Mitä päälle ensitreffeille metsäretkelle, saattaa sataa??
Haluaisin kuitenkin näyttää kivalta, olen hoikka ja kaikki vaatteet mitä keksin ovat isoja/peittäviä ja piilottavat minut ihan kokonaan. Kuten esim sadetakki.
Minkälaiset ulkoiluvaatteet on seksikkäät :D
Kommentit (39)
Voi pojat. Mulla ois maastokengät, Haltin ulkoiluhousut ja ulkoilutakki ja lippis päässä. Jos ei tykkää niin next!
Kumipuku päälle ettei taud... sade kastele.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pyytää ensitreffeille metsäretkelle, ei varmasti odota sinun pukeutuvan seksikkäästi, vaan sään- ja tilanteenmukaisesti. Todennäköisesti ei tule toisia treffejä, jos menet jossain Guccin sadehameessa sinne hölmöilemään
Miksi ihmeessä edes kuvittelet tuon olevan tyyliäni, en ole mikään bimbo. Miksi muuten edes olisin menossa metsäretekelle. Haluan näyttää kivalta myös ihan itseni takia, jotta on hyvä olo kun tapaan uuden ihmisen.
Haluan myös antaa hyvän vaikutelman.
No hyvän vaikutelman saat pukeutumalla tilanteen mukaan. Simppeliä
Vierailija kirjoitti:
Voi pojat. Mulla ois maastokengät, Haltin ulkoiluhousut ja ulkoilutakki ja lippis päässä. Jos ei tykkää niin next!
Siellä taas yksi maailman itsekeskeisin ihminen. Minäpä en ole sinä, tai ajattele kuten sinä.
Kyllä minulta sadetakki ja muut kamppeet löytyy, kengät maastoon myös.
MUTTA KYSYIN MITEN NÄYTTÄÄ KIVALTA.
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä varmaan kunnon catch:D
Lue kommenttisi uudestaan ja mieti kuka se oikea urpo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas yksi maailman itsekeskeisin ihminen. Minäpä en ole sinä, tai ajattele kuten sinä.
Niin, asianmukaisissa vaatteissa yleensäkin näyttää myös kivalta. Jos yrittää esittää jotain muuta kuin on tai lähtee metsään esittelemään itseään, menee taatusti mönkään
Kumisaappaat. Muuten voit mennä alastomana, niin ei sade kastele vaatteita.
kukaan itseään arvostava ei lähde ensitreffeille metsäretkelle
Tähän parhaiten osaa vastata Porvoon samoilijat.
Luulen kans että tilanteeseen sopivat vaatteet ovat sikäli parhaat, että niissä on varmasti mukavin olla siinä tilanteessa. Siis kun ei tarvitse keskittyä siihen että pysyy korkokengillä pystyssä jossain juurakossa.
Itse laittaisin vettähylkivät vaellushousut ja istuvan hybriditakin sekä matalavartiset vedenpitävät vaelluskengät. Housut on tyköistuvat ja saavat näyttämään hyvältä. Ja vettäpitävän kuoritakin ottaisin mukaan.
Mutta toisaalta itselläni on myös beige pitkä sadetakki hupulla. Ja mielestäni näytän siinä ihan söpötä vaikka onkin suora ja tilava malliltaan. Kyllä siitä näkee, että hoikka ihminen siellä alla on.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä kutsuisin ensitreffeille metsäretkelle, niin vaatetuksesi olisi just presiis etkä sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kysyit ja sait todella hyvän vastauksen.
En ole edellinen, mutta kirjoitan nyt oikein hitaasti:
Metsäretkellä. Käytännöllinen. Näyttää. Kivalta.
Oikeasti, ja ilman sen enempää irvistelyä.
Helposti riisuttavat vaatteet ja liukkaria.
Ei pikkuhousuja.
Maria O. kirjoitti:
Kumisaappaat. Muuten voit mennä alastomana, niin ei sade kastele vaatteita.
Meidän mökin seksiasu!
Säähän sopivat tietenkin. Tyttömäiset/naiselliset värit voisi tehdä asusta kivemman treffeille.
Jos mut kutsuttaisiin metsäretkelle säällä, jolloin saattaa sataa, pukeutuisin ihan varmasti sään mukaan ja olettaisin, että myös treffikumppani tekisi näin.
Mä en menisi ensitreffeille metsälenkille. Mieluummin ravintolaan illalliselle. En minä ainakaan pysty keskittymään jutteluun/tutustumiseen samalla kun käppäilen.
Jos mies pyytää ensitreffeille metsäretkelle, ei varmasti odota sinun pukeutuvan seksikkäästi, vaan sään- ja tilanteenmukaisesti. Todennäköisesti ei tule toisia treffejä, jos menet jossain Guccin sadehameessa sinne hölmöilemään