Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Touhutipat - tuleeko toisilla vaan vähemmän?

Vierailija
30.08.2023 |

Nykyisellä kumppanilla ei tule touhutippoja käsi- tai suuhommissa, vaikka kalu on kunnolla kovana ja esileikkiä kestää pitkään. Eikö toisilla vaan tule, vaikka olisi kunnolla kiihottunut?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tipat

Totta. Enemmän liukaste joka on kirkasta mutta aika sitkoista ja jota tulee kunnolla, vähän kuin tulisi jo spermaa. Boxerit märkänä ja heppi pystyssä, kiihottaa aivan kauheasti.

Vierailija
42/51 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tulee touhutippoja runsaasti mutta spermaa vähän. Joten ei kulje näkään käsi kädessä. 

Nuorena en juuri pitänyt noista touhutipoista kun menivät kumin alle ja kumi alkoi liukua väärästä kohdasta ja piti olla tarkkana ettei kumi rullaantunut/liukunut pois päältä. Onneksi enää ei tarvitse käyttää kortsuja ja saa nauttia touhutipoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noista runsaista touhutipoista haittaakin, kun kiihotuessa housut on märkänä tipoista.

Vierailija
44/51 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee touhutippoja, jos täällä palstalla haukun homoja, naisia tai négrüjà.

Vierailija
45/51 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee touhutippoja, jos täällä palstalla haukun homoja, naisia tai négrüjà.

On huomattu

Vierailija
46/51 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla tulee vähän tai ei juuri ollenkaan huomattavasti.

Harvassa on ne miehet ollut joilla runsaammin valuu ja hyvä niin. 

Vierailija
47/51 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon vaikuttaa myös se, kuinka kiihottunut on, ja se, milloin on viimeksi lauennut.

Todella kiihottuneena tulee enemmän. Yleensä uuden naisen kanssa on kiihottuneempi, jolloin tulee enemmän. Jos edellisestä siemensyöksystä on kauan, tulee enemmän.

Vierailija
48/51 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole koskaan tullut juuri lainkaan

Vierailija
49/51 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee runsaasti touhutippoja mutta kun otin erektiolääkettä niin ei tullu yhtään. Onko muilla sama?

Vierailija
50/51 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eturauhaskysymys. Vuosina ennen kuin seula ja nyt kun lääkitys, ei tippoja enää samaan malliin tule.

Vierailija
51/51 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kunnolla hiihottuneena ja kun on seissyt jo jonkin aikaa niin kullin pää on ihan märkä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi