Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Touhutipat - tuleeko toisilla vaan vähemmän?

Vierailija
30.08.2023 |

Nykyisellä kumppanilla ei tule touhutippoja käsi- tai suuhommissa, vaikka kalu on kunnolla kovana ja esileikkiä kestää pitkään. Eikö toisilla vaan tule, vaikka olisi kunnolla kiihottunut?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiirisen tutkimukseni mukaan tossa on paljon vaihtelua. Jotkut vuotaa tosi paljon, vaatteiden läpi, on jopa märempiä kuin minä jo esileikin aikana (mikä on aika kiihottavaa)

Joillakin tulee paljon vähemmän jos ollenkaan.

Uskoisin että suurimmalla osalla tulee edes vähän. Ehkäpä se ajoitus on sitten vasta lähempänä orgasmia ja sitä ei välttämättä huomaa nainen ollenkaan. Joskus suuseksiä antaessa olen huomannut että miehellä tipat tulee vasta lähempänä loppuhuipennusta.

Vierailija
2/51 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empiirisen tutkimukseni mukaan tossa on paljon vaihtelua. Jotkut vuotaa tosi paljon, vaatteiden läpi, on jopa märempiä kuin minä jo esileikin aikana (mikä on aika kiihottavaa)

Uskoisin että suurimmalla osalla tulee edes vähän. Ehkäpä se ajoitus on sitten vasta lähempänä orgasmia ja sitä ei välttämättä huomaa nainen ollenkaan. Joskus suuseksiä antaessa olen huomannut että miehellä tipat tulee vasta lähempänä loppuhuipennusta.

Itselleni tämä on ensimmäinen tällainen tipattomampi tapaus. Hyvä kuulla, että on vaihtelua tässäkin asiassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläni n 50v tulee kunnolla touhutippoja ja seisoo aivan kunnolla kovana(ilman mitään lääkkeitä). En tiedä liittyykö se asiaan, että yleensä spermaakin tulee aika paljon kerralla...

Vierailija
4/51 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasnestettä tulee paljon myös vanhemmalla iällä, kunhan on kiihottuneena pitkin päivää kuten teininä. Samalla sperman määrä kasvaa, koska siinä on mukana paljon eturauhasnestettä. Huomasin tämän, kun kumppani vaihtui ja seksi oli taas päälimmäisenä mielessä.

Vierailija
5/51 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimatippa. Jos olet kiimassa kuin teinipoika, sitä tulee paljon. Housut ovat märät. Jos seksi on arkipäiväistynyt sitä tulee vähemmän. Huomionarvoinen asia on että touhutippoja voi tulla vaikka erektioo ei saisikaan ja silti on hyvin kiihottunut. Se penis elää aina enemmän ja vähemmän omaa elämää.

Vierailija
6/51 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi teillä on menny housuun,ette vain sitä itse ymmärrä.

Vierailija
7/51 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipat sitäpaitsi maistuvat hyvälle !!

Vierailija
8/51 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä tuli aina kiihottuessa nuorena valtavia määriä sellaista liimamaista kirkasta nestettä. Se ei maistunut hyvälle. En tiedä vieläkään mitä se oli. Ei ollut seksi taudista kyse. Onneksi ongelma antautui muutamassa vuodessa, eikä sitten enää tullut mitään

Vierailija
9/51 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tämä on ensimmäinen tällainen tipattomampi tapaus. Hyvä kuulla, että on vaihtelua tässäkin asiassa.

Ap

Varmasti vaihtelee paljon ja siihen vaikuttaa myös todella moni asia. Esim. tietyt lääkkeet vähentää itsellä touhutippojen määrää jonkun verran.

Itsellä tulee yleensä todella runsaasti kunhan kiihotusta on riittävästi.

Vierailija
10/51 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Joillain lähes kuiva kalu kiihottuneena, joillain jo housut kastuu kiihottuneena.

Vierailija
11/51 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tippoja ole, vaan vuolaasti valuvaa liukasta mahlaa!

Vierailija
12/51 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tippoja ole, vaan vuolaasti valuvaa liukasta mahlaa!

🤢 Kuvattavaa tuollainen valuminen.

Vierailija
13/51 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei  tule  touhutippoja,  tytöt  vaikeroi  kuivasta  kerrasta ,  ei  hyvä .

Vierailija
14/51 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei  tule  touhutippoja,  tytöt  vaikeroi  kuivasta  kerrasta ,  ei  hyvä .

Ei niitä touhutippoja liukasteeksi tarvitse. 😄 Pillussa se liukastava ominaisuus on.

Vierailija
15/51 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 miehen kokemuksella sanon, että harvemmin niitä reilusti vuotavia kulleja näkyy. Tavanomaisin on sellainen, että pisara ilmestyy terskan kärkeen, paljon myös sellaisia joilla ei tule oikeastaan mitään ennen laukeamista ja reilusti ennakkoon valuvia yksilöitä on ollut kaksi.

Vierailija
16/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla tulee loppuvaiheessa se pieni tippa. Toisilla sitten vuotaa alusta asti ihan hulluna niin että saa kuivata suorastaan.

Vierailija
17/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hassu ajatus tuli mieleen: jos me ollaankin erillaisia yksilöitä kaikki ?!?!?!

Vierailija
18/51 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kiimalimaa voi tulla vaikka ei seisoisi. Mulle riittää, että näen vaikka jonkun herkkupepun vaikka kaupassa keinuvan hetken härnäämässä mun verkkokalvoilla. Kyllä alkaa mahlaa erittymäön ja tuntuu ikävältä ja kylmältä, ei oo helppoo olla mies.

Vierailija
19/51 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaluu oikein

Vierailija
20/51 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverini 16v suorastaan valuu touhulimaa. Ei kuitenkaan ongelmaa suihinotossa maistuu suolaiselle, mutta irstasta ja limaista kiimaista nuorten touhua. Iiris 17v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi