Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Avioeroja tulee ja menee. Eipä tuo niin ihmeellinen asia ole. Ihmiset ihastuu ja rakastuu vaikka olisi ns. päällepäin ihana avioliitto. Ei auta puitteet raha eikä velat. Ei ole noista mistään kiinni. Se on jotakin ihan muuta, jota ei voi hallita. Voi tosin elää valheessa pitkiäkin aikoja ja miettiä ulospääsyä vaikka este olisi ainoastaan pelko, että mitä sitten tapahtuu.
Mikään ei ole inhottavampaa, kun se, että aletaan huoritella naista, joka on löytänyt uuden. Ainakin minulle täydellinen turnoff mies, joka missään tilanteessa sanoo naista huoraksi. En nyt puhu tästä tapauksesta. Ei tainnut P.T sillai sanoa, mutta lukemattomat kommentoijat.
Ei eletä enää 30- luvulla. Seksualisuus vaan on ja se on sama naisella kuin miehelläkin. Ja siihen liittyy se jokin, jota on vaan niin vaikea vastustaa. Varsinkin, kun edellinen liitto ei enää nappaa. Se on vaan niin. Tosin hyvin moni ihminen, joka nyt jeesustelee tämänkin asian tiimoilta tuomiten asunee itse nk. sopu- tai vähemmän sopuavioliitossa vain siksi, että ei ole rohkeutta lähteä menemään. No voihan sen niinkin tehdä. Ja päällisin puolin kuinka moni liitto näyttää unelmalta vaikka ei todellisuudessa ole. Se on vaan jotain tasapaksua kuivaa höttöä. Elikkä annetaanpa ihmisten erota rauhassa tai ainakin erota. Siitä voi alkaa kaikille osapuolille kiva uusi elämä.
Mikä on sopuavioliitto? Mitä on tasapaksu kuiva höttö? Onko se vain omassa päässä kehitetty narratiivi kun ei ole kasvanut ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa elävät ovat kulissi-ihmisiä. Aitous puuttuu heiltä.
Se on liiketoimintaa, ei sen tarvitse olla aitoa.
Juuri näin, voi verrata vaikka näyttelijän työhön. Sillä ansaitaan elanto, ei sen tarvitse totta olla. Suolletaan sitä mitä seuraajat haluavat kuulla.
Ja kun kupla puhkeaa niin jää suoltamaan samaa kelaa lähes tyhjille seinille.
Tiedän tän ihmistyypin. Samanlaisia kuin alkoholistit. Aina löytyy oikeutus omalle huonolle käytökselle. Ne omat fiilikset on aina nro.1. Kaverinsa komppaavat, niin että nämä kokevat vaan entistä suurempaa oikeutusta. Jos kaverit eivät komppaa, etsitään uudet kaverit. Monesti vastakkaista sukupuolta. Näille sitten esitetään uhria ja puhutaan ummet ja lammet täyttä pas kaa tai vähintäänkin liioitellaan asioita oman mielen mukaiseksi. Itsessä ei ole ikinä mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioeroja tulee ja menee. Eipä tuo niin ihmeellinen asia ole. Ihmiset ihastuu ja rakastuu vaikka olisi ns. päällepäin ihana avioliitto. Ei auta puitteet raha eikä velat. Ei ole noista mistään kiinni. Se on jotakin ihan muuta, jota ei voi hallita. Voi tosin elää valheessa pitkiäkin aikoja ja miettiä ulospääsyä vaikka este olisi ainoastaan pelko, että mitä sitten tapahtuu.
Mikään ei ole inhottavampaa, kun se, että aletaan huoritella naista, joka on löytänyt uuden. Ainakin minulle täydellinen turnoff mies, joka missään tilanteessa sanoo naista huoraksi. En nyt puhu tästä tapauksesta. Ei tainnut P.T sillai sanoa, mutta lukemattomat kommentoijat.
Ei eletä enää 30- luvulla. Seksualisuus vaan on ja se on sama naisella kuin miehelläkin. Ja siihen liittyy se jokin, jota on vaan niin vaikea vastustaa. Varsinkin, kun edellinen liitto ei enää nappaa. Se on vaan niin. Tosin hyvin moni ihminen, joka nyt jeesustelee tämänkin asian tiimoilta tuomiten asunee itse nk. sopu- tai vähemmän sopuavioliitossa vain siksi, että ei ole rohkeutta lähteä menemään. No voihan sen niinkin tehdä. Ja päällisin puolin kuinka moni liitto näyttää unelmalta vaikka ei todellisuudessa ole. Se on vaan jotain tasapaksua kuivaa höttöä. Elikkä annetaanpa ihmisten erota rauhassa tai ainakin erota. Siitä voi alkaa kaikille osapuolille kiva uusi elämä.Mikä on sopuavioliitto? Mitä on tasapaksu kuiva höttö? Onko se vain omassa päässä kehitetty narratiivi kun ei ole kasvanut ihmisenä?
