Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meen ihan sekaisin miesten hajusteista... omani ei käytä mitään :(

Vierailija
31.08.2023 |

Meinaan välillä pakahtua kun ihana tuoksu leijuu jonkun miehen ympärillä. Se tuoksu hurmaa mut, melkein ihan sama miltä mies näyttää :D tosiaan oma mieheni ei käytä mitään hyviä tuoksuja, ainoastaan jotain tylsistä tylsintä deodoranttia. Harmittaa, ei toista voi pakottaakaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään puhtaan oman miehen tuoksusta, ilman hajusteita.

Vierailija
2/14 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille miehelle miesten parfyymisarjojen deostickejä. Nekin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkään puhtaan oman miehen tuoksusta, ilman hajusteita.

Kukin tavallaan. Mun miehen ominaishaju on lyhyesti kuvailtuna tuhnu.

Vierailija
4/14 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki sille miehelle miesten parfyymisarjojen deostickejä. Nekin toimii.

Okei pitääpä kokeilla

Vierailija
5/14 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sanonut tuosta hurmaantumisesta ja ehdottanyt, että olisi ihanaa jos hän käyttäisi?

Vierailija
6/14 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Meidän rappukäytävässä tuoksuu usein jokin ihana miesten tuoksu. Todella houkutteleva. Mutta ei oo omasta miehestä se lähtöisin. 😫

Vierailija
7/14 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahjaksi ja sano että voisit innostua..

Vierailija
8/14 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voisit antaa vinkkejä ja neuvoja miehellesi. Minun nykyinen vaimo ostaa minun deodorantit ja kertoo aika pitkän päälle mitä vaatteita yms minä ostan ja käytän. Ex ei sanonut eikä puuttunut mitenkään minun pukeutumiseen yms, mutta nykyinen neuvoo ja opastaa tässä asiassa. Nykyään olen saanut kehuja muuttuneesta olemuksesta ja jopa naisten katseita perään. Naiset kun tietää paremmin nämä asiat, joten antaapa heidän tehdä sen valintatyön.

Suosittelen.

Ja kai se on naisellekin mukavampaa kun mies on vähän enempi ilo silmälle, ja myös nenälle?

Vierailija
9/14 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalleni olen ostanut 2 eri tuoksua, toisen hänen pyynnöstään.

Ei silti juurikaan käytä. 🙄

Vierailija
10/14 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että alkaa käyttää. Käykää vaikka yhdessä nuuskimassa tuoksuja jossain Stockalla. Ah, hyväntuoksuinen miehen parfyymi saa pikkuhousut väräjämään.

Vierailija
11/14 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voisit antaa vinkkejä ja neuvoja miehellesi. Minun nykyinen vaimo ostaa minun deodorantit ja kertoo aika pitkän päälle mitä vaatteita yms minä ostan ja käytän. Ex ei sanonut eikä puuttunut mitenkään minun pukeutumiseen yms, mutta nykyinen neuvoo ja opastaa tässä asiassa. Nykyään olen saanut kehuja muuttuneesta olemuksesta ja jopa naisten katseita perään. Naiset kun tietää paremmin nämä asiat, joten antaapa heidän tehdä sen valintatyön.

Suosittelen.

Ja kai se on naisellekin mukavampaa kun mies on vähän enempi ilo silmälle, ja myös nenälle?

Veljeni hoitaa vaateostokset niin, että vaimo käy kaupoilla valkkaamassa vaatteet, laittaa ne varaukseen ja ilmoittaa sitten missä kaupassa on mitäkin varattuna kassalla. Veli sitten marssii mestoille ja ostaa vaatteet, välillä kuulemma kokeilematta. :D

Vaikea samaistua, mutta pakko myöntää että veljeni on nykyään tyylikäs ukkeli, vaikkei pukeutunut mitenkään huonosti ennenkään.

Vierailija
12/14 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vierastaa hajusteita, niin osta sille hyvän tuoksuinen suihkugeeli, näitähän on monilla tuoksumerkeillä myös.

Vierailija
13/14 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä laittoi hajusteita vain lähtiessään keskustaan asioille. Kotona ollessa ja lähikaupassa käydessä ei käyttänyt.

Mietin vaan että olikohan siellä joku tietty nainen jonka vuoksi vaivautui.

Vierailija
14/14 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketulla on ihanan tuoksuista partavettä 🤗