Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Eiköhän se Petrikin pian löydä uuden naisen.
Miksi heti pitäisi löytyä uusi kumppani rinnalle? Eikö ihmiset osaa olla enää hetkeäkään yksin ja tämmöisen jälkeen prosessoida sekä itseään, että tapahtunutta?
Osa hyppii pettämällä suhteesta toiseen. Karita esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tää monestakin asiasta, mutta eritoten elämän supervoimasta luennoiva Karita on kyllä koominen hahmo. Katsoin vähän alkua ja voisi oikeasti olla jostain satiirista. Nykyajan helppoheikki. Joku todella maksaa tällaisesta?
Kun seiska soitti, Petri oli itkuinen. Siis eilen. Kumpa Petri sais nyt apua. Ei vaikuta terveeltä meno.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö täällä lyödä lyötyä. Karita on hehkuttanut avioliittoaan ja sitten pettää. Ei ole mikään ihme että puoliso menee 20 vuoden jälkeen sekaisin, minäkin menisin. Miksi Karita on 20 vuotta ollut liitossa ja lapsenkin tehnyt jos mies olisi täällä kuvaillun kaltainen hirviö?
Niin ja halusi tehdä lisääkin lapsia tämän keskeneräisen kanssa, kuten asian ilmaisi. Onneksi ei tullut lisää kärsimään vanhempiensa riitelystä.
moi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jeesuksen kuva profiilikuvana voi hyvää päivää!
Joku kirjoitti ketjuun että tulee mieleen Parviaisen avautumiset siitä FB-postauksesta. Eikös se Parviainenkin kuvitellut olevansa Jeesus ja värjäsi vaalean tukkansa ja partansa mustaksi sen takia? Myös siinä elämänkerta kirjassa on joku pimee pätkä että hän kuvittelee roikkuvansa ristillä.
Kajahtanuthan tämä Petri Tykkä on. Se on tullut selväksi.
Oikeastaan eniten mua kiinnostaa, millaista niiden arki on ollut sanotaanko vaikka viimeiset kolme vuotta. Jos nyt ollaan tässä pisteessä, niin mitä on edeltänyt sitä ennen? Kuinka huono tää liitto on ollut viime vuodet?
Samaan aikaan Karita on luonut vahvan hyvinvointi-brändin. Aika vaikuttavaa, jos on ollut koko ajan pahoinvoivassa liitossa. Mutta ehkä vähän epärehellistäkin. Voiko parisuhdehelvetistä käsin jakaa rehellisesti neuvoja, miten ihmiset voi vaikuttaa omaan hyvinvointiinsa ja ottaa oman elämänsä ohjat omiin käsiinsä, kulkea valon puolella jne.
Vai onko lopulta kyseessä se, että Karita on samalla terapoinut itseään ja hoitanut omaa päänuppiaan treenaamisella, ruokavaliolla, positiivisuudella jne.
Karita sanoi muutama vuosi sitten jossain haastattelussa, että hän on päättänyt rakastaa miestään tämän keskeneräisyydestä huolimatta. Aika paljon puhuva lause. Itse en kyllä kutsuisi tuota Petrin sekoilua enää keskeneräisyydeksi vaan ihan joksikin muuksi.
1. millaista niiden arki on ollut sanotaanko vaikka viimeiset kolme vuotta.
Karitan mukaan onnellista ja auvoista. Mitä nyt vähän avautunut jossain naistenlehdissä, että miehessä on puolia, joista ei niin pidä.
2. Mutta ehkä vähän epärehellistäkin. Voiko parisuhdehelvetistä käsin jakaa rehellisesti neuvoja,
Ai vähän epärehellistä? Se on erittäin epärehellistä, että hehkuttaa hääpäivän ja avioliiton onnea vain parisen viikkoa ennen tätä tussahdusta.
Tämä pohdinta siis siitä lähtökohdasta, että uskottomuus on totta.
Mitä kauemmin Karita on kieltämättä syytöstä, sitä enemmän alan siihen uskoa. Ikävä kyllä.
Samoin tämä kolmaspyörä vaikeni. Eikö hän voisi kirjoittaa omassa somessaan, että on tullut sotketuksi aviodraamaan, jossa hänellä ei ole osaa eikä arpaa. Varsinkin kun hänelläkin on lapsia.
Jos minua syytettäisiin jostain syyttömänä, ampuisin syytöksen alas heti.
Riippuu vähän tilanteestakin. Jos vaikka olis tällanen tilanne että se puoliso onkin oikeasti seonnut ja vainoharhainen eikä ole missään hoidon piirissä vaan syyttelee pettämisestä niin kyllä miettisin tarkkaan lähdenkö kommentoimaan mitään julkisuuteen kun tilanne on päällä. Jos siis vähänkään tarvii pelätä toisen reaktiota niin en lähtisi. En haluaisi joutua sanomaan että ei pidä paikkaansa, tuo puoliso vain on psykoosissa. Ja jos taas sanois vain että ei pidä paikkaansa niin tyytyisivätkö lehdet siihen?
