Touhutipat - tuleeko toisilla vaan vähemmän?
Nykyisellä kumppanilla ei tule touhutippoja käsi- tai suuhommissa, vaikka kalu on kunnolla kovana ja esileikkiä kestää pitkään. Eikö toisilla vaan tule, vaikka olisi kunnolla kiihottunut?
Kommentit (51)
Kyllä mulle tulee touhutippoja runsaasti mutta spermaa vähän. Joten ei kulje näkään käsi kädessä.
Nuorena en juuri pitänyt noista touhutipoista kun menivät kumin alle ja kumi alkoi liukua väärästä kohdasta ja piti olla tarkkana ettei kumi rullaantunut/liukunut pois päältä. Onneksi enää ei tarvitse käyttää kortsuja ja saa nauttia touhutipoista.
Onhan noista runsaista touhutipoista haittaakin, kun kiihotuessa housut on märkänä tipoista.
Minulla tulee touhutippoja, jos täällä palstalla haukun homoja, naisia tai négrüjà.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee touhutippoja, jos täällä palstalla haukun homoja, naisia tai négrüjà.
On huomattu
Suurimmalla osalla tulee vähän tai ei juuri ollenkaan huomattavasti.
Harvassa on ne miehet ollut joilla runsaammin valuu ja hyvä niin.
Tuohon vaikuttaa myös se, kuinka kiihottunut on, ja se, milloin on viimeksi lauennut.
Todella kiihottuneena tulee enemmän. Yleensä uuden naisen kanssa on kiihottuneempi, jolloin tulee enemmän. Jos edellisestä siemensyöksystä on kauan, tulee enemmän.
Itselläni ei ole koskaan tullut juuri lainkaan
Mulla tulee runsaasti touhutippoja mutta kun otin erektiolääkettä niin ei tullu yhtään. Onko muilla sama?
On eturauhaskysymys. Vuosina ennen kuin seula ja nyt kun lääkitys, ei tippoja enää samaan malliin tule.
Mulla tulee kunnolla hiihottuneena ja kun on seissyt jo jonkin aikaa niin kullin pää on ihan märkä.
Totta. Enemmän liukaste joka on kirkasta mutta aika sitkoista ja jota tulee kunnolla, vähän kuin tulisi jo spermaa. Boxerit märkänä ja heppi pystyssä, kiihottaa aivan kauheasti.