Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisista palkansaajista puolet tienasi yli 3024 e/kk vuonna 2022. Onko täällä ketään, joka kuuluu tähän puolikkaaseen?

Vierailija
30.08.2023 |

Välttämättä täällä olevia ei löydy tuosta puolikkaasta.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kovin harvinaista tienata yli tuon.

T. Äikänope 4824 e

No se on keskimmäinen, joka toinen tienaa yli tuon. Konsultoi matikanopea ennenkuin sanot enempää.

Vierailija
62/69 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brutto 6500. Netto 4000€. Progressio verotuksessa ihan perseestä.

Etkö jumalauta tule neljällä tonnilla mukavasti toimeen???

Siitä ei ole kyse. Miksi tehdä enemmän tai vaativampaa kun suhteessa siitä maksetaan vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan yli 4000€

wau 😍

Vierailija
64/69 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaisin helposti tuon yli jos tekisin täyttä työaikaa, mutta ei huvita. Päätin vaihtaa isot tulot vapaa-aikaan.

Vierailija
65/69 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo netto vai brutto?

Vierailija
66/69 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kait mä koko euroajan olen saanut vähintään 3:lla alkavaa kuukausipalkkaa. Viime vuonna reilut 4500 brutto (kun kerran aloituksessa mainittu tilasto on viime vuodelta), nyt reilu 4600.

Vierailija
67/69 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 24v sh-opiskelija. Saan HUSsista lähes 4000 e/kk, kun mukana on sunnuntaitöitä yms

Vierailija
68/69 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo netto vai brutto?

Sen on pakko olla brutto, ei mediaani voi olla noin korkea, jos olisi kyse nettotuloista.

Vierailija
69/69 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brutto 6500. Netto 4000€. Progressio verotuksessa ihan perseestä.

No eläpä. Brutto 8000, netto 4500 😑 Aion jatkossa vähentää työtunteja, ei näy nettopalkassa kovinkaan paljoa.

Sama minulla ja olen miettinyt, että jätän kaiken ylimääräisen työn pois. Ei mitään järkeä, kun puolet menee veroihin esim. jos tekee ylimääräisiä viikonlopputöitä.

Ongelma on nimenomaan tämä. Jopa suurempi kuin joku hoitajapula. Erikoistuneet kovan luokan osaajat eivät enää ole valmiita tekemään enempää töitä. Sillä ylimääräisellä työnteolla pitäisi pystyä palkkaamaan vaikkapa taloudenhoitaja, jossain vaiheessa ihminen alkaa miettimään enemmän sitä mikä on vapaa-ajan arvo eikä sitä mitä sillä rahalla saa aikaiseksi. Kodinhoitajan jos palkkaisi niin se toisi sitä vapaa-aikaa ja olisi pyykit silitettyinä.

Näistä työntekijöistä niin kiva kilpailu että nykyään näkee että työajalla kilpaillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme