Apua tutkimus todistaa että rakastumme sellaiseen ihmiseen
Jonka älykkyysosamäärä on melkein sama kuin meillä itsellä. Tän perusteella oon ihan v***n tyhmä 😭😭😭
Kommentit (19)
Voi olla totta. Ehka sun mies ei oo ihan niin tyhma kuin luulet? Jos se vaan leikkii tyhmaa?
Siksi miesnerot eivät rakastu, tai jos rakastuukin, niihin johonkin apuripojan hanuriin.
Wuhuu, eli Mensan ylimpään kymmenykseen vaan suoraan :D
Vierailija kirjoitti:
Voi olla totta. Ehka sun mies ei oo ihan niin tyhma kuin luulet? Jos se vaan leikkii tyhmaa?
Puhuin exästä :D
Varmaan totta. Oon samalla tasolla miesystäväni kanssa. Ei olla huippuälykkäitä, mutta ei ihan palikoitakaan.
Se tyhmyytesi kävi kyllä ilmi jo ihan aloituksestasi, ap.
Kuka nyt itseään typerämpää ees jaksaisi katellakaan.
Ei muuten pidä paikkaansa m128/n102 Todellisia vaikeuksia välillä ymmärtää ettei toinen vaan ymmärrä.
Luulen että ennemmin siihen joka muistuttaa äitiä/isää jollain tavalla
Mulla tärkeintä on että muoto on priimaa, eli naiseni saa olla vähän hönö, kunhan on kaunis ja seksikäs. Itsellä äo 130.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tärkeintä on että muoto on priimaa, eli naiseni saa olla vähän hönö, kunhan on kaunis ja seksikäs. Itsellä äo 130.
Sinulla lipsahti nyt pituutesi tuohon ÄO:n perään.
Se, että kumppani mahd. omaa hyvin korkean älykkyysosamäärän ei vielä takaa sitä millainen hän on (tai on olematta) kumppanina. - Sanosin keskinkertaisen tai alle keskiarvoisen ÄO:n omaavana, että luulsin molempien ääripäiden olevan kumppanina kauniisti sanottuna "vähän" haastavia.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt itseään typerämpää ees jaksaisi katellakaan.
Itseään tyhmempää kyllä, mutta älykkäämpää ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin exästä :D
No silti. Ex vaan leikki tyhmaa hiukan liian kauan kunnes kyllastyit?
Siksi mäkin olen ikisinkku. Ei vaan tule fiksuja miehiä vastaan missään.
Alzheimer-Parkinson kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa m128/n102 Todellisia vaikeuksia välillä ymmärtää ettei toinen vaan ymmärrä.
Poikani yli 130 ja miniäni 90 - nykyisin, jos yritän selittää jotakin, poikani sanoo aina: anna olla. Ja tekee kaiken vähänkään vaativamman. Tuntuu pahalta, miniäni puolesta, kun toinen ei edes odota enää mitään.
ja mä hiton viisas!