Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
3361/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän hetelmällä alkaa polttaa maa alla?

Vierailija
3362/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä tuo ukko on? Julkaisee tuollaisen päivityksen ja nyt väittää, ettei halunnut mitään pahaa Karitalle. Sitä hän nimenomaan halusi.

Petetyksi tuleminen on aina kova järkytys. Shokissa voi tehdä kaikenlaista.

Miksi sitten valehtelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri tulee maksamaan vielä kunnon elarit. Ainakin 6 vuotta.

Elarit kenelle. Ei taida olla niin.

Vierailija
3364/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen pyyntö.

Poistin eilen täältä FB:stä torstaina postaamani jutun, sillä alunperin pienelle ryhmälle tarkoittamani avautuminen levisi kuin kulovalkea niin nettipalstoille kuin iltapäivälehtien sivuille. Olen tosi noviisi Facebookin ja muun somen osalta, enkä ymmärtänyt että postaukseni oli julkinen kaikille. Sen piti olla näkyvillä pelkästään FB-ystävilleni. Edellisestä postauksestani oli kulunut jo lähes 7 vuotta, enkä ymmärtänyt postaukseni saamaa näkyvyyttä, kuin vasta sitten kun minulle alkoi sadella viestejä. Viestejä tuli tutuilta ja tuntemattomilta ihmisiltä, ja niistä iso osa oli positiivisia ja kannustavia. Jouduin kuitenkin samalla aikamoisen maalituksen kohteeksi Karitan seuraajien toimesta. Heidän mielestä tämänlaiset viestit olisi pitänyt käsitellä kahden kesken ja nyt jälkikäteen ajateltuna alan olemaan jollain asteella samaa mieltä, että olisin voinut jättää tuon postaukseni väliin tai ainakin tehdä siitä hieman siistimmän, sillä tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa Karitalle nyt muodostunutta harmia.

Kyseinen torstaina tekemäni postaus oli siis todella suora, rankka ja se tuli suoraan sydämestäni, sillä olin torstaina todella hajalla. Eilen sain sitten koottua itseäni vähän kasaan ja tulin siihen lopputulokseen, että piilotan alkuperäisen viestin täältä FB:stä, sillä postaukseni rupesi aiheuttamaan eri osapuolille ikäviä asioita ja koko juttu paisui aivan liian suureen mittakaavaan.

Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen kolmannelle osapuolelle. Karitan näkökantaa en viitsi tässä tuoda esille ja olen tuonut oman näkemykseni esille jo torstaina, joten se siitä.

Ja sitten asiaan. Olen nyt ollut Karitan kanssa yhteydessä ja satun tämän vuoksi tietämään, että Karita on saanut todella ikäviä viestejä. Viestejä on tullut FB:ssä, Instagramissa ja Karitan verkkosivujen kautta. Kaikesta Karitan minulle aiheuttamasta kärsimyksestä ja vääryydestä huolimatta, en halua hänelle pahaa, joten toivoisin ettei hänelle lähetettäisi mitään negatiivisia viestejä.

Käsittelemme Karitan kanssa jatkossa näitä asioita somen ulkopuolella, joten toivoisin että hänet jätettäisiin nyt vihdoin rauhaan, sillä kukaan ei ansaitse saada tuollaisia viestejä, oli sitten tapahtunut mitä tahansa. Itse koen yhä tulleeni pahasti petetyksi, mutta en kuitenkaan toivo Karitalle mitään pahaa, sillä oma vihantunne on jo laantunut pelkäksi pahaksi pettymykseksi ja suruksi.

Toivon syvästi että tämä viestini selvittää asiaa ja toivon myös samalla, että seuraava postaukseni on aikaisintaan 7 vuoden päästä, sillä tunnun aiheuttavan ihmisille ainoastaan harmia, vaikka alkuperäinen tarkoitukseni oli ainoastaan purkaa omaa ikävää sydänsurua. Tai ehkäpä aloitankin uudelleen täällä somessa vierailut, kunhan ensin saan itseni taas kasaan...

