuttaneille naisvihaajillehan kaikki naiset ovat vain huor**** pohjimmiltaan, niin tyttäresi, niin siskosi, niin äitisi, niin mummosi jopa pikkutytöt. Huor**** huor****** huor*****