Mutta jos tilanne olisi niin että toinen on vain vittumainen, ei sairas, niin sitten saattaisin napauttaa asiasta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pidä Karita Tykästä yhtään ja olin ehkä jopa innoissani, kun tää kohu tuli ilmi. Menin lukemaan sen miehen postauksen. Mutta saakeli eihän tässä ole ollut mitään muuta kuin se, että Tykkä on nähnyt Karitan nousevan autoon vieraan äijän kanssa! Mitvit? Petri käytti jopa ilmaisua rysän päältä kiinni, tästä auto-episodista. Sit jossain postauksen kommentissa Tykkä kertoi että tämä salasuhde tuli hänen tietoonsa kun hän näki viestin, jossa Karita kirjoittaa miehelle että hän on elämänsä valo. Mitvit???!!
Kenen mielestä nuo on pettämistä? Siinä ketjussa useampikin kysyi asiasta, mitä muuta on tapahtunut mutta Tykkä ei sanonut mitään. Mun mielestä ne kysymykset poistuikin jossain vaiheessa.
Tää alkaa haiskahtaa ihan joltain muulta kuin kolmiodraamalta.
Ei varmasti yksityisyyden vuoksi kerro kaikkea. Ihan viisasta. Likaisimmat yksityiskohdat varmasti jätetty tekstistä pois ihan tietoisesti.
Hahah, yksityisyyden takia?! Petri on julkaissut toisen lähettämän viestin ja kertonut epäillyn salasuhteen toisen osapuolen nimen, vaikka kyseessä on yksityishenkilö, ja syyttänyt tätä miestä hänen avioliittonsa tuhoamisesta.
Luuletko tosiaan että Petsku malttaisi jättää kertomatta, jos olisi edes yhden suudelman nähnyt tai päässyt lukemaan tuhmia viestejä?
Petriä voi muuten epäillä kirjesalaisuuden rikkomisesta. Siis kahteen ihmiseen kohdistuvan kunnianloukkauksen ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pidä Karita Tykästä yhtään ja olin ehkä jopa innoissani, kun tää kohu tuli ilmi. Menin lukemaan sen miehen postauksen. Mutta saakeli eihän tässä ole ollut mitään muuta kuin se, että Tykkä on nähnyt Karitan nousevan autoon vieraan äijän kanssa! Mitvit? Petri käytti jopa ilmaisua rysän päältä kiinni, tästä auto-episodista. Sit jossain postauksen kommentissa Tykkä kertoi että tämä salasuhde tuli hänen tietoonsa kun hän näki viestin, jossa Karita kirjoittaa miehelle että hän on elämänsä valo. Mitvit???!!
Kenen mielestä nuo on pettämistä? Siinä ketjussa useampikin kysyi asiasta, mitä muuta on tapahtunut mutta Tykkä ei sanonut mitään. Mun mielestä ne kysymykset poistuikin jossain vaiheessa.
Veit sanat suustani. Jos kaiken julkaistun tiedon yhdistelee, tulee ainakin minulle mielikuva että
- Petri on ollut jo pitkään sairaalloisen mustasukkainen, myötävaikuttavana tekijänä taloushuolet
- on tutkinut vaimonsa kännykkää ja nähnyt elämäni valo viestin, ja saanut hirveän raivarin
- sovittu että jatketaan liittoa monista vaikeuksista huolimatta
- Karita on käynyt salarakkaan vastaanotolla, ja mustasukkainen mies on seurannut ja näpsinyt kuvia autoon nousemisesta. Mikä rysä se muka on?Ei kovin kovaa kamaa minun mielestäni. Petetty aviomies kuulostaa aika hermoheikolta tyypiltä, siis jos näiden tapahtumien aikajana on 2 viikkoa, ja toisessa vaakakupissa on 20 vuoden yhteinen elämä.
Tossa on yksi iso mutta.
Jos olivat sopineet yhdessä että yhteydenpito ja tapailu tämän Temen kanssa loppuu Karitan osalta ja käykin niin että Karita jatkaa sitä salaten tai valehdelleen asiasta niin reaktio saa ymmärrystäni.
Ja nyt turha kenenkään tulla länkyttämään mistään omistushaluisuudesta tai kontrolloinnista.
Lähes tulkoon kaikki ammattimaiset parisuhdeterapeutit ovat sitä mieltä että jos pettäminen on jo paljastunut niin silloin ei voi jatkaa sen pettämiskumppanin kanssa yhteydenpitoa milllän tavalla vaan asia katkaistava heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti yksityisyyden vuoksi kerro kaikkea. Ihan viisasta. Likaisimmat yksityiskohdat varmasti jätetty tekstistä pois ihan tietoisesti.