Vierailija
3365/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä tuo ukko on? Julkaisee tuollaisen päivityksen ja nyt väittää, ettei halunnut mitään pahaa Karitalle. Sitä hän nimenomaan halusi.

Miksi sitten valehtelee?

Mistä valehtelee?

Vierailija
3366/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset näkemyserot, tulee olo, ettei mitään varsinaista fyysistä pettämistä ole ollut. Pelkkää sympatiaa ja voimaa molemmille osapuolille, molemmilla varmasti rankkaa.

20 liiton aikana ehtii tosin varmasti tulla kriisiä jos toista ja ne pitäisi käsitellä yhdessä enkä silti osaa ymmärtää fb-raivoamista jossa mustamaalataan toista ja annetaan mustavalkoinen kuva tilanteesta ja halutaan nöyryyttää toista.

Pettäminen ei ole ok, mutta ihastuminen toiseen (noin pitkän suhteen aikana, varsinkin jos ollut paljon haasteita) on myös inhimillistä ja jotain mikä pitäisi käsitellä kotona, ei niin että puoli kansaa näkee.

Vierailija
3367/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raasu on kohta 13v. Petturi ja tyhmä huuhaa-mutsi ja iskä kirjoittaa someen kaiken.

Vierailija
3368/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Karits uhrautuu paskan liiton vuoksi

No kun on se fantsu miljoonatalo meren rannalla yms yms. Eihän karita voi siitä luopua, kun hänen koko "yrityksensä" perustuu ko. talossa kuvattuihin instasatuihin. Aika ankeaksi hänn some-elämänsä muuttuisi, jos erottuaan joutuisi julkaisemaan kuvia jostain kerrostalolähiöelämästä.. Saattaisi moni seuraaja lähteä ja firmakin mennä nurin.

Vierailija
3369/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä "parisuhde". Todella epäterve. Naiselle se on piinaa ja miehelle sotatanner.

Vierailija
3370/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raasu on kohta 13v. Petturi ja tyhmä huuhaa-mutsi ja iskä kirjoittaa someen kaiken.

Äiti pilasi pojan luottamuksen naisiin loppuelämäksi. Äitiä saa tästä syyttää.

Vierailija
3371/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todiste pettämisestä ei ole se, että puoliso sekoilee somessa. Ei se, että on joskus ehkä pettänyt aiemmin, eikä se, ettei kommentoi tilannetta.

Eli me emme tiedä. Me emme tiedä mitään. Ja se on ihan ok. Asia ei edes kuulu meille.

Näistä ehkä suurin todiste on se ettei Karita todellakaan kiellä asiaa. Häntä kohtaan on tehty vakavia syytöksiä, eikä hän kiellä asiaa mitenkään.

Ehken siksi, että tietää vanhan sanonnan: enemmän pska haisee, kun sitä kaivelee. Ja itse taas tiedän sen, että eniten ärsyttää se, kun toinen ei reagoi mitenkään, vaikka kuinka yrität ärsyttää. Vaikenee kuoliaaksi ja ignooraa koko keissin. Kun parastahan olisi, että toinen suuttuisi ja nolaisi itsensä. Tässä nyt nolasi itsensä vaan keski-ikäinen entinen miljonääri.

Tuota menetelmää käyttää juuri narsisti ja sitä kutsutaan Silence Treamentiksi uhria kohtaan. Tarkoitus onkin saada se toinen kilahtamaan jotta voi syyttää sitten - tässä miestä kuten nyt yritetään. Kuvio on hyvin selkeä ja piirtyy koko ajan selvemmäksi.

Oot kyllä (tahallisesti tai tahattomasti) ymmärtänyt silent treatmentin täysin väärin. Se, että joku ei lähde toisen loanheittokampanjaan mukaan ei todellakaan ole silent treatmentiä vaan itsensä suojelua ja järkevää tässä tapauksessa.

Kyllä ymmärsin sen ihan justiinsa oikein, toinen saatu kilahtamaan ääri yllättävällä tempulla. Se on juuri narsun taktiikka se yllätys. Äläkä sano ettei ollut laskettua, se aamupostaus osoitti että kyllä oli.

Vierailija
3372/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin selvisi että Karita on pettänyt. Asia selvä. Nyt voidaankin jatkaa ruodintaa asiasta syvällisemmin kun on selväksi tullut että on pettäjä.

Vierailija
3373/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten valehtelee?

Mistä valehtelee?

Ettei halunnut mitään pahaa Karitalle postauksellaan. Siitähän siinä pelkästään oli kyse.

Vierailija
3374/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin selvisi että Karita on pettänyt. Asia selvä. Nyt voidaankin jatkaa ruodintaa asiasta syvällisemmin kun on selväksi tullut että on pettäjä.

Mistä selvisi?

Vierailija
3375/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaako se ylemmyyden tunnetta, kun haukkuu täällä ihmisiä? Tuleeko parempi olo? Oletteko analysoineet, miksi näin?

Vierailija
3376/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Karita sai lapselleen aiheutettuun painajaisen.  Vastuu sinne missä se otettava.

Vierailija
3377/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todiste pettämisestä ei ole se, että puoliso sekoilee somessa. Ei se, että on joskus ehkä pettänyt aiemmin, eikä se, ettei kommentoi tilannetta.

Eli me emme tiedä. Me emme tiedä mitään. Ja se on ihan ok. Asia ei edes kuulu meille.

Näistä ehkä suurin todiste on se ettei Karita todellakaan kiellä asiaa. Häntä kohtaan on tehty vakavia syytöksiä, eikä hän kiellä asiaa mitenkään.

Ehken siksi, että tietää vanhan sanonnan: enemmän pska haisee, kun sitä kaivelee. Ja itse taas tiedän sen, että eniten ärsyttää se, kun toinen ei reagoi mitenkään, vaikka kuinka yrität ärsyttää. Vaikenee kuoliaaksi ja ignooraa koko keissin. Kun parastahan olisi, että toinen suuttuisi ja nolaisi itsensä. Tässä nyt nolasi itsensä vaan keski-ikäinen entinen miljonääri.

Tuota menetelmää käyttää juuri narsisti ja sitä kutsutaan Silence Treamentiksi uhria kohtaan. Tarkoitus onkin saada se toinen kilahtamaan jotta voi syyttää sitten - tässä miestä kuten nyt yritetään. Kuvio on hyvin selkeä ja piirtyy koko ajan selvemmäksi.

Oot kyllä (tahallisesti tai tahattomasti) ymmärtänyt silent treatmentin täysin väärin. Se, että joku ei lähde toisen loanheittokampanjaan mukaan ei todellakaan ole silent treatmentiä vaan itsensä suojelua ja järkevää tässä tapauksessa.

Kyllä ymmärsin sen ihan justiinsa oikein, toinen saatu kilahtamaan ääri yllättävällä tempulla. Se on juuri narsun taktiikka se yllätys. Äläkä sano ettei ollut laskettua, se aamupostaus osoitti että kyllä oli.

Yritys täysin kylmää laskelmointia mitä paatunut pettäjä tekee. Mutta asia nyt julkinen. Pettänyt on. Siitä ei epäselvyyttä.

Tietääkö kukaan onko pettänyt nuoresta saakka? Kaikissa suhteissaan?

Vierailija
3378/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen pyyntö.

