Muita, joille parisuhteen saaminen on todella helppoa?
Olen jo 50v. ja silti aina saanut haluamani miehen. Älykkäitä ja komeita miehiä tulee elämääni kuin itsestään. Tämä ei ole provo, lähinnä itsekin ihmettelen miten olen näin onnekas.
Kommentit (16)
No en tiedä, kun ei ole montaa toistoa. Mutta aina ole ollut parisuhteessa pieniä omia hengähdystaukoja lukuun ottamatta. Pitkissä tosin eli vasta kolmas (plus muutama poikaystäväkokeilu teininä).
Et sinä kovin onnekas ole, kun jonnekin ne miehet sitten ilmeisesti katoavat.
Oletko klassisen kaunis ja hyväntuulinen nainen. Teille se on helppoa vaikka ikääkin olisi. Kelpais mullekin.
M38
Juu, olen aikuisiällä ollut ilman seksiä korkeintaan kolme viikkoa ja aidosti sinkkumiehenä yhteensä ehkä 2 kuukautta. Aina on löytynyt kandidaattia ja ongelmana välillä se, että parisuhteessakin ollessa joku nainen ymmärtää ystävällisyyteni väärin.
Ihmettelen, miten itselle taas vaikeaa löytää ketään. Ne kemiat, ne kemiat. Yleensä hyvät on varattuja. Muita taas ei kiinnosta.
50+ kauniit naiset on seesteisiä ja osaavat nauttia elämästä. Lapsetkin jo aikuisia. Teitä ei vaan löydy Tindereistä tai lähikapakasta.
On ollut helppoa. Kolme avioliittoa jo takana ja neljä lasta. Kolme miestä maksaa elareita.
Helppoa on, itse olen vain aika nirso. Nykyään naimisissa ja nirsoilu kannatti!
Meillä lähipubissa myös kaltaisesi hurmuri. Lähes joka ilta löytää uuden suhteen.
Kyllö mulle miehenäkin on helppoa. Menen kaljalle, luen kirjaa, kysyn voinko istua ja juttelen, sitten myöhemmin jatkon. En tajua Inceleitä.
Sinkku m48
Kaunis nainen ja iloinen luonne, muuta ei tarvita. Täällä on sulle 30+ mies.
Tunnen tällaisen 50+ nais-possen, eronneita ja karanneita. Sakset auki heti kun joku kohtuullisen elämänhallintainen, siis töissä käyvä ja ei aivan rappiojuoppo ilmestyy. Tallinnan laivoilla ja Levillä päivystää. Minuakin tästä porukasta kaksi jo vongannut (täytän kriteerit).
Oletko tullut ahneeksi ja haluat monta miestä samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllö mulle miehenäkin on helppoa. Menen kaljalle, luen kirjaa, kysyn voinko istua ja juttelen, sitten myöhemmin jatkon. En tajua Inceleitä.
Sinkku m48
Kirjan lukeminen on loistava iskutekniikka. Mä kiinnostuisin kyllä.
Ap
Olet nainen, jolla ei ole pariutumista vaikeuttavia sosiaalisia ongelmia, traumoja, vakavia sairauksia tai esimerkiksi vammaisuutta. Lisäksi odotuksesi ovat realistiset, etkä aktiivisesti sabotoi pariutumista esimerkiksi vetäytymällä. Eipä siihen paljoa muuta vaadita.
🤚