Näkee ja kuulee, kun tuntee ihmisluonnon. Silti itsekin yllättyy vielä monesti, kun avioero tulee sellaisille ihmisille, joiden liitosta ei noin päällisin puolin koskaan uskoisi ja lehdissä noita on aika useastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Karita taida luopua miljoonatalon puitteista. Ei samanlaisia puitteita saa, vaikka hyvät tulot onkin. Veikkaus: Karita jää suhteeseen, jos se vaan Petrille sopii. Karita haluaa noudattaa tärkeitä rituaaleja tutussa ympäristössä ja jää huonoon suhteeseen.
Jep narsku joutuu seinää vasten niin sopeuttaa ja shapeshiftaa kyllä.
Onko Karita alkanut kiristämään huoltajuudella? Niin tyypillistä vaihdevuosihöyryislle naisille.
Teini saa jo itse päättää kumman luona asuu, joten noin ison lapsen vanhempi ei millään huoltajuudella voi toista "kiristää", mitä se nyt sitten tarkoittaakaan. Vaihdevuosi-ikäiset naiset on yleensä jo isovanhempia, ei ainakaan pienten lasten vanhempia. Ymmärrän, että sä naisettomana ja lapsettomana incelinä et näistä asioista oikein ole perillä, niin siksi ajattelin sua hieman sivistää.
Karitahan on 47, joten vaihdevuodet ihan nurkalla. Todella vanhana tullut äidiksi. Lapsensa pitäisi olla jo 27-v.
ihmisillä eri tilanteita elämässä, itsekin tullut "vanhana" äidiksi. Ei vaan lasta heti tullut mutta ei tarvinnut hoidoissa käydä. Kiitos.
Ei noille palstan psykoille kannata vastata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä ikäviä asioita levittää.
Mä kysyisin pikemminkin, että kuka jaksaa levittää valheita somessa (eli feikata täydellistä) ja vielä ihmeellisempää on se, että suuri osa tykkää seurata näitä feikkaajia.
Petrin näppäimistöstä tälle aamun:
"Valitettavasti perheemme on puolisoni tekemien toimien vuoksi rikkoutunut ja jäljellä on enää minä ja rakas poikani. Varsinaista perhettä ei siis enää ole ja siihen en ole itse onneksi syypää, sillä yritin tehdä kaikkeni pitääkseni meidän perheen koossa"
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tän ihmistyypin. Samanlaisia kuin alkoholistit. Aina löytyy oikeutus omalle huonolle käytökselle. Ne omat fiilikset on aina nro.1. Kaverinsa komppaavat, niin että nämä kokevat vaan entistä suurempaa oikeutusta. Jos kaverit eivät komppaa, etsitään uudet kaverit. Monesti vastakkaista sukupuolta. Näille sitten esitetään uhria ja puhutaan ummet ja lammet täyttä pas kaa tai vähintäänkin liioitellaan asioita oman mielen mukaiseksi. Itsessä ei ole ikinä mitään vikaa.
Näillä on harvoin pitkäaikaisia ystäviä. Monesti välit omaan perheeseensäkin katkenneet koska se oikeutus. Uhriutuminen tosi yleistä. Usein maanis-depressiivisiä piirteitä käytöksessä hyvin pitkältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on harvoin pitkäaikaisia ystäviä. Monesti välit omaan perheeseensäkin katkenneet koska se oikeutus. Uhriutuminen tosi yleistä. Usein maanis-depressiivisiä piirteitä käytöksessä hyvin pitkältä ajalta.
Kyllä, tutulta kuulostaa. Minkähän lie diagnoosin alle tuo menisi, vai onko kyseessä maanis-depressiivisyyteen liittyvä persoonallisuus?
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavasti perheemme on puolisoni tekemien toimien vuoksi rikkoutunut ja jäljellä on enää minä ja rakas poikani. Varsinaista perhettä ei siis enää ole ja siihen en ole itse onneksi syypää, sillä yritin tehdä kaikkeni pitääkseni meidän perheen koossa"
Kyllä taas on yritys maalata itseään kauniissa valossa. Viime päivien avautumiset ei näyttäydy sellaisena että yrittäisi pitää mitään koossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä totta vai fantasiaa?
Poika on siis valinnut jäädä isän luo. (Jos tuo ote on totta). Hän on yli 12, joten saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi olla postaamatta mitään someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, voi verrata vaikka näyttelijän työhön. Sillä ansaitaan elanto, ei sen tarvitse totta olla. Suolletaan sitä mitä seuraajat haluavat kuulla.
Hyvä somettaja osaa kääntää vastoinkäymisetkin rahaksi. Sä olet näköjään aika kokematon ja sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Poika on siis valinnut jäädä isän luo. (Jos tuo ote on totta). Hän on yli 12, joten saa valita.
Jos on niin ymmärrettävää. Kuka haluaa tuossa vaiheessa selkäreppulapseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä somettaja osaa kääntää vastoinkäymisetkin rahaksi. Sä olet näköjään aika kokematon ja sinisilmäinen.
Ahneushan se ajaa tuohon rajattomalla ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut. Oliko tuo P. Tykän näppäimistöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin ymmärrettävää. Kuka haluaa tuossa vaiheessa selkäreppulapseksi?
Eiköhän se ole koulu, mikä määrittää lapsen olinpaikan, eikä vanhempien nahistelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut. Oliko tuo P. Tykän näppäimistöstä?
Näyttäisi olevan. Some kannattaisi tosiaan laittaa kiinni.