Poistin eilen täältä FB:stä torstaina postaamani jutun, sillä alunperin pienelle ryhmälle tarkoittamani avautuminen levisi kuin kulovalkea niin nettipalstoille kuin iltapäivälehtien sivuille. Olen tosi noviisi Facebookin ja muun somen osalta, enkä ymmärtänyt että postaukseni oli julkinen kaikille. Sen piti olla näkyvillä pelkästään FB-ystävilleni. Edellisestä postauksestani oli kulunut jo lähes 7 vuotta, enkä ymmärtänyt postaukseni saamaa näkyvyyttä, kuin vasta sitten kun minulle alkoi sadella viestejä. Viestejä tuli tutuilta ja tuntemattomilta ihmisiltä, ja niistä iso osa oli positiivisia ja kannustavia. Jouduin kuitenkin samalla aikamoisen maalituksen kohteeksi Karitan seuraajien toimesta. Heidän mielestä tämänlaiset viestit olisi pitänyt käsitellä kahden kesken ja nyt jälkikäteen ajateltuna alan olemaan jollain asteella samaa mieltä, että olisin voinut jättää tuon postaukseni väliin tai ainakin tehdä siitä hieman siistimmän, sillä tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa Karitalle nyt muodostunutta harmia.

Kyseinen torstaina tekemäni postaus oli siis todella suora, rankka ja se tuli suoraan sydämestäni, sillä olin torstaina todella hajalla. Eilen sain sitten koottua itseäni vähän kasaan ja tulin siihen lopputulokseen, että piilotan alkuperäisen viestin täältä FB:stä, sillä postaukseni rupesi aiheuttamaan eri osapuolille ikäviä asioita ja koko juttu paisui aivan liian suureen mittakaavaan.

Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen kolmannelle osapuolelle. Karitan näkökantaa en viitsi tässä tuoda esille ja olen tuonut oman näkemykseni esille jo torstaina, joten se siitä.

Ja sitten asiaan. Olen nyt ollut Karitan kanssa yhteydessä ja satun tämän vuoksi tietämään, että Karita on saanut todella ikäviä viestejä. Viestejä on tullut FB:ssä, Instagramissa ja Karitan verkkosivujen kautta. Kaikesta Karitan minulle aiheuttamasta kärsimyksestä ja vääryydestä huolimatta, en halua hänelle pahaa, joten toivoisin ettei hänelle lähetettäisi mitään negatiivisia viestejä.

Käsittelemme Karitan kanssa jatkossa näitä asioita somen ulkopuolella, joten toivoisin että hänet jätettäisiin nyt vihdoin rauhaan, sillä kukaan ei ansaitse saada tuollaisia viestejä, oli sitten tapahtunut mitä tahansa. Itse koen yhä tulleeni pahasti petetyksi, mutta en kuitenkaan toivo Karitalle mitään pahaa, sillä oma vihantunne on jo laantunut pelkäksi pahaksi pettymykseksi ja suruksi.

Toivon syvästi että tämä viestini selvittää asiaa ja toivon myös samalla, että seuraava postaukseni on aikaisintaan 7 vuoden päästä, sillä tunnun aiheuttavan ihmisille ainoastaan harmia, vaikka alkuperäinen tarkoitukseni oli ainoastaan purkaa omaa ikävää sydänsurua. Tai ehkäpä aloitankin uudelleen täällä somessa vierailut, kunhan ensin saan itseni taas kasaan...

Tämä viesti oli älykäs ja rehellinen Petriltä. Pettäminen ja se, että toinen on kiinnostunut jostain toisesta, sattuu syvältä. Petrin alkuperäinen viesti oli pikaistuksissa selkeästi kirjoitettu suuren sydänsurun ja tunnekuohun alla. Toivon hänelle kaikkea hyvää jatkossa. Karitan julkisuuskuvasta en ole koskaan pitänyt. En ennenkään tätä tapausta.

Vierailija
3379/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Karitakin avautunut äsken? Palaavatkin yhteen? 🤭

Vierailija
3380/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelis, vaikka tuosta ekasta postauksesta poikisi pikeusjuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä