Onko kukaan koskaan sanonut sinua jonkun toisen näköiseksi niin
Että olet loukkaantunut? Että tuonko näköisenä se minut näkee muka, ja enhän ole yhtään tuon näköinen...
Kommentit (9)
Näytän kuulemma Jutta Urpilaiselta.
On. Kun olin nuorempi ja laihempi kaverin teini-ikäinen tytär sanoi että hänen luokallaan on tyttö, joka näyttää aivan minulta. Tytär kävi hakemassa luokkakaverin ja ihmettelimme yhdessä että tää koulukaveri oli todellakin kuin minä teini-ikäisenä. Ei voi olla edes minun lapsimeillä jokaisella on varmasti jossain kaksoisolento.
Vierailija kirjoitti:
On. Kun olin nuorempi ja laihempi kaverin teini-ikäinen tytär sanoi että hänen luokallaan on tyttö, joka näyttää aivan minulta. Tytär kävi hakemassa luokkakaverin ja ihmettelimme yhdessä että tää koulukaveri oli todellakin kuin minä teini-ikäisenä. Ei voi olla edes minun lapsimeillä jokaisella on varmasti jossain kaksoisolento.
Korjaan: haki luokkakuvan.
Minua on sanottu Angelina Jolien ja Gwen Stefanien näköiseksi.
Ei se nyt hirveän loukkaavaa minusta ole.
On, ja näin hänen kuvan joskus ja ei ollut lainkaan nätti kun itse kuitenkin tosi kaunis. :DD ehkä tahalleen sanoi niin. :)
Jatkuvasti. Olen kuulemma kuin nuori Kekkonen tai kirjailija Kari Hotakainen. Nolo tilanne kun tultiin pyytämään nimikirjoitusta.
Minua on joskus sanottu Marko Ahtisaaren näköiseksi ja joskus Kirsi Pihan näköiseksi. Aika hassua, sillä he eivät mielestäni muistuta yhtään toisiaan.
joo. Mua sanotaan usein mustalaisen näköiseksi. En jostain syystä tykkää.