Hahah, yksityisyyden takia?! Petri on julkaissut toisen lähettämän viestin ja kertonut epäillyn salasuhteen toisen osapuolen nimen, vaikka kyseessä on yksityishenkilö, ja syyttänyt tätä miestä hänen avioliittonsa tuhoamisesta.
Luuletko tosiaan että Petsku malttaisi jättää kertomatta, jos olisi edes yhden suudelman nähnyt tai päässyt lukemaan tuhmia viestejä?
Petriä voi muuten epäillä kirjesalaisuuden rikkomisesta. Siis kahteen ihmiseen kohdistuvan kunnianloukkauksen ja yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen lisäksi.
Älä jaksa suu vaahdossa nyt riehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun mies sanoittaa tunteitaan hänet lytätään ja pidetään outona.
Sitten mies on varmaan vähän tyhmä, kun ei ymmärrä että tuo ei ole tunteiden sanoittamista, vaan mustamaalauskampanja.
Ei se ole mustamaalaamista, jos puhuu totta. Karitä tässä on käyttäytynyt huonosti.
Ai lähettämällä viestin olet elämäni valo ja nousemalla samaan autoon vieraan miehen kanssa, joka sattuu olemaan kollega ja yhteistyökumppani?
Tuo kaikki sen jälkeen, kun on jo jäänyt kiinni pettämisestä ja torjunut petetyn aviomiehen ehdotuksen eroamisesta ystävinä eli halunnut jatkaa avioliitossa vakuuttaen, ettei enää tapaa miestä jonka kanssa on paneskellut.
Pitääkö tämä paikkansa? Mistä sait tietää?
Miehen omasta tekstistä. Oli ehdottanut Karitalle eroamista ystävinä, mutta Karita halunnut jatkaa ja vakuuttanut ettei enää panokumppaniaan tapaa. Toisin siis kuitenkin kävi, eli ihan ymmärrettävä suuttumus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karitan hero-sivulla teksti:
Karita Tykkä
lämmin
ihmisläheinen
rauhoittava
läsnäoleva
empaattinenJuu, on tosiaan. Hienoa että näkee itsensä niin hyveellisenä 😅
Olen ollut Karitan kanssa töiden kautta tekemisissä 90-luvun loppupuolella. Minut yllätti nimenomaan se, kuinka maanläheinen ja rauhallinen hän oli. Ei ihan sitä, mitä odotin entiseltä miss Suomelta. Työnantaja sai ainakin silloin olla tyytyväinen työntekijäänsä, hän hoiti asiakkuuksia, kuten edustamani yrityksen, erittäin hyvin.
Ei tuollaisiin tuloihin pääse ilman tyytyväisiä asiakkaita:
Tuore tilinpäätös paljastaa, että Karita tekee kovaa bisnestä.
Firman liikevaihto oli viime vuonna 470 608 euroa, ja se teki voittoa 261 000 euroa.
Kirjoitin tuon aikaisemman kommentin, siis että tutustuin työn kautta. Hänestä sai nimenomaan sellaisen kuvan, että on tunnollinen, tarkka, hoitaa asiat viimeisen päälle.
Tykkä vaikuttaa kyllä persoonallisuus-häiriöiseltä. Sekava viesti ja nuo lapselliset huomiohakuiset profiilikuvien vaihtamiset. Eilen Di Caprio, tänään sitten Jeesus. Kuka huomenna?
Kuvitteleeko Petri viestivänsä näillä kuvilla jotain kuten Yli-Viikari kirjojen kansilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan helvetin noloa avautua julkisesti ja kertoa vielä sen kolmannen osapuolen koko nimi. Jeesus mikä pelle.
Kyllä hänen arviointikyky tässä pettää, mutta pelle on aivan joku myy kuin petri itse.
Ihan oikein että petturi saa nimensä julki.
Vierailija kirjoitti:
Tykkä vaikuttaa kyllä persoonallisuus-häiriöiseltä. Sekava viesti ja nuo lapselliset huomiohakuiset profiilikuvien vaihtamiset. Eilen Di Caprio, tänään sitten Jeesus. Kuka huomenna?
Kuvitteleeko Petri viestivänsä näillä kuvilla jotain kuten Yli-Viikari kirjojen kansilla?
Taidat itse olla nyt maanisessa tilassa. Eikö hoivaaja ole tänä viikoloppuna paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten mies on varmaan vähän tyhmä, kun ei ymmärrä että tuo ei ole tunteiden sanoittamista, vaan mustamaalauskampanja.
Ei se ole mustamaalaamista, jos puhuu totta. Karitä tässä on käyttäytynyt huonosti.
Ai lähettämällä viestin olet elämäni valo ja nousemalla samaan autoon vieraan miehen kanssa, joka sattuu olemaan kollega ja yhteistyökumppani?
Tuo kaikki sen jälkeen, kun on jo jäänyt kiinni pettämisestä ja torjunut petetyn aviomiehen ehdotuksen eroamisesta ystävinä eli halunnut jatkaa avioliitossa vakuuttaen, ettei enää tapaa miestä jonka kanssa on paneskellut.
Miehen omasta tekstistä. Oli ehdottanut Karitalle eroamista ystävinä, mutta Karita halunnut jatkaa ja vakuuttanut ettei enää panokumppaniaan tapaa. Toisin siis kuitenkin kävi, eli ihan ymmärrettävä suuttumus.
Panokumppani? Karita oli lähettänyt hänelle yhden viestin! Josta mies sit veti herneet nokkaan että sä et sitten tota käykää enää tapaa. Miksi aikuisen ihmisen pitäisi suostua tollaisiin pähkähulluihin vaatimuksiin, kun kyseessä on kollega ja personal trainer?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö täällä lyödä lyötyä. Karita on hehkuttanut avioliittoaan ja sitten pettää. Ei ole mikään ihme että puoliso menee 20 vuoden jälkeen sekaisin, minäkin menisin. Miksi Karita on 20 vuotta ollut liitossa ja lapsenkin tehnyt jos mies olisi täällä kuvaillun kaltainen hirviö?
Minusta tuo Karita on aina ollut kylmän, laskelmoivan ja petollisen oloinen. Sehän petti tätä edellistäkin kummpamiaan. Ei mitään oikeaa koulutusta. Tuommoista keistalli-huuhaata myy vähä-älyisille ihmisille. Nyt esittää puhdasta Pulmusta, vaikka on toiminut väärin. Noin vanhan 47-vuotiaan akan parhaat päivät kaikilla markkinoilla on tosin jo luetut. Minusta hän ei ole koskaan ollut kaunis. Sairaalloisen laiha, ohuet huulet ja kontrollifriikki. Varmaan on syömishäiriö myös kehosta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veit sanat suustani. Jos kaiken julkaistun tiedon yhdistelee, tulee ainakin minulle mielikuva että
- Petri on ollut jo pitkään sairaalloisen mustasukkainen, myötävaikuttavana tekijänä taloushuolet
- on tutkinut vaimonsa kännykkää ja nähnyt elämäni valo viestin, ja saanut hirveän raivarin
- Karita on käynyt salarakkaan vastaanotolla, ja mustasukkainen mies on seurannut ja näpsinyt kuvia autoon nousemisesta. Mikä rysä se muka on?Ei kovin kovaa kamaa minun mielestäni. Petetty aviomies kuulostaa aika hermoheikolta tyypiltä, siis jos näiden tapahtumien aikajana on 2 viikkoa, ja toisessa vaakakupissa on 20 vuoden yhteinen elämä.
Tää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Karita ensin haluaa jatkaa. Lupaa katkaista sivusuhteen mutta tapaakin salaa lupaksistaan huolimatta salasuhdekumppaniaan.
Kuulostaa etäisesti bloggari Sami Minkkisen tuohuilta miten hän lehdissä kuvasi omaa salasuhdettaan samaan aikaan kun hänen puolisonsa oli raskaana.
Petri on voittaja ja kuningas siksi DiCaprion kuva. Voittajan on helppo hymyillä. Puhdas omatunto lämmittää. Hyvä Petri!
Ikinä ei kannattaisi vihaisena kiukunpuuskassa ja mahdollisesti sen lisäksi humalassa kirjoittaa henkilökohtaisia asioita julkiseen someen. Vaikka kuinka jurppisi, niin pitää istua alas, hengittää syvään ja harkita, mitä kirjoittaa ja minne. Facebookissakin voi säädellä sitä, kuka päivitykset näkee.
Lääkkeet kannattaa ottaa, ja jos niitä ei ole, juoda vaikka lasi vettä tai kuppi kahvia. Iskeä nyrkillä vaikka sohvatyynyä. Mutta omaa likapyykkiä ei pidä ruveta pesemään julkisesti.
Nyt nuo katkerat kirjoitukset pyörivät netissä ja elävät omaa elämäänsä, niitä ei voi kirjoittaja enää kontrolloida.
Kyllä niistä välittyy ainakin mulle kuva aika aggressiivisesta miehestä, jolla harkintakyky petti pahasti.
- Karita on käynyt salarakkaan vastaanotolla, ja mustasukkainen mies on seurannut ja näpsinyt kuvia autoon nousemisesta. Mikä rysä se muka on?
Ei kovin kovaa kamaa minun mielestäni. Petetty aviomies kuulostaa aika hermoheikolta tyypiltä, siis jos näiden tapahtumien aikajana on 2 viikkoa, ja toisessa vaakakupissa on 20 vuoden yhteinen elämä.